• One night


    One party


    Four Hangovers

    ~ Grace Taylor Smith
    ~ Blair Amanda Clyde
    ~ Gwendolyn Elisabeth Reed
    ~ Madison Abigail Lawrence

    -Celebs

    http://www.quizlet.nl/stories/108601/the-hangover-trip-to-vegas/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:38 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Ik heb wel een Bieberstory voor je.
    Lipfinity - Bieber.


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Niall Horan
    http://www.quizlet.nl/stories/110621/love-birdsniall-james-horan/


    And I'm gonna shine like a star, cause I'm the only me in this world.

    I'll lift you up I'll never stop
    You know I'll take you to another world

    Wanneer je in zijn ogen kijkt.

    Believe || Justin Drew Bieber
    xo


    A friend is someone who reaches for your hand but touches your heart. ♥


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint biij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mijn vriendin schrijft een hele goede Niall story, ze heeft al bijna 200 abo's dus dat zegt wel wat!

    Hier Klikken!

    Het heeft nu al 64 hoofdstukken, maar het worden er heel snel meer want ze activeert er wel ns 3 of 4 in een dag!

    Het is zeker de moeite waard om te lezen, en ik zou het echt super vinden als je haar dat ook laat weten door een abo!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ben je op zoek naar een Hongerspelen fanfic van een beroepstribuut? Het verhaal van iemand die getraind is om te vechten, te moorden en nog belangrijker: te winnen? Dan is dit een verhaal voor jou!

    'Beroepstribuut' is een verhaal over Mike Temple. Hij is een beroepstribuut, afkomstig uit district 2. Zal het hem lukken om de 68e Hongerspelen te overleven?
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/110898/hongerspelen-beroepstribuut/[/url]

    Hoi,
    Ik moet eerlijk zijn, er is wel wat romantiek in dit verhaal. Toch staan er ook heel wat andere dingen centraal.
    Het gaat over engelen en vampieren (al zijn ze niet wat je je er nu bij voorstelt :p). De engelen willen de aarde overnemen. Maar wat zal dat betekenen voor de mensen? Gaan de vampieren hier tegen vechten? Wat is de rol van de wicca's? (Ik wil dit verhaal heel graag ook écht uitbrengen maar wil het eerst "testen").
    Ik hou ervan als mensen eerlijk zeggen wat ze ervan vinden en waarom :p
    Hierbij dus de link (hopelijk neem je een kijkje) :)

    http://www.quizlet.nl/stories/110799/engelen-en-vampieren/


    A reader lives a thousand lives

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong



    Beauty and the Beast

    Adam Gold is de rijkste en arrogantste man van de Provence. Hij heeft grote invloeden op het Franse plattelandsdorp en alle inwoners walgen van deze verbitterde jongeman. Als op een koude winternacht een oude vrouw aanbelt, lijkt alles nog normaal. Maar dat bleef het niet lang. Deze oude vrouw was een tovenares en ze smeekte Adam om onderdak voor het noodweer. Adam weigerde haar met zulk bruut geweld, dat de tovenares hem in een lelijke man veranderde. Een afschuwelijke man, een beest. De vloek zal enkel kunnen verbroken worden op het moment dat hij op iemand verliefd wordt en diezelfde persoon ook op hem verliefd wordt. Als dit niet gebeurt voor zijn 21ste verjaardag, de dag dat het laatste rozenblaadje van de magische roos van de tovenares valt, zal hij voor altijd als Beest moeten leven. Belle woont samen met haar vader Maurice in boerderij in de Provence. Ze hebben een kleine boekwinkel waar het hele dorp hun boeken koopt. Iedereen vind Belle nogal raar doordat ze altijd leest en daardoor wordt ze vaak verstoten door de andere dorpelingen. Behalve door Gaston. De sterkste en opvallendste man van het dorp. Hij is verliefd op haar maar Belle niet op hem. Wanneer Maurice voor nieuwe boeken het dorp uit moet, verdwaald hij en komt hij uit bij het paleis van Prins Adam. De dienaren van Adam zijn uitermate vriendelijk tegen Maurice maar Adam moet niets van deze vreemdeling hebben en sluit hem op in één van zijn kerkers. Belle wordt ongerust en gaat op zoek naar haar vader. Een besluit die haar voor altijd bij zal blijven.

    [!] Wijkt enorm af van de verhaallijnen van Disney en Once Upon A Time omdat ik er mijn eigen versie van wil maken. [!]


    Chaos is a ladder.




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    ik schrijf een Janoskians fanfic.



    4 vriendinnen reizen met school af naar Australië om een gezellige werkweek te beleven. Naast de saaie rondleidingen en educatieve uitstapjes, zijn de meiden hier met een missie. Ze willen hun favoriete boyband van dit moment ontmoeten. Al thuis zetten ze een plan op genaamd 'How to meet The Janoskians' om hun missie te voltooien maar helaas loopt niet alles zoals gedacht. Fake bitches, suffe leraren en troubles met gastgezinnen staan hun plan lichtelijk in de weg, maar de meiden geven niet op. Maar is standvastigheid, vertrouwen en vriendschap genoeg om hun plan te laten slagen? Dat is de vraag.

    http://www.quizlet.nl/stories/112094/the-reaction-of-sunlight--zayn-jawaad-malik/




    I'm broken, do you hear me.
    I'm blinded, 'cause you are everything I see.
    I'm dancing, alone.
    I'm praying, that your heart will just turn around.

    And there's a walk up to your door.
    My eye turns to face the floor.
    'Cause I can't look you in the eyes and say.

    When he opens his arms and holds you close tonight, it just won't feel right.
    'Cause I can love you more than this, yeah.

    niet mijn story maar wel een geweldige goeie LARRY STYLINSON STORY ! :D

    http://www.quizlet.nl/stories/111732/real-love-between-2-bestfriends--one-direction--larry-stylinson-/


    • 1 love
    • 2 bestfriends
    • 1 off them has a girlfriend
    • secret love '
    • in a band
    • they'll always love eachother


    • soms 16+
    • 1D bestaat
    • written & sproken in dutch
    • Larry Stylinson
    • Start : 29-03-13