• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik piepten toen Louis op mijn schoot klom. Ik vond dit maar een slecht idee. Maar hij zat nu toch al. 'Wel voorzichtig doen Boo. We willen niet dat je alles forceerd.' Ik legde mijn handen op zijn heupen en trok hem iets meer naar me toe, nadat ik zelf beter was gaan zitten. 'Kusje.' Ik tuiten mijn lippen en duwde ze op die van Louis. Mijn vingertoppen piepten onder zijn t-shirt en ik liet ze super zachtjes over zijn huid glijden. Ik vond het maar eng om hem aan te raken. Bang dat ik hem pijn deed. Mijn lopen bewogen soepel over die van Louis. Het was maar goed dat deze niet beschadigd waren. Anders zou ik gek worden. En misschien was ik wel op ietsje meer uit dan alleen een kusje. Louis zijn onderlip, zoog ik tussen mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 6:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (@mufinn is het bijna zover dat Harrh en Rosalie elkaar kan meeten?
    Want dan weet ik wat ik moet posten. Heb namelijk geen idee hoe laat het in het rpg is enzo (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte als teken dat er niets aan de hand was. Het was allemaal goed bedoeld, maar kon er niet tegen als ikzelf niets mocht of kon doen. Daarbij zat ik nu goed en was er niets aan de hand. 'Rustig maar. Er gebeurd niets.' Mijn handen legde ik op zijn borstkas toen hij me iets meer naar zich toetrok. Ik grijnsde kort en Zayn zijn lippen op de mijne zorgde erover dat ik alles even vergat. Gewoon alleen de jongen waar ik zoveel van hield, niets meer of minder. Een rilling ging door mijn lichaam door zijn vingertoppen die zachtjes over mijn huid gleden. Deze jongen kon me geen pijn doen. Mijn vingers vonden langzaam een weg naar beneden terwijl onze lippen soepel over elkaar bewogen. Direct opende ik mijn mond toen Zayn aan mijn onderlip zoog en ging met mijn tong op verkenning uit in zijn mond. Ik drukte mezelf dichter tegen hem aan en wist zeker dat ik zonder Zayn niet zou kunnen leven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    (@mufinn is het bijna zover dat Harrh en Rosalie elkaar kan meeten?
    Want dan weet ik wat ik moet posten. Heb namelijk geen idee hoe laat het in het rpg is enzo (: ]



    Zayn Jawaad Malik
    Mijn handen verdwenen nu helemaal onder Louis zijn shirt en verplaatste zich over zijn huid. Voorzichtig. alsof ik hem bijna niet aanraakten. Mijn tong gleed langs die van hem. Ik kon werkelijk heel de dag zo zitten. het was perfect. Louis was perfect. En echt. Als hij niet moest rusten had ik hem al lang mee naar boven getrokken en zijn kleding van mijn lijf gescheurd. Maar dit was ook goed. Rustig, liefdevol en vol passie. Even nergens anders meer aan denken dan aan dit moment en de jongen op mijn schoot. Hoeveel werk er ook nog op me lag te wachten. Dit ging voor. Louis ging altijd voor, wat het andere ook was. Het puntje van mijn tong gleed over Louis zijn gehemelte. Gewoon om hem even te plagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik zou niet weten hoe ik met Liam moet reageren o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okii (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Sarah Angels

    Al bellend loop ik het huis weer in. Hailey zat alweer op school en ineens was het eng stil in huis. Met een diepe zucht hang ik op en begin alles een beetje op te ruimen. Al het speelgoed, de rondslingerende schoentjes van Hailey. De troep valt mee, maar toch wil ik het schoon hebben. Ik pak mijn mobiel en stuur iedereen nog even een sms'je met de herinnering dat zaterdag Hailey haar verjaardag is. Ik zucht en laat me languit op de bank vallen. Niall had ik al een tijdje niet gesproken en ik voelde me schuldig tegen over Eirwen. Ze had twee kinderen en ik was nog niet eens langs geweest... Zou Liam eigenlijk willen komen? Ik heb nu de uitnodiging naar Niall en Eirwen verstuurd, maar nog niet naar Liam of McKenzie. Of Zayn en Louis willen komen, weet ik al helemaal niet. En Harry.... Wat moet ik met Harry? Hij heeft het recht, maar Selena hoort dan ook uitgenodigd te worden... En dan komt Puck ook. Zou dat awkward worden? Waarschijnlijk... Ik zucht diep en ga recht op zitten. Misschien moet ik Liam maar even bellen.

    [Rosalie belt Liam, misschien kan je daarop reageren ofzo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat kan, maar het is nogal moeilijk als Eirwen ligt te bevallen, haha. Maar aangezien het al elf uur is, kan het zijn dat Dan en Finn al zijn geboren?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Whoopss... Sorry, heb het nogal niet gevolgd de laatste tijd. Sorry! Drukte op school -__- ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Terwijl ik wat plukte aan de zoom van Zayn zijn shirt, voelde ik zijn handen over mijn huid verplaatsen. Ondanks het voorzichtig was, verliet een zacht genietend geluidje mijn mond. Deze jongen had echt gezorgd voor een nieuwe verslaving sinds het begin. Zijn perfectie, uiterlijk, gedrag. Elke klein detail dat hem maakte zoals hij was en gewoon omdat het Zayn was. Op dit moment baalde ik best wel van al die beurse plekken en dat ik moest rusten, om wel weer de oude te worden. Gelukkig zorgde Zayn ook wel weer voor dat ik dit allemaal volhield en dacht er verder dan ook niet meer over na. Genietend van het moment en gewoon de jongen op wie zijn schoot ik zat. Uiteindelijk verbrak ik de kus en plaatste mijn lippen in zijn nek en gaf hem daar kleine kusjes. Het geplaag kon hij terugkrijgen. Een glimlach was op mijn gezicht te vinden terwijl ik mijn lippen een stukje naar boven verplaatste.

    ( Sorry, mijn laptop maakte kortsluiting, dus moest even een manier zoeken om weer online te komen)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 17:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    [Whoopss... Sorry, heb het nogal niet gevolgd de laatste tijd. Sorry! Drukte op school -__- ]


    [Geeft niks, ik volg het ook al niet meer]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha okeej (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Whoopss... Sorry, heb het nogal niet gevolgd de laatste tijd. Sorry! Drukte op school -__- ]


    Sidestap schreef:
    (...)

    [Geeft niks, ik volg het ook al niet meer]


    [ Vanaf waar snappen jullie het niet meer? (: En iets van een samenvatting nodig vanaf dat moment?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Neej nu snap ik het weer, maar Louis en Zayn zijn gewoon verder gegaan en Eirwen en Liam waren blijven hangen en Rosalie zweeft daar een beetje tussen door. Whahahaha. Maar ik snap het nu wel weer. Zou je toch een kleine samenvatting kunnen geven]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Oké, dat is goed om te horen, en dat is inderdaad hoe het ongeveer is gelopen. De rest zweeft er ook een beetje tussen door op een enkeling na dan. Hahaha, maar natuurlijk kan dat en vanaf waar precies? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer