• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    WindySky schreef:
    Sorry, het gaat echt niet lukken vandaag... Eigenlijk zou ik al niet eens kunnen kijken -.- Echt morgen word een ramp. Scheikundetoets, ANWtoets en een Fransleestoets+schrijfopdracht. En eigenlijk heb ik voor alle drie nog niet echt goed geleerd =.= En ik ben echt moe wat ik ook niet snap. Oke sorry voor mijn verhaal over mijn niet zo fijne leven...
    Geniet van jullie goede vrijdag!


    Wij hebben morgen al paasweekend.. Maareh, is niet erg hoor;) En heeeel veel succes...! o.O zo veel toetsen..


    :)

    @WindySky good luck^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hahahah dankje girls!
    Ik had er in 5 dagen 10. Maar die waren niet zo goed verdeeld, de ene dag had ik er maar één en de andere drie -.- Echt fijne toetsroostermakers hebben wij op school.
    Maar het is wel goed gegaan denk ik, mijn eerste cijfer was een 7, dus het zit wel goed.
    Jullie nog leuke dingen gedaan, of gaan doen?
    Ik ga zo reageren trouwens... Maar ik ben er nog aan het twijfelen waar die pijl moet komen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amas&ik zijn weer bezig met een nieuwe THG RPG: The Switch Games
    maybe you like^^
    we willen graag weer ong dezelfde mensen als bij TRG, want we willen natuurlijk niet dat deze dood gaat lopen^^
    xx


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Hihi ik zie het nu pas, maar ik heb dus al opgegeven, zal straks trouwens ff persoontjes maken!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sorry dat et zo lang moest duren. Ik zal deze week ook weer niet actief zijn op Q. Ik was verkouden en moet nu een hoop schoolwerk inhalen. Al maakt dat voor deze RPG toch niet meer uit:P

    Trouwens, als iedereen behalve Teaghan dood is, maken we dit rollentopic dan nog gwn af als gezelligheidstopic ? En ideeën topic voor of we nu nog ergens mee verder gaan voor TRG(:


    :)

    ;D omg hebben jullie de trailler van Catching Fire al gezien !!!!! hij is awesome en ik kan echt niet wachten!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaaahhh woow ik ook!:D
    (Gale en Katniss kissing hihi sorry maar dat ze dat in de trailer zetten vind ik awesome)
    wel jammer dat er nog niet echt iets van de arena is laten zien.. En Finnick :p (of lette ik gwn niet op? (A))

    iig: was het nou maar november...


    :)

    kan echt niet wachten tot de film^^
    awesome trailer, maar waarom indd niks van de arena&Finnick??


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Wil iedereen alles nu afmaken? Dan zijn we klaaaar:D
    En kunnen we misschien, indd, zoals al werd gezegd, een story maken. Meet them in heaven(:


    :)

    Celebration schreef:
    (...)
    [Heaa Lauren kan ook aardig zijn^^ Ze deed aardig tegen Dennis, Rosa, Jayy&Diana. &&ze heeft het leven Rosa gered. Ze was indd niet aardig tegen Indy, maar dat kwam omdat die haar erg had verwond ;O
    Haha lolzz ik leef me helemaal in in Lauren xD
    btw dan moet toch iedereen in die gevangenis die iemand heeft vermoord? want dan zit echt bijna iedereen in die gevangenis xD
    Hmm miss moet die idd in t praattopic(A)]


    Dennis heeft Ariana wel in het vuur gegooid dus ik weet niet of hij eruit mag omdat hij aardig is x'D Maar knap idd ^.^ Oké dat is awkward om te zeggen van je eigen persoontje.. Maar ik ben wel benieuwd naar wat het gaat worden x'D We zouden er idd wel een soort van story van kunnen maken, met de personen die het ook echt zien zitten om daar in te blijven spelen..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SunnySpring schreef:
    (...)

    Dennis heeft Ariana wel in het vuur gegooid dus ik weet niet of hij eruit mag omdat hij aardig is x'D Maar knap idd ^.^ Oké dat is awkward om te zeggen van je eigen persoontje.. Maar ik ben wel benieuwd naar wat het gaat worden x'D We zouden er idd wel een soort van story van kunnen maken, met de personen die het ook echt zien zitten om daar in te blijven spelen..


    Jaaah:D
    Zal ik die story dan openen op het moment dat TRG echt af zijn? Op zich hoeven er nog maar 6 posts ofzo te komen en het is done(:
    (jeahh weer een stukje van Dennis btw;p)


    :)

    Nog een weekje en het is vakantie... yayayay:D
    Dat wordt veel schrijven, haha.


    :)

    VAKANTIEEEEE(:
    yeaah


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ennehhh JustArchery en ik hebben ff de cover aangepast van TRG the story(: (voor de mensjes die een abo hebben dat ze et ff weten(A) en anders mag je altijd een abo nemen want we hebben besloten de verhaallijn van de RPG nu ook echt te gaan gebruiken)
    The Roma Games ~ The Story
    Maybe you'll look/like/whatever haha^^
    xxx us


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .