• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt natuurlijk een paar credits (: als er meerdere zijn die ik mooi vind, krijgen die ook credits.

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt een streng afgezonderde gevangenis. Enkel de meest gevaarlijke criminelen komen er te zitten. De cipiers die ze bewaken, zijn ook mentaal niet in orde en zijn soms zelfs gevaarlijker dan de gevangenen zelf. Dan komt er een nieuwe cipier bij, een jonge man. Hij heeft de job aangenomen omdat hij dacht dat hij deze aankon. Stilletjes aan leert hij hoe het er echt aan toe gaat in de gevangenis. Uiteindelijk wordt hij verliefd op één van de gevangenen die er al erg lang zit en verbitterd is.
    Door het verhaal heen leer je alle gevangenen kennen en hoe ze in de gevangenis terecht zijn gekomen.


    De titel is 'Gevleugeld en gekooid' (dus iets doen met een vogelkooi kan prima) en mijn naam is Bes Ceyssens. Graag wil ik de titel duidelijk en mijn naam kleiner als de titel. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's.

    Alvast bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ok ik maak tegen jullie geen kans:3


    If you can dream it, you can do it❤️

    Alayna schreef:
    (...)
    Wauw, ik vind deze echt iets hebben.

    Thanks :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Heb je al een keuze gemaakt? 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het spijt me, ik was de laatste weken heel druk bezig met mijn examens.
    Woensdag ben ik klaar en maak ik mijn keuze (waar nog heel wat denkwerk voor nodig gaat zijn)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het spijt me, ik was de laatste weken heel druk bezig met mijn examens.
    Woensdag ben ik klaar en maak ik mijn keuze (waar nog heel wat denkwerk voor nodig gaat zijn)


    Succes met je examens en neem de tijd ; )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Frodo schreef:
    Het spijt me, ik was de laatste weken heel druk bezig met mijn examens.
    Woensdag ben ik klaar en maak ik mijn keuze (waar nog heel wat denkwerk voor nodig gaat zijn)

    Okay, succes met je examens! En inderdaad, neem je tijd. Het heeft geen haast, haha. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik maak trouwens even een nieuwe cover voor je als je het niet erg vind.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik maak trouwens even een nieuwe cover voor je als je het niet erg vind.


    Natuurlijk niet! :'D

    En hierboven: bedankt allebei ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 20:21 ]


    26 - 02 - '16

    @ Mavis: Sorreuh maar je hebt mijn achternaam fout :$


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ooooops. Ik ga het onmiddellijk veranderen!


    26 - 02 - '16

    Dankjewel (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aangepast c:


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Aangepast c:


    Hij is een beetje complex, I know (: heel lief dat je het aangepast hebt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga nog iets maken, ik verveel me kapot. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''