• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sidestap schreef:
    [Dat kan, maar het is nogal moeilijk als Eirwen ligt te bevallen, haha. Maar aangezien het al elf uur is, kan het zijn dat Dan en Finn al zijn geboren?]

    [Ik maak de post zo. Geef me een kwartiertje goed? Nog even iets afhandelen en dan komt de post]


    Bowties were never Cooler

    [Okiii (: Whahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nou ik heb meekregen dat Lou was gevallen? Maar wat is er precies gebeurd. Van Harry en Serena volg ik alles of course... Liam en Eirwen waren bijkbaar nog niet verder gegaan en van Lou, Zayn en Niall weet ik de helft. Dus eigenlijk van Lou, Zayn en Niall. Dat (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Klopt, Lou was van de trap gevallen/geduwd. Haha, dat is niet meer dan logisch aangezien je wacht op Harry, dus alles volgt (:
    Maar komt goed en eventjes denken.

    Nadat Lou van de trap was gevallen kwam Niall naar beneden toe en had gelijk weer spijt van zijn actie. Hij kreeg niet echt de tijd iets te doen, omdat Mackenzie binnenkwam. Na haar vraag wat er was gebeurd, tilde Niall, Jayden op en rende huilend naar huis. Daar is hij nu samen met Mackenzie die hem was gevolgd.
    Zayn kwam naar de gang door stemmen en zag Mackenzie wegrennen en toen zijn blik op Louis viel, had hij de ambulance gebeld. In het ziekenhuis of de weg ernaartoe is niet veel belangrijks gebeurd, of iets wat nog echt van belang is. Lou was wakker geworden, kreeg te horen dat er geen blijvend letsel was en alleen eruit ziet als, nou ja een smurf x'D. Met wat rust, verzorging en niets doen mocht hij naar huis en daar zitten ze allebei.Hier en daar gingen in het ziekenhuis wel wat smsjes over en weer tussen Zayn en Niall en later ook Lou.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    Louis William Tomlinson
    Terwijl ik wat plukte aan de zoom van Zayn zijn shirt, voelde ik zijn handen over mijn huid verplaatsen. Ondanks het voorzichtig was, verliet een zacht genietend geluidje mijn mond. Deze jongen had echt gezorgd voor een nieuwe verslaving sinds het begin. Zijn perfectie, uiterlijk, gedrag. Elke klein detail dat hem maakte zoals hij was en gewoon omdat het Zayn was. Op dit moment baalde ik best wel van al die beurse plekken en dat ik moest rusten, om wel weer de oude te worden. Gelukkig zorgde Zayn ook wel weer voor dat ik dit allemaal volhield en dacht er verder dan ook niet meer over na. Genietend van het moment en gewoon de jongen op wie zijn schoot ik zat. Uiteindelijk verbrak ik de kus en plaatste mijn lippen in zijn nek en gaf hem daar kleine kusjes. Het geplaag kon hij terugkrijgen. Een glimlach was op mijn gezicht te vinden terwijl ik mijn lippen een stukje naar boven verplaatste.


    (Aangepast^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okii dank je (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Het duurde even maar om half 10 werd Dan geboren. 13 minuten later ook Finn. Ik lag uitgeput achterover terwijl de zuster hen en mij nakeken. Uiteindelijk kreeg ik zag dan toch in mijn armen, net toen mijn ouders binnen kwamen. Ik was best erg moe en na een knuffel van hen ging ik weer achterover liggen. Ik zag Drake met grote ogen naar de twee babies kijken. "Als je rustig gaat zitten en papa je helpt mag je er een vasthouden, goed?" Zijn oogjes lichtten op. Hij ging netjes zitten. Ik gaf Dan aan mijn moeder om vast te houden en legde toen Finn voorzichtig in Drake's armen. Ik liet pas los toen ik zeker wist dat hij hem goed vast had. Ik had er veel voor moeten doorstaan, maar nu ze er dan toch waren was ik dolgelukkig. Ik ging weer op mijn rug op mijn bed liggen en smste kantoor, MacKenzie, Rosalie en de rest van de jongens: Geboren: Daniel en Finnegan Cadwalader. vrijdag 13 December om half 10 met 13 minuten verschil. We maken het goed. X E Ik verstuurde het en nam een foto van mijn ouders met Dan en Drake met Finn in zijn armpjes. Zo lief. Gelukkig waren ze nog niet aan het janken, want het enige wat ik nu eigenlijk wilde doen was slapen.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    [Okii dank je (: ]


    ( geen dank (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Met een glimlach keek ik naar Dan en Finn. Al snel kwamen de ouders van Eirwen binnen, die ik met een knikje begroette. Toen Drake snel ging zitten, liep ik naar hem toe en zag hoe Eirwen Finn in zijn kleine armpjes legde. Toch kon ik het niet laten om in een recordtijd mijn telefoon te pakken en er een foto van te maken. Ook maakte ik een foto van Eirwen die in het ziekenhuisbed lag. Van Dan maakte ik ook een foto, om vervolgens mijn telefoon weer in mijn zak te laten glijden. Drake bewonderde de nog kleinere Finn, door hem goed vast te houden en er met grote ogen naar te kijken. Ik kon niet ontkennen dat Dan en Finn mooi waren, en ook erg veel op Eirwen leken. Voordat Drake's armpjes het zouden begeven en hij Finn los zou laten, keek hij mij aan waardoor ik Finn overtilde en Drake van de stoel af klom. Mijn blik ging naar de waggelende Drake die naar Eirwen toe ging. Snel schudde ik mijn hoofd. 'Eirwen moet slapen, lieve Drake. Stoor haar maar niet' waarschuwde ik hem zachtjes. Zijn hoofd ging zachtjes op en neer als een teken dat hij het begreep, en al snel zat hij alweer op de stoel om vermakelijk rond te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Liam niet op. Ik zuchtte diep en liet me achterover op de bank vallen. Niet veel later krijg ik een berichtje. Ik veer overeind en pak mijn mobiel. Mijn mondhoeken krullen omhoog als ik zie dat het Eirwen is.
    Gefeliciteerd! Ik kom snel langs, als je bij gekomen bent! Als je hulp nodig hebt kan je altijd sms'en! Geniet van de twee knulletjes (: Kuzz Roos

    Ik druk op verzenden en ga recht op zitten. Ik rek me uit en loop naar de keuken, waar ik een kop thee voor mezelf maak. Uitgeput zak ik onderuit en kijk op de klok. Even staar ik ernaar, maar besluit dan aan het werk te gaan. Ik pak mijn laptop en trek die op mijn schoot. Artikelen schrijven was geweldig, ik had veel tijd voor Hailey, maar soms was er zo'n haast en moest je met zoveel druk presteren. Altijd had je inspiratie nodig, die ik voornamelijk uit Hailey haalde of uit London zelf. Je moest schrijven, wat mensen wilde lezen en dat was best moeilijk. Als mensen het niet willen lezen, haken ze af. Dat is niet de bedoeling. Ik heb een contract bij verschillende bladen. Tiener en volwassenen. Tieners vind ik erg leuk om te doen, net zoals een vrouwenblad waar ik over schrijf. Elke week staan er twee pagina's met mijn eigen stukken. Het is geweldig om te lezen wat jij schrijft en het er echt in te zien staan. Het gaat voornamelijk over kinderen of typische vrouwen problemen. Kinderen, kleding of mannen is meestal het onderwerp. In het derde tijdschrift schrijf ik echt wat van me gevraagd wordt. Dat is best lastig.
    Na een tijdje gewerkt te hebben, leg ik mijn laptop weg en kijk naar de stapeltijdschriften. Het zijn de tijdschriften waar ik zelf in sta, maar mijn eigen stukken lees ik nooit. Ik grinnik zacht. Uit verveling pak ik de boekjes en begin te lezen. Kijken wat ik eigenlijk allemaal geschreven heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik glimlachte en nam ook een foto van Liam en Finn. Ik glimlachte even naar Drake en haalde een hand over zijn bol. Hij waggelde weer weg toen Liam zei dat ik moest rusten. Ik geeuwde en voelde mijn telefoon gaan. Ik keek even. Een smsje van Roos. Ik glimlachte en keek de kamer even rond. Ik was moe, maar echt gelukkig. Een breed wiegje werd naast mijn bed gezet voor Dan en Finn. Alles was dus goed met hen. De zuster zei dat als ook al onze bloed uitslagen goed waren we naar huis mochten. Ik knikte dankbaar. Naar huis, dat wilde ik graag. Ondanks de blije sfeer die hier hing hield ik niet van ziekenhuizen. Ik krulde me op en trok de deken op. ik was moe en koud. Het was vreemd dat de bobbel niet meer op mijn buik zat. Nu was die weer ingezonken. Meestal hadden vrouwen een buikje, maar ik leek normaal. Dat was vast niet goed, maar ik zou nu vast snel weer wat aankomen. Met stralende ogen keek ik nog eens de kamer rond. Met wat moeite haalde ik twee teddybeertjes uit mijn tas naast het bed en legde die in het wiegje. Dan en Finn hadden nu hun eigen mutsje en truitje aan die mijn moeder en oma hadden gemaakt. Het enige probleem was nog de kinderkamer waar nog geen meubeltje in elkaar zat. Ik haalde met een hand de paar plukjes haar die al de hele tijd in mijn gezicht kleefden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 11:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Mufinn schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte zachtjes en haalde nonchalant mijn schouders op. 'Omdat het kan. Ik vind dat ik jou kusjes mag geven wanneer ik dat wil.' Zeg ik onschuldig en eet rustig de laatste hapjes van mijn broodje op. Snel spoel ik alles weg met drinken en leg ik Puck op het bed. Ze is een schatje, maar ligt nu enkel in de weg. Ik sta op, om vervolgens Puck weer op te pakken en met haar naar haar eigen kamertje te lopen. Ik leg haar in het bedje. Snel zet ik de babyfoon aan en loop ik terug naar mijn eigen slaapkamer. snel kruip ik op Serena en druk mijn lippen weer op die van haar. Gewoon omdat het kon.


    Serena Woods.
    Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. 'Ja, oke, stiekem heb je daar gelijk in.' Ik stop de laatste hap van mijn broodje in mijn mond en zet het glas drinken aan mijn lippen, om een klein slokje te nemen. Ik kijk toe hoe Harry Puck vast pakte en haar meeneemt, waarschijnlijk na haar kamertje, niet veel later verschijnt hij weer terug in de slaapkamer. Voordat ik ook maar iets kan zeggen heeft hij zich al bovenop me gevestigd. Hoe graag ik het ook wilde, hij had zo'n een afspraak met haar, al hoe wel ik het liefste wilde dat hij het zou vergeten. Mijn handen plaatste ik op zijn schouders om hem van me af te duwen. 'Sorry, maar je hebt zo een afspraak, remember?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik protesteerde toen Louis de kus stopten, maar sloot al snel weer genietend mijn ogen toen ik zijn lippen in mijn nek voelden. Ik beet op mijn lip en gromden. Ik wist dat ik het verdient had, maar dit was gemeen, omdat ik niets mocht. En op dit moment wilde ik heel veel doen. 'Boo.' Jammerde ik zachtjes en haalde zijn hoofs uit mijn nek. 'Als je zo doorgaat neem ik je alsnog hier op de bank hoor. Rust nodig of geen rustig nodig' dreigde ik speels. Mijn vingers tekende cirkeltjes op zijn huid. Ik duwde mijn neus tegen die van Louis en gaf hem kleine kusjes.

    Harry Styles
    Ik gromde zachtjes en liet me verveeld achter op het bed vallen. 'Ik wil niet.' Zuurden ik. Oké, misschien ook wel, want ik wilde best Hailey weer zien. Zachtjes wreef ik even met mijn tenen over Serena haar bovenbenen heen en stond uiteindelijk zuchtend op. Ik keek op de klok en schok van de tijd. Ik moest echt zo weg. Razendsnel schoot ik in wat schone kleding en spoot ik mijn luchtje op voordat ik naar de badkamer snelden. De tandenborstel vloog door mijn mond en met mijn andere hand fatsoeneerde ik mijn haar. Het liefst had ik nog gedoucht, maar daar was geen tijd voor. Al snel was ik klaar en liep ik terug naar de slaapkamer. Nog even dan. Gewoon om Serena nog even op haar gemak te stellen, zodat ze wist dat ze zich nergens druk over hoefde te maken. 'Kus.' Ik ging op de rand van het bed zitten en tuiten mijn lippen al om deze op die van Serena te planten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Zayn zijn protest negeerde ik, want dat was al snel weer voorbij toen ik mijn lippen in zijn nek had geplaatst. Mijn glimlach veranderde in een grijns wanneer hij gromden. Misschien was ik toch wel een beetje gemeen bezig, maar dat hield me niet tegen om toch ongestoord door te gaan met kusjes geven. 'Ja?' Murmelde ik net zo zacht, waarna ik snel nog een laatste kusje in zijn nek drukte, en hem aankeek. 'Dat weet ik. Maar jij weet ook dat ik mijn rust wel nodig heb om te herstellen.' Zei ik met een onschuldige grijns, wetende dat ik toch zo eigenwijs was om te doen wat ikzelf wilde. En op die manier sommige woorden te negeren. Ik genoot van de aanrakingen van Zayn en moest zeggen dat hij het er ook niet gemakkelijker op maakte. 'Hmm..Wie speelt het hier nu gemeen?' Vroeg ik en gaf hem kleine kusjes terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Pff, ik doe niets.' Ontken ik onschuldig en plant nog een kusje op zijn lippen. Ik zicht zachtjes en haal mijn rechter hand weer tevoorschijn om deze op Louis zijn wang te leggen. 'Kom, je dringt je drinken op en dan breng ik je naar boven.' Ik wist van mezelf dat als het nog lang zo door zou gaan ik echt niet voor mezelf in zou staan namelijk. Ik planten mijn lippen weer op die van Louis en boog me iets voorover langs Louis heen om zijn glas te pakken en mijn eigen bord. Ik had nog altijd honger. Ik overhandigde het glas aan Louis en begon zelf te eten. Daar was ik wel even aan toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''