Mijn abolijst begint leeg te raken en er zijn vast wel wat mensen die hun storie willen promoten!
Dus dump je storie hier, en ik zal er een kijkje nemen!
TH
JB
Naar de rest zal ik ook kijken!
0
0

The best way to make your dreams come true is to wake up!
0
link
Crimson lips
''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''

Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.
0

Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.
Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
Helemaal ABN geschreven.

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.
0
Als je zin hebt kansloze net iets te veel fantasierijke verhaaltjes wil lezen, heb ik er nog twee in de aanbieding,
Vie, een beetje net iets te dramatisch levensverhaal over een meisje in een een of ander oorlog wat dan meer in deze tijd en een beetje gebaseerd is op avatar, maar later wel iets meer in de normale wereld gaat afspelen en er ook nog veel meer krachten zijn.
Hollandse wolven, een net iets fantasierijk levensverhaal over een meisje uit Nederland die een weerwolf wordt en al haar vriendinnetjes ook een dan allemaal leuke heel spannende avontuurtjes beleefd en wat dus weer een beetje op twilight gebaseerd is.
Wouw ik heb niet iets als een cover,
Maar als je dus echt leuk vind om slechte verhalen te lezen (wat ik dus doe om mezelf niet een onzekerheids complex aan te lezen) dan zijn dit echte aanraders en anders moet je echt niet de moeite nemen om hier naar te kijken, want dat kost eigenlijk weer tijd en tijd is geld en misschien moet ik even to-the-point blijven..

©1998
0
This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.
To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.
Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.
The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.
This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.
They keep our world safe.
quidquid excusatio prandium pro
0
Chasing goals.
0

Chaos is a ladder.
0
http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/

I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise
0
Woman of Westeros ||Game of Thrones||
Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully

"like i'd follow you around like a dog that needs water."
0

Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.
Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
Helemaal ABN geschreven.

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.
0
Deze story is niet van mij, maar van brittktijger
I am still crying
I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.
Hope u take a look!
0

Gerezen in het licht van de zon
Gevolgd door haar verleden
Gevlucht nadat hij overwon
Gevreesd voor het leven
Haar ziel doodgebloedt
Haar verleden verloren
Haar overschot aan heldenmoed
Haar gesloten ogen; hergeboren.

Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
Wat gebeurt er?
Wie spreekt de waarheid?
Is dit de realiteit?
Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.
De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?
‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’

# Historie en fantasy
# Deelt mee aan SOTY
# Trailer
[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:36 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
0

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:47 ]
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
0
Cas is een loner, altijd al geweest ook. Luistert naar punk, luister naar metal, draagt wat ze wil en de rest van de wereld lijkt dat een doodzonde te vinden. Dan heb je de nieuwe jongen op haar school - Chazz, punker, rode hanenkam en van z'n vorige school afgeschopt vanwege vechten.
Ze praten. Luisteren muziek. Maar hij is dagen achter elkaar niet op school, verschijnt met blauwe ogen en schrammen, en zegt er nooit iets over. En Cas probeert het, natuurlijk probeert ze het, maar hij klapt elke keer weer dicht. Daar heeft ze geleerd hoe de stilte klonk.
En die stilte deed meer pijn dan welke keiharde CD ook.

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.
0
Dangerous~Malik
ben net begonnen
His eyes sparkles in the moonlight
His smile numbed my body
His words touch my heart
Be with him feels safe
He is the only one that makes me laugh
But I can not be with him
Because he’s dangerous
Live is what you make, so make it beautiful