• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    Nice idee ^^
    Onder de les hebben Celebration en iik het nog wat verder uitgewerkt (: ik kan dit weekend alleen nog niet beginnen.. Heb het erg druk.
    Wanneer komt het voor jullie het beste uit?


    :)

    Over 4 weken heb ik toetsweek, dus dan liever niet, al zouden jullie dan natuurlijk al kunnen beginnen, want ook al moet ik dan veel leren, ik kijk meestal wel even op Q 's avonds en schrijven helpt om even te ontspannen.
    En welk idee vinden jullie dan het beste, want het waren er twee x'D Ik vind het beide goed =) En ik ben benieuwd naar jullie uitwerking x'D

    En Dennis heeft een wit grijs geblokt blousje, met een wit shirt eronder en witte shorts :Y) En ALL STARS!!! Oké ik ben verliefd op jongens met all stars x'D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:36 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Maakte me niet uit (: ik heb alleen dat ik vanaf volgende week steeds 'dagjes' ergens naar toe ga en niet weet of ik dan kan reageren.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 9:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    LittleBirdie schreef:
    Over 4 weken heb ik toetsweek, dus dan liever niet, al zouden jullie dan natuurlijk al kunnen beginnen, want ook al moet ik dan veel leren, ik kijk meestal wel even op Q 's avonds en schrijven helpt om even te ontspannen.
    En welk idee vinden jullie dan het beste, want het waren er twee x'D Ik vind het beide goed =) En ik ben benieuwd naar jullie uitwerking x'D

    En Dennis heeft een wit grijs geblokt blousje, met een wit shirt eronder en witte shorts :Y) En ALL STARS!!! Oké ik ben verliefd op jongens met all stars x'D


    All Stars zijn gwn Awesome met een hoofdletter:Y)


    :)

    Ik ga deze week een nieuwe RPG openen over de 76th Hunger Games, als jullie mee willen doen zal ik in TRG wel een link zetten ok?


    :)

    En het laatste speeltopic is vol(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    The Capitol Hunger Games RPG, willen jullie meedoen?
    xx


    :)

    Het wordt wss gewoon weer hetzelfde als altijd, maar dan ipv districten met hun bepaalde pluspunten, Capitoolinwoners die natuurlijk nooit getraind enzo hebben hiervoor:X
    Somebody?


    :)

    [LittleBirdie --> MyGlasses]

    We moeten echt eens beginnen ;')

    En zouden jullie allemaal zo lief willen zijn zo vaak mogelijk te stemmen op mij?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:57 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik hen weer gestemd^^
    En gaan we ng ooit beginnen? -ik ben Miss ongeduld-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hii,
    Ik zit met het idee om een story over Annie Cresta (70 hunger games, leven voor de spelen, Finnick) te schrijven.
    Van jullie wil ik nu dus weten: lijkt jullie dat leuk en zouden jullie het willen lezen?
    Volgens mij is er nog niet eerder een story over haar geschreven, maar daar moet ik nog ff naar kijken.
    xx

    en Months, zullen we gaan beginnen?
    Want ik wil nu eig ook wel beginnen


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb volgens mij wel eens iets over haar gelezen, maar dat was na 1 of 2 hoofdstukken alweer gestopt, dus ik denk dat het best origineel is. Maar ik denk dat ik het wel zou lezen, ook omdat ik weet hoe je schrijft :Y)

    En misschien kunnen we een tijd afspreken met iedereen die meedoet om een keer met z'n allen online te zijn, zodat we wat dingetjes kunnen bespreken en af te spreken wie begint, hoe en waar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MyGlasses schreef:
    Ik heb volgens mij wel eens iets over haar gelezen, maar dat was na 1 of 2 hoofdstukken alweer gestopt, dus ik denk dat het best origineel is. Maar ik denk dat ik het wel zou lezen, ook omdat ik weet hoe je schrijft :Y)

    En misschien kunnen we een tijd afspreken met iedereen die meedoet om een keer met z'n allen online te zijn, zodat we wat dingetjes kunnen bespreken en af te spreken wie begint, hoe en waar.

    Thanks(:
    &het is indd wel handig om een x met zn allen online zijn, want dan kunnen we beginnen^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Just thinking: heeft Meet Them all in Heaven nog nut? Want dan moeten we er echt even mee bezig, ik heb namelijk het idee dat de interesse wat afzwakt^.^


    :)

    ik denk dat we er inderdaad nu mee moeten beginnen
    desnoods begint iemand gewoon met een hoofdstuk en dan gaat de rest ook wel


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet