• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ... Oh, fluppie toch.


    † Love? I want to sleep.

    lijkt me leuk, ga wel een personage bedenken


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Eerst heb ik een vraagje: Is er een verhaallijn? Maar hier is mijn personage:
    Naam: Jada Stone
    Affiniteit: Met 1 aanraking weet ze hoe je je voelt ( blij, boos, verdrietig etc), en ze heeft ook een affiniteit voor lucht
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jada is erg behulpzaam en vind het leuk om dingen te organiseren. Ze is wel snel jaloers en daar kan ze niks aan doen. Ze vind het niet leuk om alleen te zijn en gaat altijd recht opp haar doel af waardoor ze soms wat bot over kan komen, maar dat is niet haar bedoeling. Ze wil nooit anderen lastig vallen met haar problemen en lost ze het liefst zelf op. Ze is wel meestal aardig en beleefd. En ze is heel ongeduldig en nieuwsgierig. Ze is niet erg leergierig, maar is wel erg slim.
    Uiterlijk:


    Ze is 1.65 lang
    Extra: Ze komt uit een erg grote familie met heell veel broertjes en zusjes, ook oudere broers en zussen. Haar ouders hadden haar verbannen uit de familie, omdat ze werd gemerkt. Alleen haar broers en zussen komen soms stiekem langs.
    Blauwe halfwas (gewoon dus)

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 17:32 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ja, er is een verhaallijn.
    Je kunt van een halfwas in een vampier veranderen, maar eerst moet je nog een tijd als halfwas doorgaan, maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood en word je een rode halfwas.
    Ondertussen gebeuren er vreemde dingen in het Huis van de Nacht.

    Krijg je een beeld?(:

    O ja, maar als jij de enigste bent die meedoet, ik doe zelf ook wel mee, dan denk ik niet dat ik ga beginnen met het RPG.:( Alvast sorry daarvoor.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oh, nou een vriendin van mij zou ook graag mee willen doen, maar dat is vast nog niet genoeg denk ik... En ja, ik krijg een beeld :)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    hallo mensies. ik ben vriendin van amy.

    uhh.
    naam personage: Katherine
    affiniteit: geest (en ze kan ook gedachten lezen)
    leeftijd: 17
    Innerlijk: heel lief en zachtaardig, ookal kan ze soms een beetje hard aankomen en onaardig doen
    uiterlijk: roooseee!! katherine houdt heel erg van roze. ze houd van haar nagels en als ze breken. ramp. maar ze is heel aardig en haar nagels staan hoog in de ranglijst maar er zijn een heleboel dingen die erboven staan. ze heeft lange golvende bruine haren en bruine ogen


    extra: Katherine kwam uit een rijk gezin, haar ouders zijn bang voor haar.

    Winterwolves schreef:
    Ja, er is een verhaallijn.
    Je kunt van een halfwas in een vampier veranderen, maar eerst moet je nog een tijd als halfwas doorgaan, maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood en word je een rode halfwas.
    Ondertussen gebeuren er vreemde dingen in het Huis van de Nacht.

    Krijg je een beeld?(:

    O ja, maar als jij de enigste bent die meedoet, ik doe zelf ook wel mee, dan denk ik niet dat ik ga beginnen met het RPG.:( Alvast sorry daarvoor.


    Kan je jou personage een beetje beschrijven???


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)

    Kan je jou personage een beetje beschrijven???


    Dat ga ik vandaag doen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Dat ga ik vandaag doen.(:


    okee, ik wacht geduldig (cool)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Omg, house of the night!!!
    Wil wel meedoen, maar je hebt misschien een iets betere verhaal lijn nodig... Tis maybe ook een idee om roosters te maken en dat bijv alle personages in dezelfde klas zitten...
    Maar ik zou graag een mannelijke halfwas willen reserveren. Vul m later in


    Stenenlikker

    Naam: Thom Dave Dyro
    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Emoties, hij kan je emoties aanvoelen, en veranderen.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Thom is aardig en houdt ervan om bij dieren te zijn. Het liefst kijkt hij de hele dag door films. Zelf is hij niet een van de slimste, maar in raadsels oplossen is hij goed. Hij houdt van zijn vrienden, en doet er dan ook alles aan om ze te beschermen. Voor de rest heeft hij een ochtendhumeur, en hij houdt van uitslapen. Als hij een ochtendhumeur heeft kun je het best bij hem uit de buurt blijven, want als hij chagrijnig is, is hij snel geïrriteerd en kan hij rotopmerkingen maken.
    Als iemand hem wakker maakt is hij ook geïrriteerd, want hij wil altijd zelf wakker worden.
    Hij heeft respect voor meiden en zegt niet dat ze achter het fornuis horen.
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar en blauwe ogen. De meeste meiden vinden dit leuk aan hem. Thom draagt kleren die hem lekker zitten, maar het moet er wel goed uitzien.
    Hij heeft twee piercings in zijn onderlip, een aan de linkerkant en de ander aan de rechterkant.
    Extra: Zijn familie accepteert het niet dat hij gemerkt is.
    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ewijn schreef:
    Omg, house of the night!!!
    Wil wel meedoen, maar je hebt misschien een iets betere verhaal lijn nodig... Tis maybe ook een idee om roosters te maken en dat bijv alle personages in dezelfde klas zitten...
    Maar ik zou graag een mannelijke halfwas willen reserveren. Vul m later in


    Daar heb ik helemaal niet aangedacht.:$
    Ik zal je erbij zetten.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou iemand me misschien met deze RPG willen helpen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Zou iemand me misschien met deze RPG willen helpen?


    Op welke manier heb je hulp nodig? Als het me niet teveel tijd kost wil ik wel helpen (Er bestaat jammergenoeg nog zoiets als school...)


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Op welke manier heb je hulp nodig? Als het me niet teveel tijd kost wil ik wel helpen (Er bestaat jammergenoeg nog zoiets als school...)


    Ugh, ja. School.:(

    Ehm, me tips geven zeg maar wat ik beter kan doen en helpen bij het rooster.
    En als er een nieuw topic moet zijn en ik off ben, jij dat dan bv. doet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki