• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt natuurlijk een paar credits (: als er meerdere zijn die ik mooi vind, krijgen die ook credits.

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt een streng afgezonderde gevangenis. Enkel de meest gevaarlijke criminelen komen er te zitten. De cipiers die ze bewaken, zijn ook mentaal niet in orde en zijn soms zelfs gevaarlijker dan de gevangenen zelf. Dan komt er een nieuwe cipier bij, een jonge man. Hij heeft de job aangenomen omdat hij dacht dat hij deze aankon. Stilletjes aan leert hij hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis. Uiteindelijk wordt hij verliefd op één van de gevangenen die er al erg lang zit en verbitterd is.
    Door het verhaal heen leer je alle gevangenen kennen en hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.


    De titel is 'Gevleugeld en gekooid' (dus iets doen met een vogelkooi kan prima) en mijn naam is Bes Ceyssens. Graag wil ik de titel duidelijk en mijn naam kleiner als de titel. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

    Alvast bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En ik heb er twee gemaakt zelfs :'D Ik wilde de afbeeldingen eerst soort samenvoegen, maar dat trok op niks, dus ik had zoiets van, achja, dan maak ik er gewoon twee covers van :'D
    Plaatjes zijn aanklikbaar




    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw.

    Justine, heb je de originele nog? Ik zou graag de eerste eens willen zien met een ander lettertype, als dat kan (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ghehe kan ik nog wat proberen?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ghehe kan ik nog wat proberen?


    Ja hoor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wauw.

    Justine, heb je de originele nog? Ik zou graag de eerste eens willen zien met een ander lettertype, als dat kan (:


    Dat kan :3 Wat voor soort lettertype heb je in gedachten?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil lezen!(:
    Ik ben niet echt iemand die handig is met zulke bewekingsdingen, maar je hebt het nu al moilijk met kiezen! Haha.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat kan :3 Wat voor soort lettertype heb je in gedachten?


    Iets sierlijker, maar nog steeds duidelijk. Sjees, ik kan echt niet uitleggen :'D zoals die van Madonna.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Iets sierlijker, maar nog steeds duidelijk. Sjees, ik kan echt niet uitleggen :'D zoals die van Madonna.


    Ik zal eens tussen m'n fonts zoeken (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    hier is het resultaat effe snel gemaakt.


    i hope you like it.


    If you can dream it, you can do it❤️

    groter:
    http://tinypic.com/view.php?pic=o5pzc1&s=6

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:46 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Alle plaatjes zijn opnieuw aanklikbaar en ik hoop dat er iets tussen zit. Zo niet, dan zoek ik nog even verder, aangezien ik toch behoorlijk wat fonts in opslag heb :'D






    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Alle plaatjes zijn opnieuw aanklikbaar en ik hoop dat er iets tussen zit. Zo niet, dan zoek ik nog even verder, aangezien ik toch behoorlijk wat fonts in opslag heb :'D
    (...)


    Nu ik ze zo zie, is de eerste toch het beste ;x alhoewel ik de laatste ook heel mooi vind.
    Alleszins heel er bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nu ik ze zo zie, is de eerste toch het beste ;x alhoewel ik de laatste ook heel mooi vind.
    Alleszins heel er bedankt!


    Vandaar ook dat ik voor die gekozen had (;
    In ieder geval absoluut geen probleem, hoor. Was een kleine moeite :3
    Ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig welke cover je gaat kiezen, want er zitten echt goeie tussen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga nog een paar dagen wachten of er nog andere mensen zijn die nog een cover willen maken. Zo niet, maak ik .. vrijdag mijn keuze. Dan zal ik ook de credits uitdelen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ga nog een paar dagen wachten of er nog andere mensen zijn die nog een cover willen maken. Zo niet, maak ik .. vrijdag mijn keuze. Dan zal ik ook de credits uitdelen.


    Gaat dus nog spannend worden :3
    Ach, als ik me van de week verveel en ik heb nog wat inspi, misschien dat ik dan nog iets probeer aangezien ik nog plaatjes had verzameld, maar niet heb gebruikt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”