• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    Celebration schreef:
    Ennehhh JustArchery en ik hebben ff de cover aangepast van TRG the story(: (voor de mensjes die een abo hebben dat ze et ff weten(A) en anders mag je altijd een abo nemen want we hebben besloten de verhaallijn van de RPG nu ook echt te gaan gebruiken)
    The Roma Games ~ The Story
    Maybe you'll look/like/whatever haha^^
    xxx us


    Lolz


    :)

    There are days that you may not miss, because then you'll miss the most important things in life. 6'9'2011.
    zal ik mn signature ook weer ff aanpassen??^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    There are days that you may not miss, because then you'll miss the most important things in life. 6'9'2011.
    zal ik mn signature ook weer ff aanpassen??^^


    Haha mag van mij, wat jij wilt(:
    ik had sws gewoon zin in een nieuwe signature (A)


    :)

    Deze moet ook niet doodgaan:( al is het al het 3e praattopic xD maar da's niet voor niets! Dit kunnen we nml ook nog als praattopic gebruiken bij meet them all in heaven.(:


    :)

    Yeaahhh =) Om maar even leven in te blazen :P


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nog een keer nieuw leven! =)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    LittleBirdie schreef:
    Nog een keer nieuw leven! =)

    (H)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Het zou best wel jammer zijn als we niet aan de story zouden beginnen, dus als iemand mij even zou willen helpen met vertellen waar en wanneer ik kan/moet beginnen, graag :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht^^
    hoe kunnen we het best beginnen denken jullie?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oké jullie moeten het zeggen als je het ergens niet mee eens bent, maar ik denk het volgende:
    De plek waar je in de hemel beland ligt eraan op welke plek je doodgaat. Aangezien alle tributen in de Arena zijn gestorven zal dit hun laatste rustplek worden. Ze hebben echter veel meer voorwerpen tot hun beschikking dan diegene die in de echte Arena te vinden waren.
    Of je beland in een soort huis waar je met zoveel personen woont en dan een soort van normaal leventje kunt hebben.
    En we zouden kunnen beginnen op het moment dat de laatste (drie-vier) doden bijkomen uit een soort van bewusteloosheid.
    En iets van dat alle kleding wit is of zo. Maar verder weet ik eigenlijk niet x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    dan draagt rosa een wit kanten jurkje
    sorry draaf door
    maar vind het wel een goed idee


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik vind het een geweldig idee^^ teaghan heeft een witte short, witte blouse en een wit topje, lekker makkelijk. Ik wil beginnen :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Goed idee(:
    Lauren draagt een witte 3/4 trainingsbriek net een wit topje (en een wit vest als t te koud is)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Goed idee(:
    Lauren draagt een witte 3/4 trainingsbriek net een wit topje (en een wit vest als t te koud is)


    hoe kan het te koud zin in de hemel?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    (...)

    hoe kan het te koud zin in de hemel?

    Hmm, tja xD
    Dat is het indd toch niet(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .