• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jippie c:

    Ik kan btw wel nog steeds het plaatje van de school zelf niet zien, dus zou je er voor mij misschien ook een linkje of zo bij kunnen zetten?


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Jippie c:

    Ik kan btw wel nog steeds het plaatje van de school zelf niet zien, dus zou je er voor mij misschien ook een linkje of zo bij kunnen zetten?


    Natuurlijk.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Topic een. (:

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:33 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal morgen overdag niet kunnen reageren. Een hele goede vriend van mij is afgelopen zaterdagmorgen vroeg verongelukt en hij word morgen gecremeerd. Dus ik weet ook nog niet hoe het morgenavond met me gaat en of ik online zal komen.


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik zal morgen overdag niet kunnen reageren. Een hele goede vriend van mij is afgelopen zaterdagmorgen vroeg verongelukt en hij word morgen gecremeerd. Dus ik weet ook nog niet hoe het morgenavond met me gaat en of ik online zal komen.


    Gecondoleerd en heel veel sterkte


    Happy Birthday my Potter!

    Stuttgart schreef:
    Ik zal morgen overdag niet kunnen reageren. Een hele goede vriend van mij is afgelopen zaterdagmorgen vroeg verongelukt en hij word morgen gecremeerd. Dus ik weet ook nog niet hoe het morgenavond met me gaat en of ik online zal komen.


    Gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Stuttgart schreef:
    Ik zal morgen overdag niet kunnen reageren. Een hele goede vriend van mij is afgelopen zaterdagmorgen vroeg verongelukt en hij word morgen gecremeerd. Dus ik weet ook nog niet hoe het morgenavond met me gaat en of ik online zal komen.


    Aww, gecondoleerd en veel sterkte!


    Stenenlikker

    Gecondoleerd, en heeeeel veel sterkte


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Gecondoleerd, en inderdaad heel veel sterkte

    Uhm, als je gemerkt gaat worden/gemerkt bent, dan voel je je toch ziek (hoesten, duizelig, hoofdpijn, etc.) tot je bij het huis van de nacht bent, waar volwassen vampiers in je buurt zijn, aangezien je zonder hen de verandering gelijk afstoot? Dat staat duidelijk in Verkozen beschreven... dus hoe kan het dan dat een aantal halfwassen in de posts hier totaal geen last van hebben?


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt allemaal! Het was een hele mooie maar toch ook verdrietige dag. Er was me gevraagd iets voor te lezen, wat ik ook heb gedaan en dat was er moeilijk. Het zal ook nog wel een paar dagen moeilijk zijn, maar ik probeer mijn leven wel zo goed mogelijk weer op te pakken:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Bedankt allemaal! Het was een hele mooie maar toch ook verdrietige dag. Er was me gevraagd iets voor te lezen, wat ik ook heb gedaan en dat was er moeilijk. Het zal ook nog wel een paar dagen moeilijk zijn, maar ik probeer mijn leven wel zo goed mogelijk weer op te pakken:)


    Had nog niet hierop gereageerd maar succes ermee.;)


    You were born original, don't die as a copy.

    IanOshea schreef:
    Naam:Brian O'Conner (hij noemt zichzelf naar Brian uit Fast & Furious)

    Affiniteit :Montage, auto's, reparaties

    Leeftijd:17

    Innerlijk:Brian is een doorzetter en koppig. Hij is het agressievere type en dit is te wijden aan zijn moeilijke jeugd. Hij houdt van uitdagingen en is resoluut tegen romantische films omdat hij dan ziet hoe zielig hij is. Brian is ook een smartass en waakzaam. Maar dat komt door zijn vroegere drugsgebruik. Hij is een badass en is een vonk die het vuur aansteekt. Hij is afstandelijk en alleen doorzetters kunnen hem bereiken.


    Jake Abel
    brian is 1.85m en vrij gespierd dit komt door de strubbelingen met zijn vader.Zijn blauwgroene ogen en bruin haar zijn zijn typische gezichtkenmerken. Hij heeft een zeer opvallende kaaklijn. Hij gaat meestal casual en onopvallend gekleed in jeans en hoodie met nikes. Hij heeft eigenlijk ook de pest aan het schooluniform. Ook zijn overall is een typische klederdracht van brian. En hij gaat nergens naartoe zonder zijn moersleutel die ook als wapen dient. Hij heeft littekens op zijn rug en een groot op zijn sleutelbeen.

    Extra: hij heeft een auto namelijk.deze :

    en is een uitzonderlijk goed chauffeur. Hij wordt door meisjes wel opgemerkt maar meestal schimpt hij ze af.

    Rode halfwas/Gewone halfwas: gewone halfwas


    ik heb andere gast genomen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn personage voelt zich al niet echt lekker, maar dit schrijft ze momenteel als zenuwen af, maar het word steeds erger.
    Met mijn andere personage ben ik nu bezig en die is momenteel in mijn stukje (dat ik nog moet posten) al wel ziek en gaat op weg naar het huis.


    Credendo Vides

    Ik zit aankomende week de hele week in Italië voor een uitwisseling, dus ik kan misschien niet reageren.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel