• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik snapte maar al te goed dat Zayn het negeerde, want natuurlijk wist ik waarom hij het deed. Maar dat betekende niet dat ik het er mee eens was. Kippenvel voelde ik onder mijn vingertoppen verschijnen en glimlachte. en staarde terug. Ik was blij dat het nu niet meer zo onopvallend hoefde en nu de dingen kon doen die ik wilde, maar niet kon. Deze jongen liet me iedere keer smelten met zijn manier van doen, aanraking en woorden. Gewoon omdat hij het was en mijn gevoel werd dan ook elke dag sterker voor hem. Zijn handen zakte af naar mijn borstkas en duurde dan ook niet lang voor ik mijn ogen weer sloot. Dan maar geen cupcakes. Dit ging voor, al denk ik wel dat het goed ging. Mijn tong gleed langs die van hem. Ik kon werkelijk heel de dag zo zitten. Het was perfect, net als Zayn. Ik bleef bij de woorden dat dit net een sprookje was.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 11:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    het constante gepiep van de oven bande ik naar de achtergrond en focuste me enkel nog op Louis en zijn aanrakingen. werkelijk heel de wereld werd verder afgesloten. Mijn handen gleden over het stof van Louis zijn trui, maar vonden al snel de zoom ervan. Ze verdwenen onder de stof e trippelde over Louis' zijn blote huid. Het maakte ook werkelijk niet uit wat we deden. we eindigde altijd zo. Ik trok mijn been op naast Louis zijn lichaam en trok hem iets dichter tegen me aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Van alles om me heen was ik me niet meer bewust, alleen nog van Zayn en alles rondom hem. Ik verbrak de kus, maar drukte daarna toch nog een klein kusje op zijn lippen. Al snel lieten mijn lippen een spoor van kusjes achter van zijn kaak naar zijn nek en zoog zachtjes aan zijn huid. Een rilling ging door mijn lichaam toen Zayn zijn handen onder mijn trui verdwenen en over mijn blote huid trippelde. Maar de grijns op mijn gezicht was nog steeds niet te missen. Mijn handen bleven stil liggen vlak boven de rand van zijn boxer. Dit kon nooit gaan vervelen. Hoe vaak het ook voorkwam. Ik ging iets beter liggen terwijl ik gewoon rustig doorging met kusjes geven. 'Wish i could freeze this moment in a frame and stay like this.' Murmelde ik zachtjes, ook al kwamen deze momenten best wel vaak terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn opgenomen meteen wijd open toen Louis onze zoen stopten en mijn nek kusten. Ik beet op mijn lip om een zachte kreun te smoren toen hij zachtjes aan mijn huid zoog. Maar hij kwam er uiteindelijk toch uit toen ik Louis zijn handen bij de rand van mijn boxer voelden. 'Zo gemeen.' Murmelde ik zachtjes. Als hij zo door ging, kwam er een moment dat ik me niet meer in kon houden en ik echt de kleding van zijn lijf scheurden. Toch, als Louis mij mocht plagen, mocht ik dat ook. Mijn vingers vonden de zoom van zijn joggingsbroek en zachtjes trok ik eraan.

    [sorry dat hij kort is, ben aan het poolen.]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 1:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Uiteindelijk kon ik het niet laten om een zuigzoen in zijn hals te zetten. Trots keek ik naar het resultaat en gaf er een kusje op voor ik met een grijns naar Zayn keek, om zijn reactie te peilen. 'Dat kan harder.' Herhaalde ik onschuldig zijn eerder woorden van vandaag toen een zachte kreun zijn mond verliet. Daarna, bij het horen van zijn volgende woorden, schudde ik mijn hoofd. 'Je weet nu toch wel dat ik gemeen bent?' Om dat te bewijzen, drukte ik zacht weer kusjes in zijn nek. Alleen keek ik al snel weer met grote ogen naar Zayn toen zijn vingers de zoom van broek vonden. Ik beet op mijn lip. 'En daarbij wilt speelt het hier nu gemeen?' Piepte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    zayn Malik
    Een zachte giechel verliet mijn mond, toen Louis mijn worden van, vanmiddag herhaalden. En zachtjes gaf ik hem een kusje en grijnsde toen hij mij gemeen noemde. Langzaam schudden ik mijn hoofd en keek Louis onschuldig aan terwijl en het elastiek weer rustig tegen zijn hui legde. 'Ik ben niet gemeen.' Ontlenende ik en legde mijn handen op zijn kont. 'Als ik dit zou doen, zou ik gemeen zijn.' Grijnsde ik en duwde Louiz zijn onderlichaam tegen dat van mij aan en liet ze tegen elkaar scheuren. Ik beet op mijn eigen lip en wist dat ik nu echt moest stoppen, omdat ik mezelf ook alleen maar dwars zat en seks uitlokten en ik dit toch niet zo krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met een onschuldige lieve glimlach keek ik Zayn aan. Zijn woorden kwamen meestal later toch wel weer terug, maar dan weer uit mijn mond. De grijns bij de woorden dat hij gemeen was, liet me weten dat ik dat beter niet had kunnen zeggen. Ergens had ik het wel kunnen weten, maar het was alsnog wel waar. 'Op sommige momenten dus wel.' Verliet mijn mond alweer zonder erover na te denken. Een twijfelende blik was in mijn ogen te vinden, maar wist aan de andere kant ook niet wat te denken. 'Als je wat zou--' Nog voor ik uitgepraat was verliet een kreun mijn mond en beet op mijn lip. Deze jongen maakte het voor ons allebei alleen maar moeilijker. Mijn handen gleden nog iets naar beneden en drukte mijn lippen op de zijne. 'Tell me what you want the most' prevelde ik zachtjes en kroop voor zover mogelijk nog dichter tegen hem aan. Ik wist het maar al te goed, maar wilde het gewoon uit zijn mond horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    De grijns op mijn gezicht werd groter op het moment dat een kreun Louis' mond verliet. 'Dat kan harder.' piepten ik lachend, maar mijn adem bleef in mijn keel hangen op het moment dat Louis zijn handen nog iets naar beneden gleden. ik voelde zijn lippen tegen die van mij bewegen, terwijl hij praten. Wat ik het meest wilden? was dat niet iets wat nu enorm voor de hand lag. 'I want You.' Ik duwden mijn heupen omhoog en zoog aan zijn onderlip. Dan werd het maar handwerk of een koude douche straks. mijn handen gleden onder de zoom van zijn shirt en zachtjes krasten mijn nagels over zijn onderrug, terwijl ik weer een zoen uitlokten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Rossi -> Catford.
    En ik ben weer terug vanuit Londen. Reageer zometeen wel.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mufinn schreef:
    Harry Styles
    Ik grinnikte zachjes en trok Puck goed op mijn borstkas. Ze zou vast snel genoeg in slaap vallen zo. Ik kon niet wachten tot ze wat ouder was en ze echt begon te kruipen en uiteindelijk lopen en praten. Maar dat zou nog wel even duren. te lang. 'Ik snap dat wel. papa is natuurlijk ook veel leuker.' Grinnikte ik zachtjes. Het was bijna eng hoe haar hoofdje in mijn hand pasten en hoe klein ze was. Ik keek grijnzend naar Serena en gaf haar kort een kusje op haar wang omdat ze alweer naar de film keek. Mijn ogen vielen ook al snel op het scherm.


    Serena Woods.
    Een verontwaardigd geluidje verliet mijn mond en ik gaf Harry een zachte klap tegen zijn achterhoofd aan. 'Helemaal niet, ik ben ook lief hoor.' Ik trok een zielig pruillipje, voordat ik me weer op de film richtte en een kleine glimlach rond mijn lippen kreeg toen Harry een kusje op mijn wang drukte. Ik hield van deze film, het was niet normaal hoe vaak ik 'm al had gezien en toch bleef ik iedere keer opnieuw huilen als hij "dood' ging. Een kleine gaap verliet mijn mond en ik wierp mijn ogen kort op Puck die wat geluidjes aan het brabbelen was, zo was het een perfecte dag. Lekker lui niets doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Als Zayn zijn woorden weer een keer terugkwamen, gromde ik zachtjes. 'Doe het dan eens zelf voor.' Grinnikte ik zachtjes en laat mijn handen, nadat zijn adem in zijn keel bleef hangen, expres nog een stukje verder naar beneden glijden. Natuurlijk lagen zijn woorden voor de hand. Maar wilde ze nog een keer uit zijn mond horen. 'I want you too, dus wat houd je tegen, my dear?' zei ik terwijl een zachte kreun mijn mond verliet. Ik wist wel wat het was, maar het kon me niet schelen. We zaten elkaar nu toch dwars. Ik glimlachte en zette even zachtjes mijn tanden in zijn onderlip. Mijn mond opende ik en liet mijn tong op verkenning gaan terwijl mijn vingers nog over zijn huid trippelde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Topic 7 (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik volg dit hele RPG niet meer. Het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik me ga uitschrijven... Ik weet niet echt wat ik nog in dit RPG te zoeken heb. Hahhah, ik twijfel. ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Ik volg dit hele RPG niet meer. Het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik me ga uitschrijven... Ik weet niet echt wat ik nog in dit RPG te zoeken heb. Hahhah, ik twijfel. ]


    ( Het zou wel jammer zijn als je -je uitschrijft ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jammer, ik verzin wel iets voor Harry en Hailey dan ofzo.]

    Harry Styles
    Ik grinnikte zachtjes en knikten 'heel lief.' Gaf ik toe. Ik zocht Serena haar hand en pakte deze vast om onschuldig onze vingers te verstrengelen. Met mijn andere arm ondersteunde ik Puck, die rustig lag te brabelen en om zich heen staarden. Het was bijna eng hoe haar enorm grote groene ogen je onschuldig aankeken. Ik liet mijn blik weer naar het scherm glijden. Niet echt dat ik me er op kon concentreren. Mijn gedachtes dwaalden constant af naar vandaag en wat er deze paar dagen gebeurt was.

    Zayn Malik
    Mijn adem werd iets gejaagd en ik gromde zachtjes. Louis moest er wel iets voor doen, wilde hij me laten kreunen. Ik slikte en schudden langzaam mijn hoofd. Louis wist best wat me tegenhield. Al moest ik er enorm veel moeite voor doen om me in te houden en Louis niet echt meehielp. Ondertussen rook heel het huis al naar cake en ik wist dat er niet meer veel van over zou zijn als we ze er straks uithaalde. Maar op het moment dat Louis op de zoen inging, gooide ik alles aan de kant. Ik draaide ons om en zetten mijn knieën naast Louis zijn heupen. Mijn handen duwde de stof van zijn shirt omhoog en mijn vingers gleden over zijn lichaam, terwijl ik mijn onderlichaam tegen dat van Louis schuurden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''