• Hallo:)

    Mijn abolijst begint leeg te raken en er zijn vast wel wat mensen die hun storie willen promoten!
    Dus dump je storie hier, en ik zal er een kijkje nemen!


    Niet:


    1D
    TH
    JB


    Wel:


    HP ( Ik vind Severus Snape en Draco Malfoy verhalen leuk.
    Supernatural related
    OP

    Naar de rest zal ik ook kijken!

    -xxx-




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik heb nu tien hoofdstukken, dus is hij makkelijk bij te lezen;)

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Als je zin hebt kansloze net iets te veel fantasierijke verhaaltjes wil lezen, heb ik er nog twee in de aanbieding,

    Vie, een beetje net iets te dramatisch levensverhaal over een meisje in een een of ander oorlog wat dan meer in deze tijd en een beetje gebaseerd is op avatar, maar later wel iets meer in de normale wereld gaat afspelen en er ook nog veel meer krachten zijn.

    Hollandse wolven, een net iets fantasierijk levensverhaal over een meisje uit Nederland die een weerwolf wordt en al haar vriendinnetjes ook een dan allemaal leuke heel spannende avontuurtjes beleefd en wat dus weer een beetje op twilight gebaseerd is.

    Wouw ik heb niet iets als een cover,
    Maar als je dus echt leuk vind om slechte verhalen te lezen (wat ik dus doe om mezelf niet een onzekerheids complex aan te lezen) dan zijn dit echte aanraders en anders moet je echt niet de moeite nemen om hier naar te kijken, want dat kost eigenlijk weer tijd en tijd is geld en misschien moet ik even to-the-point blijven..

    :(


    ©1998




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    Tale as old as time
    Tune as old as song
    Bittersweet and strange
    Finding you can change
    Learning you were wrong



    Beauty and the Beast

    Adam Gold is de rijkste en arrogantste man van de Provence. Hij heeft grote invloeden op het Franse plattelandsdorp en alle inwoners walgen van deze verbitterde jongeman. Als op een koude winternacht een oude vrouw aanbelt, lijkt alles nog normaal. Maar dat bleef het niet lang. Deze oude vrouw was een tovenares en ze smeekte Adam om onderdak voor het noodweer. Adam weigerde haar met zulk bruut geweld, dat de tovenares hem in een lelijke man veranderde. Een afschuwelijke man, een beest. De vloek zal enkel kunnen verbroken worden op het moment dat hij op iemand verliefd wordt en diezelfde persoon ook op hem verliefd wordt. Als dit niet gebeurt voor zijn 21ste verjaardag, de dag dat het laatste rozenblaadje van de magische roos van de tovenares valt, zal hij voor altijd als Beest moeten leven. Belle woont samen met haar vader Maurice in boerderij in de Provence. Ze hebben een kleine boekwinkel waar het hele dorp hun boeken koopt. Iedereen vind Belle nogal raar doordat ze altijd leest en daardoor wordt ze vaak verstoten door de andere dorpelingen. Behalve door Gaston. De sterkste en opvallendste man van het dorp. Hij is verliefd op haar maar Belle niet op hem. Wanneer Maurice voor nieuwe boeken het dorp uit moet, verdwaald hij en komt hij uit bij het paleis van Prins Adam. De dienaren van Adam zijn uitermate vriendelijk tegen Maurice maar Adam moet niets van deze vreemdeling hebben en sluit hem op in één van zijn kerkers. Belle wordt ongerust en gaat op zoek naar haar vader. Een besluit die haar voor altijd bij zal blijven.

    [!] Wijkt enorm af van de verhaallijnen van Disney en Once Upon A Time omdat ik er mijn eigen versie van wil maken. [!]


    Chaos is a ladder.

    http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/


    Mijn story pas 3 hoofdstukje en ik probeer elke week zeker iets te schrijven :)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    For The King
    Er was eens een meisje. Ze… - wacht, we beginnen opnieuw. Dit verhaal gaat niet over een prinses die in de handen van het kwaad komt en uiteindelijk gered wordt door de knappe prins op het witte paard. Dit verhaal eindigt niet met “en ze leefden nog lang en gelukkig”. Dit is een totaal ander sprookje, laten we bij het begin beginnen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 16:47 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cas is een loner, altijd al geweest ook. Luistert naar punk, luister naar metal, draagt wat ze wil en de rest van de wereld lijkt dat een doodzonde te vinden. Dan heb je de nieuwe jongen op haar school - Chazz, punker, rode hanenkam en van z'n vorige school afgeschopt vanwege vechten.
    Ze praten. Luisteren muziek. Maar hij is dagen achter elkaar niet op school, verschijnt met blauwe ogen en schrammen, en zegt er nooit iets over. En Cas probeert het, natuurlijk probeert ze het, maar hij klapt elke keer weer dicht. Daar heeft ze geleerd hoe de stilte klonk.
    En die stilte deed meer pijn dan welke keiharde CD ook.



    ‘De quote die ik heb gekozen,’ zei hij, ‘is: ‘It was loud, it was fast, it was angry, and it saved my fucking life.’ Sorry voor het ‘fucking’, maar dat kunnen jullie wel hebben. Ik heb geen idee wie dit gezegd heeft, maar het is waar. Punk heeft m’n leven gered, zonder punk had ik hier niet gestaan. Elke keer dat ik vroeger overwoog iedereen gelijk te geven en van het dak te springen, was ‘dat geschreeuw’ het enige dat me tegenhield. En dan concerten… dat is geweldig. Een bandje dat niemand kent, dat niemand kan verstaan maar iedereen wordt gek. Iedereen is gelijk en ras of wat dan ook maakt geen zak uit. En dan de pit in, leven, zo voelt dat. En de muziek vertelt de waarheid, de hele nacht lang of het nou over politiek gaat of over de dood of gewoon over een dag… dat red levens. Muziek, mensen, mensen die normaal doen, die het geen zak uitmaakt of je rondloopt met een blauwe hanenkam, een opengeknipt shirt en oude Docs, of dat er ergens een jongen met een jongen staat te zoenen. Dat is vrijheid. Dat is gewoon fucking vrijheid en een plek waar ik gewoon thuishoor, ook al ken ik niemand en is het zo heet als de hel, ook al kom ik met een blauwe plek zo groot als Afrika en m’n hele lichaam onder de schrammen de pit uit, daar kan ik thuis zijn, meer dan waar ook.’


    link


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Dangerous~Malik
    ben net begonnen

    His eyes sparkles in the moonlight
    His smile numbed my body
    His words touch my heart
    Be with him feels safe
    He is the only one that makes me laugh
    But I can not be with him
    Because he’s dangerous


    Live is what you make, so make it beautiful