• Hoe het komt dat 4 jongens van ongeveer 20 jaar met een zeer aparte kledingstijl en een rare tweeling eigenlijk zo fucking beroemd is geworden. Ik bedoel wie kent Tokio hotel nu niet,? Dan ben je misschien niet fan maar toch iedereen kent ze,.. Ze winnen de laatste tijd de ene award naar de ander, treden als voor duizenden amerikanen op, hebben hun stadions harstikke vol. Bij elk concert flippen er zeker 100 meisjes hem waarvan er zeker 50 flauvallen als het neit meer is. Hebben ze rijen bodygards nodig.
    Ik snap het eigenlijk niet, hoe dat allemaal is gekomen, want toen ik vorig jaar monsoon hoorde had ik eigen dat het gewoon een eendagsvlieg zou zijn maar nu een jaar later zitten ze zelfs al in Amerika..

    Begrijp het neit verkeerd maar ik vraag het me gewoon af..
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eigenlijk vraag ik me dat soms ook wel een beetje af :o


    Listen to what we're not saying..

    Eigenlijk vraag ik me dat soms ook wel een beetje af :o

    Ja he?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Best raar eigenlijk! xD
    Nog niet eens zo overna gedacht..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Best raar eigenlijk! xD
    Nog niet eens zo overna gedacht..

    Say beter nadenken dan!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weetje waarom?
    Omdat ze apart zijn herkent iedereen ze. Als je zegt 'Ken je Tokio Hotel' en ze kijken je raar aan zeg je meestal zo iets van 'Met die zanger met die haren die lijken op leeuwen manen?' Meestal weet dan iedereen over wie je het hebt. Hun liedjes blijven ook in je hoofd hangen, en dat maakt ze zo bekent.. <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Nu ik er over denk... Ik snap het ook niet echt.. O__o
    Ik zag een grote foto van TH in de Hitkrant en vond Bill meteen leuk.. Het was gewoon liefde op het 1e gezicht.. >__<


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Weetje waarom?
    Omdat ze apart zijn herkent iedereen ze. Als je zegt 'Ken je Tokio Hotel' en ze kijken je raar aan zeg je meestal zo iets van 'Met die zanger met die haren die lijken op leeuwen manen?' Meestal weet dan iedereen over wie je het hebt. Hun liedjes blijven ook in je hoofd hangen, en dat maakt ze zo bekent.. <33

    Je kan nog wel eens gelijk hebben


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Owjha en ook omdat ze niet zijn zoals alle anderen 'boybands'! Ze zijn apart, ze vallen op! =D
    Maar dat is ook de reden wrm er zovele haters zijn en wrm er zoveel TH fans worden gepest, inelkaar geslagen of erger...


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Je kan nog wel eens gelijk hebben

    Weet ik togh [/ego]


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Weet ik togh [/ego]

    x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ya, dart vraag ik mij ook af.<3


    Hey love.

    Ya, dart vraag ik mij ook af.<3

    Yeah


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk doordat ze 'opvallen'

    Maar dat doet cinnemabizarre ook en nog véel andere 'aparte' bands [nietbeledigen!]


    Hey love.

    Ik denk doordat ze 'opvallen'

    Maar dat doet cinnemabizarre ook en nog véel andere 'aparte' bands [nietbeledigen!]

    Ja dat is waar, nouja miss heeft th gewoon mazzel...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja dat is waar, nouja miss heeft th gewoon mazzel...


    Dat kan ook, en fans maken ook weer andere 'fans' snap je? ;)


    Hey love.