• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor





    Rollentopic
    Praattopic 1
    Praattopic 2
    Topic 1
    Topic 2







    Oh My JIPPIE:D Het eerste Hunger Games topic dat - naar mijn weten - afgerond is :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:21 ]


    :)

    BANANAPOWER


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Years schreef:
    (...)
    Is goed. (:


    whaahaha ik heb nu echt een lachbui xD


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    whaahaha ik heb nu echt een lachbui xD

    Ik ook. Wat voor een gevolgen een banaan wel niet kan hebben.


    :)

    Zal ik dan dus vanavond gwn beginnen met een hoofdstukje waarin Lauren ontdekt dat ze nu dus in hemel zijn en hoe alles is enzo?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    jaaaaaaah, Maar Rosa is als een van de laatsten dood gegaan moeten ze dan reageren dat ze komt, en dan de anderen zo ziet van WTF wat doen jullie hier?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ik heb een hoofdstukje geschreven!
    Ik heb eerst ook maar Lauren's dood erbij gezet, want ik dacht dat het misschien handig was als iedereen weer ff z'n dood erbij zet, zodat de personen die de story gaan lezen ook weten hoe ze zijn doodgegaan...
    En dan wordt het misschien ook tijd om de story te activeren.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Michelle, Ik wilde net vragem waarom je het verhaal niet.activeerd toen ik het eince van je post las. Maar ik vimd dus dat je het berhaal
    Moet activeren


    Btw ik sta nog steeds voor


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mensen, sorry, maar dan zal ik al de afbeeldingen helemaal opnieuw moeten maken. Voor alles. Ook voor mijn eigen verhalen.
    Al mijn bestanden zijn op de een of andere manier van de computer gewist. Alles wat ik de laatste drie jaar ongeveer had opgeslagen, afbeeldingen, documenten, muziek, whatever: het is er niet meer.
    Damn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 10:35 ]


    :)

    Gargoyle schreef:
    Mensen, sorry, maar dan zal ik al de afbeeldingen helemaal opnieuw moeten maken. Voor alles. Ook voor mijn eigen verhalen.
    Al mijn bestanden zijn op de een of andere manier van de computer gewist. Alles wat ik de laatste drie jaar ongeveer had opgeslagen, afbeeldingen, documenten, muziek, whatever: het is er niet meer.
    Damn.

    Zal ik gwn de story activeren en dan maar ff zonder dat plaatje?^^
    Of ff wachten tot nog wat meer mensen een hoofdstukje hebben geschreven?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Zal ik gwn de story activeren en dan maar ff zonder dat plaatje?^^
    Of ff wachten tot nog wat meer mensen een hoofdstukje hebben geschreven?

    Doe maar wat jou het beste lijkt. c:
    Damn ik mis mijn geliefde bestanden. :')


    :)

    Dan activeer ik het maar gewoon(:
    Behalve de 1e twee hoofdstukjes^^

    @Gargoyle echt vet k*t dat je bestanden allemaal weg zijn :(


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Tadaaa
    Gargoyle als je ook weer een hoofdstukje voor TRG the story schrijft, kun je daar de link naar MTAIH ook inzetten^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 10:52 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    HELLOWWW!!
    Ik had al wel je hoofdstuk gelezen, maar ik had dus niet meegekregen dat de story was geactiveerd.
    Ik ben nu ook bezig met een hoofdstuk schrijven, maar ik zal hem nog niet activeren, want het lijk mij misschien iets logischer als we ongeveer de volgorde aanhouden van wie er als eerst dood ging enz. Of maakt dat niet uit?
    Want even kijken dan zou de volgorde dit zijn: Demitria - Michael - Ariana - Lauren - Indianna - Dennis - Rosa - Teaghan (als ik het goed heb, zeg het anders maar ;') )
    Ik zat trouwens ook nog te denken aan een proloog, voor mensen die eigenlijk niks weten van TRG. Maar wat er precies in moet weet ik ook niet x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Escuela schreef:
    HELLOWWW!!
    Ik had al wel je hoofdstuk gelezen, maar ik had dus niet meegekregen dat de story was geactiveerd.
    Ik ben nu ook bezig met een hoofdstuk schrijven, maar ik zal hem nog niet activeren, want het lijk mij misschien iets logischer als we ongeveer de volgorde aanhouden van wie er als eerst dood ging enz. Of maakt dat niet uit?
    Want even kijken dan zou de volgorde dit zijn: Demitria - Michael - Ariana - Lauren - Indianna - Dennis - Rosa - Teaghan (als ik het goed heb, zeg het anders maar ;') )
    Ik zat trouwens ook nog te denken aan een proloog, voor mensen die eigenlijk niks weten van TRG. Maar wat er precies in moet weet ik ook niet x'D

    Tja, de volgorde klopt nu al niet meer door mijn hoofdstukje(A)
    Dus ik stel voor dat iedereen maar gwn een hoofdstukje mag activeren, maakt niet uit wanneer het personage dood is gegaan^^
    Een proloog is indd op zich ook wel een goed idee, want er zullen indd mensen zijn die het verhaal niet kennen...
    Dus als iemand inspiratie heeft voor een proloog: doe maar(:
    Als ik nu ff een inspiratieboost krijg zal ik anders ook wel kijken of ik een leuke proloog kan bedenken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    wat is die laatste post van Caesar gemeen tegen rosa

    Daar gaat de pijl.. rakelings gaat hij langs Rosa heen. En dan nog eentje.. raak! Rosa is dood! TEAGHAN ANDERSON WINT DE 99e HONGERSPELEN!'


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet