• One Direction, de bekendste boyband van de wereld. Miljoenen op de bank, en geen zorgen… Op één ding na:
    De jongens zoeken een zesde bandlid. Over de hele wereld word er besproken wie het kan zijn en iedereen staat te wachten. Uiteindelijk word er besloten dat er een wedstrijd komt waar alleen niet-bekende personen aan mogen mee doen. Zie het als een Go1Den wedstrijd.
    Het begint klein. Elk land krijgt het recht om een wedstrijd te houden en er mag maar één iemand naar de volgende ronde. De wedstrijden kunnen uit vanalles bestaan, maar wel iedereen krijgt een eerlijke kans. De volgende ronde is in de bekende plekken: Rusland, China, Amerika, Engeland, Argentinië. Ook vanuit daar kunnen er maar twee personen winnen. Uiteindelijk zijn er dus acht winnaars. Deze gaan naar The Directioners University. Ze lopen een week mee met One Direction, zien hoe ze zijn, leren over hun manier van leven en treden los van elkaar op. Ze komen achter dingen die een normale fan nooit te weten zou of kan komen. Maar wat de finalisten niet weten is dat ze elk moment van de dag in de gaten worden. De finale komt op tv en iedereen kan mee kijken. One Direction zelf zit in de jury, samen met Simon Cowell en Paul hun manager. Maar is dat wel zo handig, want wat als er onderling dingen worden gezegd die niet waar zijn of de jongens allemaal een favoriet hebben die ze stiekem helpen. De show duurt precies een week. Elke dag kun je de finalisten volgen via een camera, ze moeten een soort blog bij houden. Elke dag moeten ze een nieuwe opdracht voltooien, om in de avond te presenteren. Dat kan zingen zijn, maar het kan ook dansen zijn. De indeling mogen ze niet zelf maken, die maakt de jury.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen nessje en Magicales maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ nessje
    -Louis William Tomlinson ~ Magicales
    -Liam James Payne ~ Caleo
    -Harry Edward Styles ~ Mufinn
    -Zayn Jawaad Malik ~ Sidestap

    Kandidaten:
    - Fay Emma Janssen ~ WindySky
    - Tiffany Luna Newman ~ Arriver
    - Kyra Luca Davis ~ Sempar
    - Lucy Alexandra Knight ~ Lavinga
    - Kyle Nathan Jones ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ MindBreaker
    - Angel McTrold ~ ThisIsMeNow
    - Chiara Bella Love ~ DamnBieber
    - Ebba Libby Montesha ~ Catford
    - Victoria Rose Green ~ Pebble

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:22 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ook^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    IK HEB ZIN OM TE BEGINNUHHH


    IK OOK!!!!!!!!!!!! LUCHT HIGH-5!!!!!!!!!!!!!


    live your life, it is beautiful as it is!

    Oké guys, het lukt me niet... Ik ben momenteel broke, het spijt me. Ik kan het ook niet bij iemand kwijt, omdat degene waarbij ik dat normaal kan juist degene is waar ik nu niet bij terecht kan... I'm so sorry, ben gewoon stom bezig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Oké guys, het lukt me niet... Ik ben momenteel broke, het spijt me. Ik kan het ook niet bij iemand kwijt, omdat degene waarbij ik dat normaal kan juist degene is waar ik nu niet bij terecht kan... I'm so sorry, ben gewoon stom bezig.


    Ik begrijp het wel


    live your life, it is beautiful as it is!

    Adviseur Brooke hier ;D. Maar even serieus, als je het kwijt wil kun je mij pb'en. Het geeft niks, neem de tijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    thanks guys, en ik mag het van mezelf niet zeggen. dat maakt het sws alleen maar erger. ik hoop dat het me morgen zal lukken, of miss vannacht maar dat denk ik niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ?? Ik snap niet echt wat je bedoeld. Je kan geen RPG maken maar wel vanacht of morgen? Wat is er nu dan? Ik snap het niet echt....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik begrijp het wel (: Sterkte!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    thanks guys, en ik mag het van mezelf niet zeggen. dat maakt het sws alleen maar erger. ik hoop dat het me morgen zal lukken, of miss vannacht maar dat denk ik niet.


    Dat je maar weet dat we er voor je zijn!! (K)(lol)


    live your life, it is beautiful as it is!

    DamnBieber schreef:
    ?? Ik snap niet echt wat je bedoeld. Je kan geen RPG maken maar wel vanacht of morgen? Wat is er nu dan? Ik snap het niet echt....


    Ik kan niet helder nadenken, still crying. Ik hoop dat het me dus vannacht wel zal lukken. Het probleem is namelijk dat het door dit allemaal is gebeurd, snap je het nu een beetje? Want ik ben bezig met alles verpesten voor iedereen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I understand. Ik heb ook van zulke momenten, doe het maar rustig aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Dat je maar weet dat we er voor je zijn!! (K)(lol)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    (...)

    Ik kan niet helder nadenken, still crying. Ik hoop dat het me dus vannacht wel zal lukken. Het probleem is namelijk dat het door dit allemaal is gebeurd, snap je het nu een beetje? Want ik ben bezig met alles verpesten voor iedereen...
    Oow ik snap het.... Misschien zit je teveel op Quizlet??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Oow ik snap het.... Misschien zit je teveel op Quizlet??


    Ik weet niet wat er met Ness is, maar ik denk niet door teveel op Quizlet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zodra ik ben uitgejankt zal ik jullie allemaal even een pb'tje sturen om het uit teleggen, oké?

    Nogmaals bedankt, jullie zijn op dit moment mijn enige steun.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'