• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt natuurlijk een paar credits (: als er meerdere zijn die ik mooi vind, krijgen die ook credits.

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt een streng afgezonderde gevangenis. Enkel de meest gevaarlijke criminelen komen er te zitten. De cipiers die ze bewaken, zijn ook mentaal niet in orde en zijn soms zelfs gevaarlijker dan de gevangenen zelf. Dan komt er een nieuwe cipier bij, een jonge man. Hij heeft de job aangenomen omdat hij dacht dat hij deze aankon. Stilletjes aan leert hij hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis. Uiteindelijk wordt hij verliefd op één van de gevangenen die er al erg lang zit en verbitterd is.
    Door het verhaal heen leer je alle gevangenen kennen en hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.


    De titel is 'Gevleugeld en gekooid' (dus iets doen met een vogelkooi kan prima) en mijn naam is Bes Ceyssens. Graag wil ik de titel duidelijk en mijn naam kleiner als de titel. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

    Alvast bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    (...)

    Gaat dus nog spannend worden :3
    Ach, als ik me van de week verveel en ik heb nog wat inspi, misschien dat ik dan nog iets probeer aangezien ik nog plaatjes had verzameld, maar niet heb gebruikt :'D


    Dat zou natuurlijk heel fijn zijn ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha als je ook nog wat Word creaties van mij wilt aanzien, maak ik ze met liefde ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wilhelmina schreef:
    Haha als je ook nog wat Word creaties van mij wilt aanzien, maak ik ze met liefde ;3


    Natuurlijk, graag ^^
    Vooral de tweede van jou vond ik heel mooi - dan weet je wat ongeveer mijn smaak is (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk, graag ^^
    Vooral de tweede van jou vond ik heel mooi - dan weet je wat ongeveer mijn smaak is (:

    Ik eigenlijk ook.. al vond ik die vogel ook echt super gaaf maar dan niet met tekst erop haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wow, ik ga me hier precies niet aan wagen, er zijn al te veel mooie dingen gepost. Maar ik wil wel graag gewaarschuwd worden als je verhaal begint. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hier heb ik 'm wat lichter voor je gemaakt:



    De kans is groot dat ik nog meer pogingen ga doen, though. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre: I'm totally in love with yours now :3 De lichtere versie is echt awesome, en ik vond de donkere al zo geniaal :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Deze vind ik allemaal wat minder maar ja, smaken verschillen misschien?
    1
    2
    3
    Zelfde als 3
    4


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wilhelmina schreef:
    Deze vind ik allemaal wat minder maar ja, smaken verschillen misschien?
    1
    2
    3
    Zelfde als 3
    4


    Ik lief echt de eerste :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Macabre: I'm totally in love with yours now :3 De lichtere versie is echt awesome, en ik vond de donkere al zo geniaal :3

    Awwwww thanks!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik lief echt de eerste :3

    Awh dat vind ik lief, wel jammer van de kwaliteit van de foto eh? ;c


    Shit happens but pee happens a lot more.

    is de mijne opgemerkt?:S


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hopelijk verzuipt die van mij niet tussen de concurrentie haha, ze zijn allemaal super mooi!

    Klik op plaatje voor groter formaat.



    (: ik kan nog van alles aanpassen hoor


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Het wordt steeds moeilijker (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het wordt steeds moeilijker (no_chears)


    Keus heb je in ieder geval genoeg :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”