• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Memoria schreef:
    Dit verdien ik niet.


    26 - 02 - '16

    Ugh, het vriendje van een goede vriendin is zo irritant. ;x


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I want to cry out loud.


    26 - 02 - '16

    Hoe, in godsnaam, ga ik óóit die autotheorie halen? :') Heb net het eerste onderdeel afgerond, en had er nog super veel fout. Mygod. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh-my-god. Can people seriously be só stupid?! Please, tell me. Someone. That this is a fucking joke. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo'n vrezelijke buikpijn. Ik krijg geen hap eten door mijn keel.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Zo'n vrezelijke buikpijn. Ik krijg geen hap eten door mijn keel.

    Wie gaat er dan nog om 23.54 eten? (krul)

    In ieder geval, beterschap!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 23:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie gaat er dan nog om 23.54 eten? (krul)

    In ieder geval, beterschap!

    Haha, nee heel de dag al een beetje. Als ik iets doe dan voel ik er niets van maar als je niks aan het doen bent haha. Maar dankje!


    I still think of the guitar bible.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie gaat er dan nog om 23.54 eten? (krul)

    In ieder geval, beterschap!

    Ik ga nog om die tijd eten. :'). Dude, je kunt op elk tijdstip eten, daar is er geen moment te laat voor lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik ga nog om die tijd eten. :'). Dude, je kunt op elk tijdstip eten, daar is er geen moment te laat voor lolol.

    Precies! Ik had laatst om vier uur 's nachts zin in een omelet en die heb ik ook gemaakt. :Y) Ik ben een culinair wonder midden in de nacht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Precies! Ik had laatst om vier uur 's nachts zin in een omelet en die heb ik ook gemaakt. :Y) Ik ben een culinair wonder midden in de nacht.

    Dude. Eieren op dat tijdstip = win. Na 't uitgaan eten we altijd een ei en als 't even kan een glas melk :Y).
    En jongens, tis veel te vroeg. Elke weekdag om kwart over 6 wakker is niet chill.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik niet die toets hoefde in te halen, was ik vanmiddag 2,uur,eerder uit


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Om 8 uur werken, wie verzint zulke tijden ._. En dan morgen om half 8 beginnen. Meeeeeeeeeh


    -

    Tumdumdumdumdumdumdumdum <- Harry Potter deuntje.
    Ik heb maar 3 lessen vandaag. Wel Sb en ongeziene tekst Latijn, maar acht ja. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is mijn schuld.


    Reading a good book is like taking a journey.