• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wil je iets kwijt, kan je mij ook pb'en. Ik ben nu persoonlijk adviseur van zo'n vijf mensen hier op Quizlet, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Pb komt eraan^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    [Wil je iets kwijt, kan je mij ook pb'en. Ik ben nu persoonlijk adviseur van zo'n vijf mensen hier op Quizlet, haha]
    [haah lief van je....... je helpt mij ook(hoera)haha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb veel ervaring. Misschien word ik wel psycholoog (A) Oké, toch niet. Dan schrik ik mensen af]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Ik heb veel ervaring. Misschien word ik wel psycholoog (A) Oké, toch niet. Dan schrik ik mensen af]
    [lol we gaan even heel of topic, naja pecht hoor. Ach je doet het wel erg goed vindik tenmiste de dingen die je mij als tips geeft hebi k echt iets aan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Pb verzonden xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    "ze vroegen om onze celeb crush dus de jongens keihard roepen, Demi Demi Demi!! damn ik heb ze geslagen" Ik schiet zachtjes in de lach. 'Ik heb het interview gezien ja. Al mijn fans tweete het naar me en zelfs familie belde of emailde.' Ik lach opnieuw. "en toen was het dus bekend dat ik je wel zag zitten"
    Ik glimlach, 'Ja ik heb meerdere fanbrieven gehad met de vraag wanneer we zouden trouwen ofzo.' Ik lach en haal een hand door mijn haar. 'Simon vond het iets minder leuk.' Grinnik ik.

    Niall Horan
    'Ik heb het interview gezien ja. Al mijn fans tweete het naar me en zelfs familie belde of emailde.' lacht ze 'Ja ik heb meerdere fanbrieven gehad met de vraag wanneer we zouden trouwen ofzo.' en ze stopt haar hand in haar haren. 'Simon vond het iets minder leuk.' grinnikt ze. "Dat is dan mooi pech voor hem" ik glimlach en stop voorzichtig een plukje haar achter haar oor. "zullen we truth or dare doen? Komen we gelijk meer te weten over elkaar" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "Dat is dan mooi pech voor hem" GLimlacht Niall en strijkt een plukje haar achter mijn oor. . "zullen we truth or dare doen? Komen we gelijk meer te weten over elkaar" glimlacht hij. Ik knik. 'Oke, klinkt als een goed plan. Jou kamer mijn kamer?' Vraag ik en draai de dop op het flesje dat ik in mijn handen heb. 'Ik heb alleen geen idee wat ik je zal moeten vragen.' Geef ik lachend toe.

    niall horan
    ik grinnik en haal mijn schouders op "maakt mij niets uit. "so true or dare lievie" ik knipoog naar haar.
    ik had geoeg dingen die ik over haar wou weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "mmaakt mij niets uit. "so true or dare lievie" Knipoogt hij naar me. Ik glimlach en denk na. 'Hmm wat zal ik eens doen.' Ik lach naar hem en knik dan. 'Goed... Dare me mister Horan.' Grijns ik en neem nog vlug een slokje water.

    Niall Horan
    Ik grinnik 'ehmmmmmm loop drie dagen rond zonder make up. Je hebt het toch niet nodig' grijnzend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'ehmmmmmm loop drie dagen rond zonder make up. Je hebt het toch niet nodig' Ik schiet in de lach. 'Drie dagen is wel erg veel vind je niet? Wat dacht je van een dag?' Ik glimlach. 'Dan doe ik het wel. 'Jou beurt truth or dare?'

    Niall James Horan.

    'Drie dagen is wel erg veel vind je niet? Wat dacht je van een dag?'ze glimlacht "maar je bent al perfect zonder dat spul" protesteer ik en zucht uiteindelijk terwijl ik knik. 'Dan doe ik het wel. 'Jou beurt truth or dare?'.Ik dacht even na "truth" afwachtend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "maar je bent al perfect zonder dat spul" Ik kijk hem vertederd aan en lach dan. Gelukkig si een dag voor hem af voldoende. Wanneer ik hem de beurt geeft antwoord hij met "truth". Ik denk even na. 'wat is je lievelings film en waarom?'