• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    "Grease ehm. Ik weet niet het is gewoon een leuke vrolijke film met muziek" glimlach ik en kijk naar het prachtig meisje voor me.
    "truth or dare?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik luister naar zijn antwoord en knik. "truth or dare?" Ik denk kort na. 'Truth deze keer dan maar.' Ik haal een hand door mijn haar en ga in de kleermakerszit zitten terwijl ik hem afwachtend aan kijk.

    Niall James Horan
    "truth" zegt ze uiteindelijk en ik dacht na. "wat heeft jou perfecte droomman, dus hoe ziet die eruit en gedraagd hij zich?"nieuwsgierig kijk ik haar aan.
    Ik was wel benieuwd hoe ze haar droomman voor zich zag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'Hmm ik heb niet een type' begin ik. 'maar als hij maar lief voor me is en met mijn familie en vrienden om kan gaan dan ben ik snel tevreden. Qua uiterlijk kan het werkelijk alles zijn. En hoe ziet jou droomvrouw eruit?'

    Niall Horan
    'Hmm ik heb niet een type'. 'maar als hij maar lief voor me is en met mijn familie en vrienden om kan gaan dan ben ik snel tevreden. Qua uiterlijk kan het werkelijk alles zijn. En hoe ziet jou droomvrouw eruit?' Ik grinnik even "wie zei dat ik truth nam naja. Ik heb ook niet echt een type. Zolang het maar niet om mijn geld draait of voor bekendheid is." glimlach ik terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat dachten jullie er van als ik een meisje voor het programma maak, die iets met Zayn krijgt en heel lief doet met Zayn erbij, maar zonder Zayn gemeen doet tegen de anderen?]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Jaaaaa ahahahh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, lijkt me leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 20:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Lijkt me leuk, heb ook wel zin om bitchy te doen, tenminste tegen haar (: Maar is het niet onhandig als ze iets met Zayn heeft? )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: E.T
    Naam: Alyssa Janice Johnson
    Leeftijd (16-24): 18
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Alyssa kan erg goed acteren. Ze is actrice, maar doet er niet veel mee. Aan dit programma doet ze alleen maar mee om beroemd te worden. Op een dag toen One Direction in Londen was, had ze opgezocht waar One Direction op dat moment was. Daarbij was ze dus "per ongeluk" tegen Zayn aangebotst toen ze uit Starbucks kwamen. Ze heeft een praatje met hem gemaakt en hebben ze contact gehouden. Toen ze hoorde van dit programma, deed ze meteen mee maar kon niet vanaf het begin komen. Alyssa heeft een heel plan verzonnen om Zayn's nieuwe vriendin te worden, en zo wereldberoemd te worden. Het lijkt te werken om in het huis trekt ze veel met Zayn op. Zo is ze het perfecte meisje als Zayn er is, samen met de anderen. Ze is lief, aardig, behulpzaam en ga zo maar door. Maar als Zayn ook maar even weg is, veranderd Alyssa in een bitch. Ze is gemeen tegen iedereen en kraakt altijd iedereen af. Zo doet ze expres mensen pijn en zegt dan dat het een ongelukje is.
    Uiterlijk:



    Extra: Ondertussen is ze al de nieuwe vriendin van Zayn geworden.

    [Sorry als het te overdreven is, ik houd van overdrijven. Maar ik heb haar even de vriendin van Zayn gemaakt om anders ging het me te langzaam]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Demi Lovato

    Ik knik. 'stabiel inderdaad ook erg belangrijk. Ik wil een man die bij me wilt om wie ik ben niet om wat ik heb of kan' antwoord ik. 'goed voor mij een dare'

    (Me likes Alyssa ^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik kijk haar grijnzend aan 'vanavond ga je jou specialiteit toetje malen aangezien ik iets Iers ga koken. Grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    'deal ik zal er wel even over na denken' antwoord ik en alfa dichter bij hen zitten. 'truth or dare?'