• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Dat onschuldige ken ik nu wel.' Lachte ik zachtjes, maar liet het er verder bij. en bij zijn volgende woorden sloeg ik mijn armen weer om zijn middel. 'Alleen op de voorwaarde dat je dan ook boven blijft, anders blijf ik hier.' De gedachten van Zayn meer dan duidelijk en grinnikte zacht, al moest ik toegeven dat inderdaad wel zo was. Ik glimlachte tegen zijn lippen, en toen Zayn zich iets voorover boog om mijn glas en zijn bord te pakken, kwam er weer een onschuldige blik in mijn ogen. Na ik het glas had aangepakt, plaatste ik mijn lippen weer in zijn nek en gaf hem weer kleine kusjes. Met als excuus dat het te leuk was en verslavend. 'Weetje..Ik laat je wel gewoon even rustig eten.' Grinnikte ik uiteindelijk en keek hem onschuldig aan, om erna een slok van mijn drinken te nemen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    ik grinnikte even en ging er niet meer op in, door rustig te eten. Ondertussen staarden ik naar Louis en viel er een glimlach op mijn gezicht. 'Wat wil je doen dan? je kan waarschijnlijk niet eens een de trap af.' Grijnsde ik en tikten op zijn neus. Maar natuurlijk zou ik wel bij hem blijven. Al moest ik ondertussen wel aan het werk. snel at ik mijn eten op. trok het glas weer uit Louis handen en zetten alles op tafel. 'Klaar voor?' Ik pakten Louis stevig vast en stond samen met hem in mijn armen op. 'goed vasthouden.' Zei ik nog snel voordat ik moeizaam de trap met hem opliep. We wilden natuurlijk niet, dat hij nog een keer naar beneden zou vallen. Boven aangekomen legde ik Louis op bed en kroop ik naast hem. Ik zou zo wel aan het werk gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Mijn blik ging van mijn glas naar Zayn en haalde glimlachend mijn schouders op. 'Je verbaast je nog eens met de dingen die ik kan. Maar ergens heb je ook wel weer een punt.' Zei ik en grinnikte zachtjes. Dan moest ik echt iets gaan verzinnen, al had ik het idee dat -dat niet nodig was. Met een glimlach bleef ik Zayn aankijken en wachtte geduldig tot hij zijn eten op had. Ik zat prima, dus het had geen haast. 'Voor dit zal ik volgens mij nooit klaar zijn. Tenminste op de momenten dat ik eruit zie als een smurf.' Grinnikte ik, maar sloeg toch weer mijn armen om zijn nek. 'Altijd.' Ik drukte nog een kusje op zijn wang en bleef toen zo stil mogelijk zitten. Ik had het vandaag wel gehad met trappen, maar vertrouwde Zayn, zoals altijd. Eenmaal boven was ik wel blij dat ik op bed lag, maar aan de andere kant totaal niet. Ik kroop weer tegen Zayn aan en mijn armen lagen al snel weer rond zijn middel. 'Dit kan toch niet dagen zo doorgaan?' mompelde ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik streelden zachtjes Louis zijn huid en haalde langzaam mij schouders op. 'Ik denk niet dat we een andere keuze hebben Boo.' Zuchten ik en duwde een kus op zijn kreun. Ik keek op de klok en wist dat ik nu wel echt aan het werk moest. Gelukkig voor mij, kon dat ook hier zo. 'Ben zo terug Honny.' Ik wurmden me uit Louis zijn armen en stond op van het bed om snel naar mijn studeerkamer te lopen. Ik zuchten bij het zien van mijn bureau, die zoal gewoonlijk een grote teringzooi was. Ik zoek de goeden schetsen, pak mijn tekenblok en potloden om daarna snel weer naar de slaapkamer te lopen. ik leg alles op ben en kijk even naar Louis. 'Moet ik wat voor je doen? iets pakken, de tv aanzetten.' probeerde ik hem te helpen. Ik wist het verder ook allemaal niet meer zo goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik beet op mi]n lip en wist wel dat Zayn gelijk had. Maar leuk was een heel ander verhaal. 'Laten we dan maar hopen dat die er wel snel is, omdat alles weer goed is.' Glimlachte ik zwakjes. Ik werd hier zo chagrijnig van, maar liet het niet merken. Voor Zayn was het ook niet makkelijk. 'Is goed. Het is niet de bedoeling dat ik je ook nog eens van je werk ga afleiden.' Mijn greep verslapte, zodat het voor Zayn iets makkelijk was zich eruit te wurmen. Ik keek toe hoe hij de kamer verliet en wreef in mijn ogen. Het was maar goed dat ik geen last had van teveel energie, want dat zou nog eens voor problemen kunnen zorgen.
    Zayn kwam terug de slaapkamer ingelopen en op het moment dat ik mijn hoofd wilde schudden, bedacht ik me iets. 'Als je alleen de laptop, naast je op de kast, deze kant op mee wilt nemen. Verder is er niets. Weten dat je er bent en wilt helpen is genoeg.' Zei ik deze keer met een echte glimlach. Deze jongen was te goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik knikten enkel en pakten de laptop om deze vervolgens op Louis zijn schoot te leggen. Ik ging op mijn eigen kant in kleermakerszit zitten en nam het script op schoot. Ik was al aardig ver met de stip, maar was er nog lang niet blij mee. Ik doorzocht de tekeningen even en nam uiteindelijk degene waar ik mee bezig was op mijn schoot. Ik wilde mijn potlood al op het papier zetten, maar mijn ogen werden automatisch de helle tijd naar Louis getrokken. Dit was dus de reden dat ik altijd werkten als hij ook naar zijn werk was en niet als hij thuis was. Ik had opeens geen inspiratie meer en vouwde de blaadjes om, zodat ik een wit vel kreeg. nu vloog mijn potlood wel over het vel heen, maar het ging totaal niet meer over werk. Ik grijnsde ligt terwijl al snel de contouren van Louis zijn gezicht op het papier te zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik beet kort, zachtjes op mijn lip. 'Ik wil ook niet dat je gaat, maar je bent min of meer verplicht.' Een genietend geluidje verliet mijn mond als Harry met zijn tenen over mijn bovenbenen heen glijd, waarna hij op stond. Zuchtend draaide ik me op mijn zij om toe te kijken hoe Harry zich aankleedde, om daarna de slaapkamer uit te lopen. God, wat wilde ik graag dat hij gewoon hier bij mij en Puck bleef. Ik had niet zo'n goed gevoel over het gesprek met haar. Verassend keek ik op toen Harry weer de slaapkamer in kwam lopen, ik pakte zijn handen vast toen hij bij me op het bed kwam zitten. Ik drukte zacht mijn lippen tegen die van hem aan, voordat ik iets rechter ging zitten. 'Niets stoms doen, oke, beloof je me dat?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik knikten. 'Ik beloof het.' Dit befestigde ik, door nogmaals mijn lippen op die van Serena te drukken. Ik zuchten en streelde even mijn hand over haar wang. 'Rust jij nu maar goed uit en maak je alsblieft niet te druk.' Nog een kusje volgde en ik stond op. Het was nu wel echt tijd om te gaan. 'tot vanmiddag.' Zuchten ik en liep naar de deur. ik had de neiging gewoon weer terug te lopen en Serena nog honderden kusjes te geven voordat ik weg ging. Maar ik wist da tik dan voor eeuwig zou blijven zitten. Ik liep naar beneden, pakten mijn jas, mobiel en trok mijn schoenen aan. Ik bekeek mezelf nog even snel in de spiegel en vertrok uiteindelijk naar buiten. Het was een voordeel dat hier alles op loopafstand was en dus ook de basisschool. Al wist ik niet hoe Rosalie zou zijn. mijn schoenen sloften over de stenen en ik had mijn handen diep weggestoken in mijn zakken. Wat nou als Hailey me helemaal niet wilde kennen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik was uiteindelijk in slaapgevallen. Toen ik wakker werd, Schrok ik me dood. Ik had nog maar een paar minuten. Vlug ren ik naar boven. Mijn jurkje zat nog goed. Vlug trek ik er een jack overheen en hakken. Ik haal een hand door mijn haar en pak vlug mijn handtas. Snel daarna ren ik het huis uit, om half rennend naar school te lopen. Zodra ik op het plein sta,
    Begeef ik me tussen de moeders, opairs en een paar vaders. Altijd voelde ik me jong. Er waren maar weinig moedets van 24 op dit plein. Ik geniet even van de zon. Uit de schooldeuren kwamen al een paar kinderen. De moeder van het beste vriendinnetje van Hailey komt naast me staan. Met een glimlach begroet ik haar. Harry zie ik nog nergens. Uiteindelijk zie ik Hailey de deur uitkomen. Ze kijkt zoekend om zich heen en rent dan naar me toe. Ik ontvang haar met een knuffel en draai haar lachend een rondje. Hailey's beste vriendinnetje en die moeder gaan weg. Ik houd Hailey haar handje vast.
    'We moeten nog even wachten,' deel ik haar mee en kijk om me heen zoekende naar Harry.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Een zachte 'Dankjewel' verliet mijn mond toen Zayn de laptop op mijn schoot zette. Terwijl deze opstartte, ging mijn blik kort naar Zayn die ondertussen al op bed zat en zijn tekeningen aan het doorzoeken was. Mijn blik richtte ik daarna weer op het scherm van de laptop en mijn aandacht werd snel al getrokken een word document op het bureaublad. Deze klikte ik aan en toen werd duidelijk dat het een half afgewerkte opdracht was voor een van de dramalessen. Mijn ogen vlogen over de regels, waarna een zacht 'hmm' over mijn lippen rolde. Het was makkelijk om af te ronden aangezien het over mijn eigen leven ging samen Zayn en de andere jongens. Van begin tot eigenlijk nu. Zo gezegd, vlogen mijn vingers over het toetsenbord terwijl mijn blik af en toe naar Zayn toe ging. Met wat moeite lukte het om dat niet te vaak te doen, aangezien we allebei nog steeds aan het werk waren. Zo kon ik hem ook niet storen. 'Had je eigenlijk ook gedacht dat het ooit zo zou lopen en wij hier nu samen zouden zitten?' Vroeg ik ineens uit het niets. Misschien door de opdracht of gewoon de nieuwsgierig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Oke, misschien was het verder lopen dan verwacht. ik zet er iets meer haast achter en als ik bij de school kom, blijf ik even voor het schoolplein staan. Moeders met kinderen die druk bezig zijn. Ik voelde me hier nu al niet op mijn gemak. ik ademde die in en uit en liep uiteindelijk het schoolplein op. Ik werd nog net niet omvergelopen door gillende kinderen en iets terughoudend keek ik om me heen op zoek naar Rosalie en Hailey. In eerste instantie leek het onmogelijk ze te vinden, maar toen mijn oog op Rosalie viel, wist ik niet hoe snel i ker naar toe moest lopen. 'Hi.' Mompelde ik onwennig, niet goed wetend wat ik precies moest doen. Ik keek even naar Hailey en glimlachten. Heel even ging ik met mijn hand door haar, haar. 'Hi, kleine meid.' Glimlachte ik, maar keek al snel weer op naar Rosalie. En nu?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik schrok op van een hi. Ik schenk Harry even een glimlach. 'Je bent er,' zeg ik enigszins opgelucht. Ik kijk even naar Hailey die Harry aanstaart en dan terug zwaait ter begroeting. Ik grinnik even.
    'Zullen we hier weg,' stel ik voor. Ik zie vanuit mij ooghoek hoe een kindje valt en hard begint te krijsen. Hailey was gelukkig niet zo van het huilen. Toch waren de eerste twee jaren zwaar geweest, maar daar wil ik niet aandenken. 'We kunnen wat gaan drinken in een restaurant? Ik weet niet of je het fijn vindt om naar mij huis te gaan, maar dat zou ook mogen.' Ik kijk harry even aan en pak dan Hailey haar rugzakje over. Hailey staat onrustig naast me te bewegen. Ze kijkt om zich heen en dan weer naar Harry. Ik kijk ook naar harry, maar niet met verbaasd ogen zoals Hailey, ik kijk afwachtend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Woods.
    Ik knikte en zuchtte zachtjes. 'Ik zal het proberen, succes.' Ik zag hoe Harry op stond en naar de deur van de slaapkamer liep. Ik draaide mijn hoofd in het kussen toen hij helemaal weg was, dit ging een hele lange dag worden en ik wist zeker dat ik meer aan Harry zou denken dan aan iets anders. Op het moment dat de deur beneden in het slot viel, hoorde ik direct wat geluidjes door de babyfoon komen, Puck was opnieuwwakker geworden. Zuchtend wierp ik me omhoog, gooide de dekens van me af en liep richting Puck's kamertje. Mijn hand haalde ik kort door mijn haar en een kleine gaap verliet mijn mond. 'Heb je toch nog even geslapen, hè? Gaan we is gauw in bad kleine meid?' Glimlachend pakte ik Puck uit haar bedje en direct trok het kleine meisje aan haar. Een kleine glimlach speelde terug rond mijn lippen, misschien, heel misschien zou ik toch niet heel veel aan Harry gaan denken als ik met Puck bezig was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik bijt even op mijn lip en schud uiteindelijk mijn hoofd. 'Ergens wat drinken is goed.' Ik wist niet waarom, maar dat leek me wat prettiger. Alsof ik anders op vijandig gebied was. Niet dat ik Rosalie als vijand zag. Helemaal niet, maar ongemakkelijk zou ik het wel vinden. Daarbij was het eenn sort beloften aan Serena geweest. Niet dat het de eerste keer zou zijn, dat ik die zou breken. Ik schudden het snel van me af. Het was puur dat al er wat zou gebeuren, we openbaar zaten. En dan had ik het over ruzie, of iets in die richting. Ik keek weer naar Hailey, die me met twee grote verbaasde ogen aankeek. Ik glimlachten en tikte met mijn vinger op haar neus. 'Wat is er?' Vroeg ik het kleine meisje.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnikte even nar Louis zijn worden en keek op van mijn snelle schets van Louis. 'Nee.' Gaf ik eerlijk toe. 'Dit alles was geheel tegen mijn verwachtingen in.' Ik keek Louis met een schuin hoofd aan en vroeg me af waar dit opeens vandaan kwam. 'Maar, ik zou het niet anders willen.' Glimlachten ik. scheurde de tekening af die ik uiteindelijk op Louis zijn toestenbord legden. Ik drukten een kusje op zijn lippen en ging nu aan mijn echte tekeningen beginnen. 'En jij, had ji jdit verwacht?' Vroeg ik ondertussen. Mijn potlood gleed gewoon door over het papier en af en toe keek ik naar het script. ik had gelukkig nog even om heel de strip af te maken, want i kwas nog lang niet op de helft. misschien deed ik een dag over 3 kaders. En dan werkte ik nog door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik knik even begrijpelijk. 'Oke ik weet wel iets in de buurt,' zeg ik hem. Ik kijk hoe hij tegen Hailey bezig is. Hoewel het mijn hart verwarmd, voel i ineens ook een heel sterk beschermend gevoel, alsof ik Hailey dicht tegen me aan wil trekken en haar wil weghouden bij harry. Tuurlijk zal ik dat niet doen. Nu niet meer, dat recht heb ik ook niet. Ik ben alleen zo bang, dat hij Hailey uiteindelijk bij me weghaalt. Alsof zij later liever bij hem wilt zijn en ik alleen achterblijf. Ik kijk naar mijn kleine meisje en zie hoe ze haar schouders ophaalt. Ik begin langzaam te lopen naar het restaurant.
    'Waarom ben jij hier,' hoor ik Hailey vragen aan Harry. Ik zwijg en kijk voor me uit. Hailey laat mijn hand los. Ik kijk even naar haar en zie hoe ze tussen ons in loopt.
    'Hoe was je schooldag,' vraag ik Hailey. 'Heb je nog iets gemaakt? Een tekening of iets?' Ik kijk Hailey vragend aan. Vervolgens begint te vrolijk te vertellen. Even heb ik het gevoel dat het zo hoort te zijn. Dit is wat ik voor Hailey wil, maar het is egoïstisch. Harry heeft naast Hailey nog een dochter en een vriendin. Ik zou dat niet kapot willen maken, ook al had ik dat waarschijnlijk wel al een beetje gedaan door mijn actie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne