• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Verkeerde topic (A))

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Myn topics.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    One Direction terug naar de top of naar een dieptepunt?

    De bekendste boyband van een paar jaar terug, komt langzaam terug. Ze zijn elkaar weer tegen gekomen en de geruchten gaan rond dat ze zeker weer terug willen keren naar de top. Maar is dat nog mogelijk met de huidige situatie? Het lijkt eerder dat ze naar een dieptepunt keren.
    Harry Styles die in de problemen lijkt te zitten. Een tot een paar dagen onbekende meisje die met een schokkend bericht naar buiten is gekomen, rondom deze jonge beroemdheid. Hoe zal dit allemaal lopen?
    Zayn Malik en Louis Tomlinson die steeds meer uit elkaar blijken te groeien, en langzaam ruzie krijgen met sommige andere bandleden. Alle twee zijn ze gespot in het ziekenhuis, maar wat is aan de hand?
    Niall Horan die zijn vriendin op tragisch wijze is verloren is en langzaam niet meer weet wat te doen. Zullen zijn vrienden hem steunen of gaat het allemaal zo mis dat ook hier ruzie zal ontstaan?
    En tot slot, natuurlijk, Liam Payne. Van deze jongen valt nog vrij weinig te vertellen, maar we zullen zeker weten snel genoeg over hem te vertellen hebben. Gisteren en vandaag is hij ook in het ziekenhuis gespot met een van zijn beste vriendinnen.Wel weten we dat hij degene was die niet meer verder wilde met de band, maar is hij toch omgepraat en komt het alsnog goed?

    Kortom lezen jullie, dat het niet meer is zoals een paar jaar geleden. De vriendengroep lijkt langzaam uit elkaar te vallen.
    We beloven jullie op de hoogste te houden en al deze vragen verder te kunnen beantwoorden. We hopen natuurlijk ook dat de jongens binnenkort zelf ook met iets nieuws naar buiten zullen komen


    ( Het eerste krantenartikel )

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 20:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topixs]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Ik knikten langzaam. Serena had gelijk, maar toch kon ik de ligte spanning al voelen. Ik pakten een broodje en begon langzaam te eten terwijl ik naar Serena staarden. Ik herinnerde me maar al te goed de avond dat ik haar had leren kennen. De bedoeling was geweest dat ik haar net als ieder ander persoon, nooit meer zou zien na een nacht goede seks. Het was enkel iets anders gelopen en ik had nooit gedacht dat ik hier vier jaar later nog met haar zou zitten, terwijl we een kind grootbrachten. Automatisch glimlachte ik en snel legde ik mijn broodje terug. Voorzichtig, zodat Puck kon blijven liggen, boog ik me voorover en drukten ik mijn lippen op die van Serena. Om daarna weer normaal te gaan zitten, mijn broodje weer te pakken en rustig verder te eten.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik giechelde zachtjes. Louis was echt te lief. Ik ging rustig naast het bed zitten terwijl ik toekeek hoe de arts Louis onderzocht. Ik hield stevig de laatste zijn hand vast toen het infuus uit zijn arm werd gehaald. Ik hield echt niet van naalden. Volgens mij duurde het wel een eeuwigheid. Ik staarde naar Louis zijn gezicht en kon Niall zijn sms toch nog niet helemaal achter me laten. Maar ik wist dat ik Louis moest vertrouwen. En dat deed ik ook. Ik maakte me eerder druk om het feit waarom Niall zo deed en waarom hij zo'n hekel had aan het feit dat Louis en ik iets hadden. Want we leken echt alles fout te doen in zijn ogen. Maar vervolgens klopten hij wel midden in de nacht op onze deur. Ik zuchten zachtjes en kuste Louis zijn handpalm. Ik kon hier maar slecht tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    De vrolijke twinkeling was weer te vinden in mijn ogen en glimlachte naar Zayn die rustig naast het bed ging zitten.Geduldig, of voor zover je het zo kan noemen, wachtte ik tot de arts klaar was met zijn onderzoek. De dingen die gevraagd werden beantwoordde ik, maar liet niet merken dat sommige dingen met moeite gingen. De naalden was ik iets minder blij mee, daarom was ik dan ook blij dat het infuus uit mijn arm werd gehaald. De jongen naast me dacht er volgens mij precies hetzelfde over. Zayn staarde inmiddels echt en kon zien dat hij ergens meezat of aandacht. Hier toch weer een moment dat ik het niet kon laten om mijn nieuwsgierigheid in bedwang te houden. 'Waar zit je met je gedachten?' Vroeg ik dan ook zachtjes. Ergens had ik het idee dat het met de eerdere smsjes en alles te maken had, maar je wist het nooit. Net op het moment dat de arts een stap naar achter zette, boog ik voorover om ook een kusje op Zayn zijn lippen te drukken. 'Het komt goed.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Zachtjes schudden ik mijn hoofd. 'Niets. Maak je niet druk.' Verzeker ik Louis en glimlachte bij het kleine kusje dat hij me gaf. Snel richten ik me weer op de arts doen deze even kuchten. 'Opzich ziet alles er goed uit en is er geen reden om je hier te houden. Maar je nogmaals, je hebt echt je rust nodig. Je hebt een aardige klap gehad en het zal even duren voordat je de ouden bent. Je kunt je aankleden en naar huis.' De arts gaf ons een hand en vertrok. Opgelucht haalde ik adem en drukten mijn lippen weer op die van Louis. 'Kun je jezelf aankleden of moet ik het doen?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik beet op mijn lip en pakte net zoals Harry een broodje, om rustig te beginnen met eten. Ik merkte dat hij naar me staarde, maar ik vond het goed, al deed het toch wel een beetje de kriebels op doen. Ik slaakte een gilletje toen Harry me ineens iets naar zich toe trok en zijn lippen op die van mij drukte, om daarna gewoon weer terug te gaan zitten en te doen alsof er niets aan de hand was. Ik grinnikte en keek hem schuin aan. 'Waar was die voor? Niet dat ik het erg vind, in tegendeel zelfs...' Ik legde het broodje terug op het dienblad en pakte het glas, om een klein slokje drinken te nemen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte zachtjes en haalde nonchalant mijn schouders op. 'Omdat het kan. Ik vind dat ik jou kusjes mag geven wanneer ik dat wil.' Zeg ik onschuldig en eet rustig de laatste hapjes van mijn broodje op. Snel spoel ik alles weg met drinken en leg ik Puck op het bed. Ze is een schatje, maar ligt nu enkel in de weg. Ik sta op, om vervolgens Puck weer op te pakken en met haar naar haar eigen kamertje te lopen. Ik leg haar in het bedje. Snel zet ik de babyfoon aan en loop ik terug naar mijn eigen slaapkamer. snel kruip ik op Serena en druk mijn lippen weer op die van haar. Gewoon omdat het kon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam en vertrouwde op zijn woorden. 'Zolang je maar weet dat je altijd alles kan zeggen.' Zei ik zachtjes en kon niet anders dan glimlachen toen hij glimlach door mijn kusje. Al snel richtte ik me op de arts voor mijn neus en knikte alleen maar. De helft van de woorden had ik niet meegekregen, maar de laatste zin wel. Het zou verder wel niets belangrijks of herhaling zijn. Ik grinnikte door de reactie van Zayn toen de arts was vertrokken en kuste hem zachtjes terug. 'Ik kan het wel proberen, maar kan het nu nog niet zeggen. Kaar wil je ze wel aangeven?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachten en stond op om Louis zijn kleding te pakken. Gelukkig voor hem had hij makkelijke kleding aan. Ik legde het op het bed, waarna ik de dekens van zijn lichaam trok. Ik stikte even. Louis zijn huid was echt meer beurs dan normaal. Mijn vingertoppen gleden zachtjes over zijn onderbeen en ik vond het maar moeilijk hem zo te zien. 'Weet je zeker dat ik het niet moet doen?' Ik kleden hem weliswaar liever uit, maar dat was een ander verhaal. Ik ging weer naast Louis op bed zitten en gaf hem een kusje. Ik wilde niet dat hij alles ging forceren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte zacht. Al was ik wel blij dat Zayn mijn kleding pakte. Het opstaan wilde ik zolang mogelijk uitstellen, wetende dat -dat niet gemakkelijk zo gaan worden. Met grote ogen bekeek ik mijn lichaam toen Zayn de dekens van mijn lichaam trok. Dat het zo beurs was had ik niet zien aankomen. Met een blik die zoveel vertelde, zoals pijn, maar ook nog vrolijkheid, keek ik naar de jongen naast me. Ook hij vond het zo te zien niet makkelijk. 'Ik kan niet alles aan je vragen en zal zelf ook iets moeten proberen.' Ik boog me voorover om mijn trui te pakken en beet op mijn lip om niet iets te laten merken van de pijn. Maar de tranen die in mijn ogen verschenen zeiden wel genoeg. Een zwakke glimlach verscheen toch op mijn gezicht door het kusje. 'Waarom, Zayn? Waarom?' Mompel ik zacht, doelend op eigenlijk alles waarom we hier nu zaten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    'Sttt.' Ik wreef zachtjes over Louis zijn wang en kuste hem. 'Kom, ik help je.' Zei ik stil en pakten zijn broek. Ik stroopten de pijpen op en tilde voorzichtig Louis zijn voet op, zodat ik zijn broek aan kon trekken. Toen ik om bijdoe enkels de broek had trok ik zachtjes de stof naar boven. 'Kont omhoog.' ik trok de broek goed en ik was blij dat hij nog zijn joggingsbroek aanhad. Anders had het nog veel erger geweest. Ik drukten weer kusjes op Louis's lippen. Ik duwde mijn voorhoofd zachtjes tegen die van hem en zuchten. 'Ik ga jou zo verwennen en vertroetelen, totdat je beter ben. Dat je me uit zal willen kotsen.' Fluisterde ik. Ik drukten nog een kusje op zijn lippen en pakten zijn trui. 'Armen omhoog?' vroeg ik aarzelend. bang dat, dat teveel pijn zou doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Een zachte snik verliet mijn mond en was blij dat Zayn in de buurt was. Hij kalmeerde me en zorgde toch voor een glimlach met zijn aanrakingen en woorden. 'Het..Maar.' Zei ik, waarna ik toch stil viel en knikte. Ik keek toe hoe Zayn bezig was met mijn broek en beet op mijn lip. Het deed niet veel pijn, maar toch voelde ik het wel. Braaf deed ik wat me gezegd werd en was blij toen hij uiteindelijk mijn broek toch had aangedaan. Ik glimlachte kort tegen zijn lippen. Mijn hand legde ik tegen zijn wang aan en keek hem in zijn ogen aan. 'Je bent echt heel erg lief, Zayn. Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten, en zou niet mooi zijn als ik je dan zal willen uitkotsen.' Zei ik zacht en mijn glimlach werd breder. Al werd dit minder bij zijn volgende woorden en keek kort naar de trui. Al deed ik erna met moeite mijn armen een stukje omhoog, zoals hij vroeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachte lief en ging er iets beter voor zitten. 'Ik ga er gewoon voor zorgen dat je, je binnen no time weer geweldig voelt.' Nog snel drukten ik een kusje op zijn lippen en trok daarna de mauwen over Louis zijn armen en daarna over zijn hoofd. 'Sorry.' Piepten ik. Ik hoopten dat ik Louis niet teveel pijn had gedaan. Echt. als ik Niall in mijn handen kreeg. Ik zuchten even en probeerde iets te bedeken om Louis thuis te krijgen. Ons huis was niet ver, maar het was onmogelijk Louis die paar straten te laten lopen. En ik wist zo snel niet iemand die ons op kon komen halen. Er was volgens mij maar een oplossing. 'Oko Boo. wat ik nu ga doen, ga je niet leuk vinden, maar ik hem toch je hulp nodig.' Ik keek Louis even moeilijk aan en beet op mijn lip. 'Oke, sla je armen om mijn nek, dan til ik je op, ja?' Ik drukten nog een keer een kusje op zijn lippen en ging naast het bed staan, om vervolgens mijn linker hand onder zijn knieholtes te leggen en mijn rechter hand onder zijn onderrug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''