• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    Pfft, ik vind hawaïpizza zo lekker, maar die ham erop is zo vies...


    Mmm, ik ga zo hawaïpizza eten. En die ham is juist lekker. :9~


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Mmm, ik ga zo hawaïpizza eten. En die ham is juist lekker. :9~


    Maar ik lust geen ham en die ananas is zooo lekker erop.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar ik lust geen ham en die ananas is zooo lekker erop.

    Dat is niet zo handig, moet je alle hamplakjes erafhalen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Dat is niet zo handig, moet je alle hamplakjes erafhalen. ;p


    Dat deed ik wel altijd. :x


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat deed ik wel altijd. :x

    Ik lust juist die ananas niet, die vind ik vies. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Folklore schreef:
    (...)

    N'aaww, dat lijkt me echt vervelend. Sterkte.


    Dank je, het is gewoon zo irritant als je dan ook echt niet kan stoppen met janken xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dank je, het is gewoon zo irritant als je dan ook echt niet kan stoppen met janken xd


    Kan ik me helemaal voorstellen, dat moet er dan even uit. Maar ze komt wel terug. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mijn nieuwe blog wordt moooi *O* Lange leve CSS3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memoria schreef:
    Ik ga beginnen. Nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh god, wat moet ik nou dan? Ik heb echt werkelijk geen idee. Ik kan geen mensen kwetsen en ik ben bang dat ik deze te erg ga kwetsen wanneer ik dit doe, maar het is noodzakelijk. Of ja, noodzakelijk. Oh god, waarom hebben sommige mensen zo weinig zelfkennis... it might be the most painful thing I'll ever do..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Oh god, wat moet ik nou dan? Ik heb echt werkelijk geen idee. Ik kan geen mensen kwetsen en ik ben bang dat ik deze te erg ga kwetsen wanneer ik dit doe, maar het is noodzakelijk. Of ja, noodzakelijk. Oh god, waarom hebben sommige mensen zo weinig zelfkennis... it might be the most painful thing I'll ever do..

    Soms is het nu eenmaal nodig om mensen te kwetsen. Je kunt niet altijd alles maar goed praten / doen alsof er niks aan de hand / wat de reden ook is dat je ze niet wilt kwetsen. Soms is het gewoon nodig om ze te laten zien dat ze niet handig bezig zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil zo vreselijk graag naar bed. Het is een raar idee dat ik niet 'mag'. Pas om 23:45, dat is nog zo ver weg.


    everything, in time

    Vandaag was echt dodelijk voor mijn benen. Ik wil zo graag nu lekker in bad liggen en Fullhouse kijken op mijn laptop, maar er komt een vriendin langs ._.


    -

    En mijn tentamenweek zit er alweer bijna op. En hoogstwaarschijnlijk maar een onvoldoende omdat ik een blackout kreeg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben boos omdat ik gisteren verschrikkelijk lang heb gewerkt aan twee powerpointpresentaties die we normaal gezien vandaag moesten geven, blijkt dat we nog twee weken extra krijgen voor beiden. D:

    En ik ben moe.


    help