• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    (...)

    Klopt, ik merk het ook met controles, eerst kon je altijd terecht en als je nu een afspraak verzet moet je vaak een half jaar wachten terwijl je eigenlijk elke drie maanden op controle moet.

    Wel in het volgende stuk gaat ze wss de try out doen maar dan ga ik denk ik nog niet verder in op diabetes, dat doe ik later weer denk ik anders word het ook afgezaagd.=p


    Ahh jaa, snap ik. Het moet ook een beetje als een soort draad door het verhaal blijven lopen. Het moet zeg maar een beetje op de achtergrond treden, maar wel dat mensen even weten van Hè! daar en daar moet ze wel op letten en zo :P Gwn op een stille manier de ziekte onder de aandacht brengen, maar niet dat het er alleen om draait, das toch prima joh :)

    Ben benieuwd naar haar try-out's dan :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa, snap ik. Het moet ook een beetje als een soort draad door het verhaal blijven lopen. Het moet zeg maar een beetje op de achtergrond treden, maar wel dat mensen even weten van Hè! daar en daar moet ze wel op letten en zo :P Gwn op een stille manier de ziekte onder de aandacht brengen, maar niet dat het er alleen om draait, das toch prima joh :)

    Ben benieuwd naar haar try-out's dan :)


    Ja klopt, want het is natuurlijk niet zo dat je het altijd merkt.
    Ik sport zelf ook, ik doe basketbal en fitness en ik heb niet altijd last van mijn diabetes maar soms wel en dan moet ik stoppen om wat te eten.
    Mijn leven draait namelijk ook niet alleen om mijn ziekte,dat zou niet goed zijn want als je alleen maar bezig bent met je ziekte vergeet je om te leven.

    Ik zal het denk ik morgen posten want ik ga zo naar mijn basketball training.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja klopt, want het is natuurlijk niet zo dat je het altijd merkt.
    Ik sport zelf ook, ik doe basketbal en fitness en ik heb niet altijd last van mijn diabetes maar soms wel en dan moet ik stoppen om wat te eten.
    Mijn leven draait namelijk ook niet alleen om mijn ziekte,dat zou niet goed zijn want als je alleen maar bezig bent met je ziekte vergeet je om te leven.

    Ik zal het denk ik morgen posten want ik ga zo naar mijn basketball training.c:


    Ahh okeey,
    Het is gwn een deel van je leven :P
    maar wel interessant, t'is gwn weer iets nieuws vind ik altijd wel interessant :)
    Ahh fitness en basketball, leuke sporten.

    Jaa idd, een beetje het idee van Carpe Díem he :P
    Ik hou me altijd meer aan de zinnen van:
    We all die.
    The goal isn't to live forever,
    the goal is to create something that will.

    Zo denk ik meer :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja het hoort gewoon bij mij en als er ooit een geneeswijze komt en ik het dan niet meer heb dan zal dat echt gewoon raar zijn.
    Leuk dat het je interesseert haha.:) Ja basketbal is leuk fitness niet, dat doe ik alleen voor het basketbal.x)

    Carpe Diem?xD Ken ik niet!(cat)
    Ik ben meer van dit:

    You where born original, don't die as a copie.
    If you can dream it you can do it.
    I ratter be hated for who I am than loved for who I am not.
    Real girls aren't perfect, perfect girls aren't real.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja het hoort gewoon bij mij en als er ooit een geneeswijze komt en ik het dan niet meer heb dan zal dat echt gewoon raar zijn.
    Leuk dat het je interesseert haha.:) Ja basketbal is leuk fitness niet, dat doe ik alleen voor het basketbal.x)

    Carpe Diem?xD Ken ik niet!(cat)
    Ik ben meer van dit:

    You where born original, don't die as a copie.
    If you can dream it you can do it.
    I ratter be hated for who I am than loved for who I am not.
    Real girls aren't perfect, perfect girls aren't real.


    Snap dat het opeens raar zou zijn als je opeens genezen bent ervan :P
    Ahhh jaa, ik vind fitness wel leuk, maar ik hou wel van sporten :)

    Carpe Díem is latijns voor pluk de dag :P

    Ahhh die kende ik nog niet :P
    Zit wel een waarheid in, in die zinnen, maar zijn wel erg optimistisch en das natuurlijk beter dan pessimistisch zijn :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb alweer een heel lang stuk af wat ik weer zal posten als ik thuis ben van fitnessen, maar ik zag dat niemand in de tussentijd nog wat gepost heeft dus: huphup schrijven jullie!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb alweer een heel lang stuk af wat ik weer zal posten als ik thuis ben van fitnessen, maar ik zag dat niemand in de tussentijd nog wat gepost heeft dus: huphup schrijven jullie!:3


    Haha :P Ik heb een stelletje sukkels bij mij op school zitten die zichzelf heel toevallig docenten noemen wie op de een of andere reden de ziekelijke neiging hebben een fictief fenomeen als huiswerk op te geven en daar had ik gisteren behoorlijk last van :P Vandaag valt het gelukkig wel mee, maar het is echt schandalig dat het zo maar ongestraft mag :O Huiswerk opgeven :P Das pure marteling :P

    Maar zal ff kijken of ik vandaag stukje kan schrijven voor Terra'tje :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Haha :P Ik heb een stelletje sukkels bij mij op school zitten die zichzelf heel toevallig docenten noemen wie op de een of andere reden de ziekelijke neiging hebben een fictief fenomeen als huiswerk op te geven en daar had ik gisteren behoorlijk last van :P Vandaag valt het gelukkig wel mee, maar het is echt schandalig dat het zo maar ongestraft mag :O Huiswerk opgeven :P Das pure marteling :P

    Maar zal ff kijken of ik vandaag stukje kan schrijven voor Terra'tje :D


    Hahaha tja had ik ook maarja ik werk vooruit.(A)
    Doe dat, zal ik mijn stukje zo alvast posten dan of niet?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha tja had ik ook maarja ik werk vooruit.(A)
    Doe dat, zal ik mijn stukje zo alvast posten dan of niet?


    Jaa, maar ik heb een opleiding waarbij we 5 hoofdstukken in 8 weken moeten leren :P Dan mag je al blij zijn als je nog een beetje bij bent xD Het is echt ongelofelijk veel :P Maar ja, moet maar ff :P

    Maar post je stukje alvast joh,
    Als je een stukje af hebt, mag je het volgens mij gwn posten :)
    Dan lees ik hem gelijk :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik kan vandaag niet meer schrijven, ik zit hier met een aantal problemen. Schrijven gaat niet lukken in dit humeur, sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, maar ik heb een opleiding waarbij we 5 hoofdstukken in 8 weken moeten leren :P Dan mag je al blij zijn als je nog een beetje bij bent xD Het is echt ongelofelijk veel :P Maar ja, moet maar ff :P

    Maar post je stukje alvast joh,
    Als je een stukje af hebt, mag je het volgens mij gwn posten :)
    Dan lees ik hem gelijk :)


    Ik maak wel eerst even mijn eigen huiswerk af, is weinig dus daarna post ik het wel ja.x)
    En nou ja jij hebt een opleiding met 5 hoofdstukken in 8 weken maar ik wed dat ik netzo veel moet leren maar dan verdeeld over al mijn vakken dus ja.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik maak wel eerst even mijn eigen huiswerk af, is weinig dus daarna post ik het wel ja.x)
    En nou ja jij hebt een opleiding met 5 hoofdstukken in 8 weken maar ik wed dat ik netzo veel moet leren maar dan verdeeld over al mijn vakken dus ja.(cat)


    Haha geen idee :P Ik doe een versnelde opleiding voor havo, dus heb zelf voor gekozen om zoveel te leren :P Maar neemt niet weg dat die docenten ook wel ff mogen dimmen met huiswerk :X moet egt veel doen zeg. Vooral tegen het eind van het jaar :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Haha geen idee :P Ik doe een versnelde opleiding voor havo, dus heb zelf voor gekozen om zoveel te leren :P Maar neemt niet weg dat die docenten ook wel ff mogen dimmen met huiswerk :X moet egt veel doen zeg. Vooral tegen het eind van het jaar :P


    Ik ken het, heb ik nu ook maar ik zit dan nu ook wel in mijn examen jaar, logisch dus.
    @Praelectio -wat een lastige naam zeg! Wat was je voornaam ook al weer?- maakt niet uit, ik vind het jammer maar je persoonlijke situatie gaat altijd voor.


    You were born original, don't die as a copy.

    Praelectio schreef:
    Ik kan vandaag niet meer schrijven, ik zit hier met een aantal problemen. Schrijven gaat niet lukken in dit humeur, sorry.


    Awwhhh jammer :( Veel sterkte met je problemen thuis. Ik hoop dat het snel is opgelost.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ken het, heb ik nu ook maar ik zit dan nu ook wel in mijn examen jaar, logisch dus.
    @Praelectio -wat een lastige naam zeg! Wat was je voornaam ook al weer?- maakt niet uit, ik vind het jammer maar je persoonlijke situatie gaat altijd voor.


    Ahh jaa, heb ik ook, maar ja :P Neemt nog niet weg dat het irritant is xD Ik wil gwn vrijheid naar school :P en niet de hele tijd werken voor die domme school :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb nog iemand kunnen ronselen voor het rpg.=D
    Misschien kan crazylove dan haar jongens rol die ze nog niet heeft gespeeld afstaan aangezien ze het toch druk heeft met school en een rol dan misschien handiger is voor haar?


    You were born original, don't die as a copy.