• One night


    One party


    Four Hangovers

    ~ Grace Taylor Smith
    ~ Blair Amanda Clyde
    ~ Gwendolyn Elisabeth Reed
    ~ Madison Abigail Lawrence

    -Celebs

    http://www.quizlet.nl/stories/108601/the-hangover-trip-to-vegas/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:38 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.



    I'm an angel and a girl. And I have to decide which one I want to be. A shadow is following me. And it has only one goal. I. Must. Die.


    _______________________________________________________________________
    ____________________________________




    © Infinito
    x Amelie Rachel Spooz
    x Start: Soon
    x Enjoy !


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Queen of the Winter • Game of Thrones



    __________________________________________________________________________

    Het verhaal van Game of Thrones speelt zich af in een mythische wereld, vooral in de Zeven Koninkrijken op het westelijke continent Westeros. Maar ook in het uiterste noorden van Westeros en op het oostelijke continent Essos.

    De Zeven Koninkrijken vormden ooit zeven aparte staten maar werden verenigd door de Targaryens. Zij regeerden bijna 300 jaar over de Zeven Koninkrijken totdat Aerys II Targaryen "de gekke koning" door een verbond van Baratheons, Starks, Arryns, Tullings en Lannisters werd afgezet en gedood. Robert Baratheon werd de nieuwe koning.

    De gehele Nachtwacht is geschokt als een paard voor De Muur verschijnt. Op dit paard ligt een bewusteloze vrouw met witblond haar. Iedereen denkt gelijk dat dit een Targaryen is maar dit is niet zo. Ze draagt een ketting met een wolf eraan waardoor mensen suggereren dat het wellicht een Stark zou kunnen zijn, ondanks haar lichte haarkleur. En daarom brengen ze de jonge vrouw naar Jon, die haar wellicht zou kunnen herkennen als ze van het Stark Huis zou zijn. Maar ook Jon heeft geen idee wie ze is, hij weet alleen dat hij onder de indruk is van haar schitterende uiterlijk en haar klassieke verschijning. Deze vrouw, die Yue heet, wil echter niks loslaten over haar verleden of afkomst en al snel wordt duidelijk dat ze met een bijzondere vrouw te maken hebben. Een vrouw die haar krachten uit de Maan haalt. Elke man is gek op haar en ze zorgt voor meer blijdschap bij de Nachtwacht, maar is deze vrouw wel te vertrouwen? En worden haar extreme krachten haar niet teveel?


    • Een Nederlands geschreven verhaal.
    • Gebaseerd op de televisieserie "Game of Thrones" en kan matig tot sterk afwijken van de originele verhaallijn daarvan.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn meer dan welkom!
    • Ik heb de boekenreeks niet gelezen en ken ook alleen seizoen 1 dus bij voorbaat mijn excuses mochten er bepaalde dingen niet kloppen.


    Chaos is a ladder.

    Do you really love me? Niall Horan




    Het gaat over een meisje Laura. Het nieuwe schooljaar begint en er komt een nieuwe jongen op school. Daardoor verandert heel haar leven. In haar liefdesleven komen heel wat spannende gebeurtenissen. Klik op de foto die verwijst naar de storie en heb heel veel leesplezier.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Rising up slowly, I'm getting higher.
    I've been living with a hole in my heart.
    Weighing down on me, but I'm a fighter.
    I know I've still got a shot in the dark.



    Arachme.
    Started writing December 26th 2011.
    Started rewriting March 2013

    Link
    One Direction fanfic over Harry. De twee verhaallijnen lopen samen op het einde. Ik herschrijf het, dus er wordt regelmatig gepost :)


    Lis.

    1
    Onbekende Personen, een rare vorm van horror, denk ik, het gaat namelijk over een geest.. ^^
    1 klik
    2
    Meer echt een meisjesstory, OP, gaat over paarden ^^
    2 klik


    Some people are art and do art at the same time

    Pirates of the caribbean 5: Jacks final story

    Jack heeft de Black Pearl terug en ze varen alle zeeën over op een dag varen ze naar Cuba waar Jack, Marihanna ontmoet een oude "vriendin'' van jack
    Zij heeft het bijzonder goed getroffen in de tijd dat jack en zij elkaar niet meer hadden gezien,
    Marihanna is vrij gelukkig maar haar weder ontmoeting met jack maakt oude gevoelens in haar los...

    '' Just seeing you again remainded me of my love... for the sea'' '' i may not feel the sun on my skin or taste the apples in my mouth but that does not mean i cant feel anything...''

    http://www.quizlet.nl/stories/112069/big-city-small-girl--one-direction/

    Het verhaal gaat over Rose. Wanneer haar ouders overlijden bij een auto-ongeluk, waar zij zelf ook bij betrokken is, stort ze in. Na een tijdje kan haar oudere zus het niet meer aanzien en regelt ze een huis en baan in New York. Daar wilt Rose doorbreken als actrice. Maar kan ze het verleden achter zich laten om te leven in het heden en te hopen op een goede toekomst? En nog het belangrijkste: wat is ze bereid te doen?

    Het verhaal is nog niet begonnen, maar wel bijna!

    Hoii, ik heb een verhaal geschreven genaamd : Remember me, Het gaat over 6 vriendinnen die samen naar de Ardennen gaan, ze willen er een leuke vakantie van maken met feestjes , geheimen en leuke jongens maar al snel komen ze erachter dat ze niet allemaal naar huis gaan.
    Genre : spanning , thriller
    Ik zou het leuk vinden als je zou willen kijk dankjewel x
    http://www.quizlet.nl/stories/113120/remember-me/

    You're a Vampire????



    fanfiction van de film met een eigen personage erbij) Jennifer leeft een normaal leven (als je een leven van een 15 jarige vampier normaal kunt noemen) Waarneer ze met haar 2 beste vrienden (Ethan Morgan & Benny Weir) een geheim van Ethans babysitter te weten komen wordt het moeilijker het hare geheim te houden. Fanfiction van my babysitter's a vampire the movie.

    -Fanfiction
    -Een OC (Jennifer Elize Micheals + haar vader en haar twee oudere broers)
    -Vriendschap
    -Vertrouwen in elkaar
    -Vampiers
    -Is nog bezig maar staat al wel online met een paar hoofdstukken.
    -Komt een vervolg op

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 13:20 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    War at school - DM



    Emily's ouders zijn beide DeathEaters. Verstoten, doordat ze totaal verschillend is, beland ze bij de familie Smith. Al snel daarna wordt ze naar Hogwarts gestuurd. Na een paar jaar verdwijnen er leerlingen. Het gerucht gaat dat die opzoek zijn naar de gruzielementen. Gryffindor, Ravenclaw en Hufflepuff zijn het erover eens dat er een groep moet komen die zichzelf traint om te vechten, zodat ze zich kunnen voorbereiden op de finale. Emily vertegenwoordigt Hufflepuff en heeft dan ook bijna geen tijd meer over voor haar vriendinnen. Ook haar echte vader probeert hopeloos contact te maken met Emily. Maar wat moet je doen als je ouders nog je enige uitweg te zijn om te overleven? Wat als de volgelingen van the Dark Lord je dood willen? Wat als je moet samenwerken met je grootste vijand om te overleven?


    Dit is gebaseerd op Harry Potter. Het speelt zich af tijdens het zevende boek.