• Hoe het komt dat 4 jongens van ongeveer 20 jaar met een zeer aparte kledingstijl en een rare tweeling eigenlijk zo fucking beroemd is geworden. Ik bedoel wie kent Tokio hotel nu niet,? Dan ben je misschien niet fan maar toch iedereen kent ze,.. Ze winnen de laatste tijd de ene award naar de ander, treden als voor duizenden amerikanen op, hebben hun stadions harstikke vol. Bij elk concert flippen er zeker 100 meisjes hem waarvan er zeker 50 flauvallen als het neit meer is. Hebben ze rijen bodygards nodig.
    Ik snap het eigenlijk niet, hoe dat allemaal is gekomen, want toen ik vorig jaar monsoon hoorde had ik eigen dat het gewoon een eendagsvlieg zou zijn maar nu een jaar later zitten ze zelfs al in Amerika..

    Begrijp het neit verkeerd maar ik vraag het me gewoon af..
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Dat kan ook, en fans maken ook weer andere 'fans' snap je? ;)

    Ja dat snap ik..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja dat snap ik..


    En de helft [durf ik te wedden] zijn wannaB. [zo als ik xD]


    Hey love.

    (...)

    En de helft [durf ik te wedden] zijn wannaB. [zo als ik xD]

    Ow dan zou ik ook wel wannaB zijn maar hee dat is gewoo stoer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ow dan zou ik ook wel wannaB zijn maar hee dat is gewoo stoer.
    '


    Uhu, ik ben WannaB omdat ik ze de ene keer goed vind, en de andere keer écht gay x'D

    [sorry]


    Hey love.

    (...)'


    Uhu, ik ben WannaB omdat ik ze de ene keer goed vind, en de andere keer écht gay x'D

    [sorry]

    Uh sorry ze zijn toch ook gay, ja sorry niemand kan mij ervan overtuigen dat Bill hetro is..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Best wel weird ja. Maar ja, misschien komt het ook wel, omdat wy er zo op letten ??


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Omdat ze anders zijn, en een groot deel van hun echte fans ook. Zo herkennen wij onszelf in hun, en in hun muziek, en blijven wij rond die 'groep'. Ze zijn ook niet zoals menig andere boybands. En van het een komt het ander; het 'doorgeef'- systeem.
    Vriendin:'Hee, ken jij Tokio Hotel?'
    Meisje: 'Nee, hoezo?'
    Vriendin: 'Zij zijn echt te vet. Moet je eens luisteren!'
    En zo gaat dat dus :]]
    En natuurlijk werkt TH zelf ook keihard, en dat is ook nodig in dit vak. Om zo door te kunnen breken, moet je ook echt de juiste mensen kennen.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vraag het me ook af hoe ze die fags leuk kunnen vinden -.-

    Ik vraag het me ook af hoe ze die fags leuk kunnen vinden -.-

    We zijn gewoon allemaal gay :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    1) toen ik monsoon de eerste keer hoorde, wist ik meteen: die groep gaat geschiedenis schrijven!

    2) het is net omdat ze zo speciaal gekleed zijn en nog zo jong zijn dat ze veel mensen aantrekken. postief én negatief

    3) ze zijn Duits. de meeste groepen zijn engels, dus het is weer eens iets nieuws

    4) dat iedereen er zo hysterisch over doet is omdat mensen elkaars gedrag kopiëren. De ene roept luid op een concert, de andere doet het ook.

    Pure logica :Y)

    Als je zegt 'Ken je Tokio Hotel' en ze kijken je raar aan zeg je meestal zo iets van 'Met die zanger met die haren die lijken op leeuwen manen?' Meestal weet dan iedereen over wie je het hebt.


    Precies! Ik zeg altijd over Tom: Hij is dat ene patsertje met die XXL kleding en die dreads x'D En ja, ik ben wel fan, maar grapjes maken mag toch?


    a figment of your imagination

    Kan het niet zijn omdat iedereen een eigen stijl heeft? Tokio Hotel is beroemd geworden omdat ze apart zijn. Een rocker, een hip hopper, georg lijkt me een headbanger en gustav een rustig type

    voor iedereen wat wilst, niet? ;)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik denk ook omdat ze anders zijn,
    de fans zijn eigenlijk vooral op internet, dus via yt komen mensen uit allerlei landen ermee in aanraking zegmaar.
    verder zijn er veel 'extreme' fans die hun mond niet over ze kunnen houden en daarmee andere fans 'maken'

    zoiets denkikx)


    If you want me to listen, whisper...

    late reactie x)

    maar ik weet niet of jullie dat hadden, maar toen ik monsoon hoorde smolt ik echt, niet van bill, maar van de muziek. waarna ik andere muziek van hun ging zoeken, die al even mooii was.

    nu bijna anderhalf jaar later, terwijl th amerika verovert en ons volgens veel mensen hier in de steek laat, heb ik dat nogsteeds.
    maakt niet uit hoe hard th ons laat vallen ofzo, want dat is myn mening wel, dit gaat om de muziek, daarvoor zijn tog veel mensen fan geworden niet?

    alhoewel ik de engelse liedjes echt heel schandalig commercieel vind, mijn mening x)


    ruffles and laces, and candy sweet faces.