• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik zit vanaf morgen tot vrijdag in Londen, dus zal dan niet kunnen reageren...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Serena Woods.
    Ik pakte Puck vast en legde haar op mijn buik neer, om daarna dichter naar Harry toe te schuiven toen hij in bed was gaan liggen, uiteindelijk lag ik tegen hem aan en kroop Puck al van mij over naar Harry. Ze had het duidelijk meer op haar vader. 'Vind je mij niet lief genoeg?' Met een pruillipje keek ik naar Puck, die daardoor een vrolijk geluidje brabbelde. Ik grinnikte en drukte een kusje op Harry's wang, voordat ik me concentreerde op de film, gelukkig begon die al gelijk, anders had Harry er nog een keer uitgemoeten vanwege de afstandsbediening.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Wat ik niet wist, was dat je zoveel angst kon voelen om gewoon een paar stappen te zetten. Het was iets dat je dagelijks deed en ineens was alle vertrouwen dat het lukte weg. Ik keek om en zag dat Zayn dit ook niet al te makkelijk vond. De angst die er hing was er zelden, maar moest doorzetten. 'Ik beloof dat ik dat zal doen.' Antwoordde ik zacht. Het gevoel dat Zayn voelde dat het me pijn deed, maar toch de baas niet wilde spelen. Maar ergens had ik dat juist liever weer wel, want wist dat ik ook zo eigenwijs was om door te gaan. Daar had ik later dan weer spijt van en het verhaal is ondertussen wel duidelijk genoeg. Ik voelde zijn duimen over mijn huid cirkelen en vreemd genoeg hielp het me iets kalmeren. Wetende dat ik er niet alleen voor stond. Ik stopte met lopen en draaide me om naar Zayn. 'Oké, dit gaat niet werken, maar om eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om terug naar bed te gaan. Het is ook niets om de hele dag in bed te liggen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik grinnikte zachjes en trok Puck goed op mijn borstkas. Ze zou vast snel genoeg in slaap vallen zo. Ik kon niet wachten tot ze wat ouder was en ze echt begon te kruipen en uiteindelijk lopen en praten. Maar dat zou nog wel even duren. te lang. 'Ik snap dat wel. papa is natuurlijk ook veel leuker.' Grinnikte ik zachtjes. Het was bijna eng hoe haar hoofdje in mijn hand pasten en hoe klein ze was. Ik keek grijnzend naar Serena en gaf haar kort een kusje op haar wang omdat ze alweer naar de film keek. Mijn ogen vielen ook al snel op het scherm.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn malik
    Ik knikten onzeker. Ik wist hoe eigenwijs Louis kon zijn en was toch wel bang dat hij gewoon door zou gaan. langzaam bleef ik voetje voor voetje, meelopen totdat Louis uit zichzelf stopten. Ik kon er niets aan doen, maar ergens was ik opgelucht dat Louis inzag dat het niet ging werken zo. Ik glimlachten, ik wist dat Louis niet heel de dag stil kon zitten. Het was gewoon onmogelijk voor hem, om heel de dag in bed te liggen. Ik daar in tegen zou dan gewoon heel de dag slapen en me verder nergens druk om maken. 'Wat wil je dan doen?' Vroeg ik en hield hem nog altijd stevig vast. Hij wist dat ik hem overal naar toe zou dragen als het moest. desnoods wilde hij nu een ijsje halen of naar het strand. Al was het waarschijnlijk alleen naar beneden ofzo. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen en keek hem vragend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik snapte Zayn zijn onzekerheid, want in zijn plaats zou ik me nu ook niet voor de volle honderd procent vertrouwen. Dat deed ik nu al niet bij mezelf, maar wist dat ik nu wel moest stoppen. Als dat niet het geval was, liepen we nog langer zo rond. Mijn armen sloeg ik om zijn nek toen ik me omdraaide en glimlachte. Het was nu een nadeel dat het niet mogelijk was om stil te blijven zitten. In dit opzicht was ik toch wel iets anders dan hem. Al was ik wel blij dat Zayn er was, want alles ging zo toch een heel stuk beter. Ik trok een bedenkelijk gezicht bij zijn volgende vraag, want zover was ik nog niet met verzinnen. Al hield deze niet lang stand door het kusje op mijn lippen. 'Ondanks ik het niet erg vind, trek ik toch liever eerst weer wat kleding aan.' Begon ik, maar dit was eerder voor mijn humeur weer om zou omslaan door de blauwe plekken. 'Verder maakt het me niet heel veel uit, want weet eigenlijk niet wat handig is en wat niet. Of wat jij wilt.' Volgens mij konden we beter helemaal geen geen planning maken aangezien het toch altijd anders liep. Het enige wat nu nog in de planning stond, was Harry opbellen om te vertellen wat er was gebeurd. 'Maar heb je eigenlijk zin om vanavond anders alsnog naar het bos te gaan? Dus het eind van de verrassing?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik knikte langzaam. Ik snapte het best wel dat Louis weer kleding aan wilden. Al zag ik hem nog altijd liever naakt. 'Komt goed.' Ik tilde Louis weer op en liep rustig terug naar onze kamer, waar ik hem op bed neer zetten. Ik liep naar de kast en legde alvast kleding voor Louis klaar, waarna ik toch snel zelf een boxer aantrok. Want om nu in me eentje naakt rond te lopen vond ik ook weer zo wat. Ik hurkte voor Louis neer en trok de pijpjes van zijn bozer langs zijn voeten en trok deze zo omhoog. Bij de bedrand bleef deze handen omdat het bed in de weg zat. Maar eerst deed ik ook de pijpen van Louis zijn joggingbroek om zijn voeten en trok deze omhoog, totdat hij niet verder kon. Ik kwam overeind. Nu wilde ik gewoon even dat Louis mij alles liet doen. Ik plaatste een arm onder zijn oksel om hem op te tillen en met mijn andere hand trok ik alles op zijn plek. Zachtjes gaf ik Louis een kusje en wilde eigenlijk iets zeggen als, dat hij zo wel op een opaatje leek. Maar ik wist dat ik daar geen goed aan zou doen. Dus kuste ik hem maar, om te laten zien dat er niets ergs was aan je laten verzorgen. 'Kom, armen omhoog, dan zijn we klaar.' Ik hield de trui zo, dat hij er meteen in kon duiken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat Zayn het snapte. Normaal zou ik het niet erg vinden, maar wist dat ik nu gewoon last had van stemmingswisselingen door alles en wilde hem dat zoveel mogelijk besparen. 'Dankje.' Mijn armen liet ik om zijn nek geslagen en liet mijn hoofd tegen zijn schouder rusten. De energie die ik normaal teveel had, kwam ik nu te kort. Mijn ogen volgde de bewegingen die Zayn maakte en keek naar de kleding die hij alvast klaar legde. Het liefst wilde ik het zelf proberen, maar was deze keer niet zo eigenwijs en wachtte geduldig tot Zayn kwam helpen. Ondertussen begon ik er wel een beetje aan te wennen, maar leuk was een ander verhaal. Netjes deed ik mijn voeten omhoog toen hij voor me neerhurkte, zodat het makkelijker was om mijn boxer en joggingbroek aan te trekken en zette ze weer op de grond. Ik deed er zoveel mogelijk aan om het makkelijker te maken, maar zo te zien ging het wel. Ondanks alles bleef de vrolijke twinkeling in mijn ogen aanwezig, net als mijn glimlach. Ik gaf Zayn een kusje terug en beet op mijn lip toen mijn maag zacht begon te knorren. Niet dat het vreemd was aangezien ik nog niets had gegeten, maar wilde dat niet, want kreeg meestal toch teveel energie erna. Zachtjes kuste ik hem terug, ook wetende wat hij hiermee wilde laten zien. 'Je bent te lief.' Ik deed, zoals gevraagd, mijn armen omhoog. Toen ik de trui aanhad, trok ik Zayn bij me op schoot, om vervolgens een kusje op zijn lippen nog te drukken. 'Prins Charming, ik wil iets leuks en jij gaat me daar bij helpen.' Grinnikte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Louis was aangekleed en ik piepten toen hij me op zijn schoot trok. Ik sloeg mijn armen om hem heen en keek hem met een vragende blik aan. 'Kom maar op.' glimlach ik. Hij wist dat ik hem overal bij zou helpen. Maar eerst zou ik hem naar beneden brengen en eten voor hem maken. Want zijn knorden maag, maakte duidelijk dat er gegeten moest worden. En ondanks dat Louis er niets over zei, ging hij toch echt eten. Ik wist denk ik al waar hij bang voor was, maar hij kon moeilijk verhongeren. 'Trouwens.' Ik wil dolgraag met je naar het bos vanavond.' kwam ik nog even snel tussendoor, op zijn vraag van eerder op de gang. Hij kon makkelijk op mijn rug, dat stukje naar het bos. Een ding hadden we als voordeel. Bijna alles was op loopafstand hier. ik streelde rustig Louis zijn wang en keek hem afwachtend aan. Ik vroeg me af wat hij nu weer bedacht had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn greep verstrakte iets toen Zayn eenmaal op mijn schoot zat en piepten. Ik hield ervan om dichtbij hem ik de buurt te zijn en glimlachte toen ik zijn armen ook om me heen voelde. 'Als eerst het eten. Durf je het aan om samen nog iets klaar te maken?' Begon ik toen toch onschuldig, wetende dat Zayn toch wel zou zorgen dat ik zou eten. En aangezien dat dan toch moest, konden we het net zo goed heel anders oplossen. Zo waren we toch bezig, zouden we allebei iets te eten hebben, en liepen we ook niet het risico dat mijn energie weer teveel werd. Maar ook hoefde hij zich geen zorgen te maken dat ik teveel deed.Wat kon het nu beter maken? Met een paar stralende ogen keek ik de jongen op mijn schoot weer aan, het tweede deel alweer vergeten, toen hij er nog een snel tussendoor kwam en drukte een kusje op zijn lippen. 'Geweldig.' Ik liet me grijnzend achterover op het bed vallen, waardoor ik Zayn automatisch meetrok in mijn val. 'Je weet echt hoe je moet zorgen voor een glimlach op iemand zijn gezicht.' Voegde ik eraan toe.Bij zijn afwachtende blik, keek ik even vragend, maar snapte het al snel. 'Eerst het eten? De rest erna? Dit word ook leuk. Leuk genoeg.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik grijnsde licht toen Louis uiteindelijk toch over eten begon. 'Prima.' Glimlachte ik. Ik zou hem gewoon op het aanrecht zetten beneden. Al wist ik niet wat Louis dan wilde maken. Ik piepten automatisch toen Louis zich achterover liet vallen en mij met zich meetrok. Ik knikten langzaam en speelde even met de ketting om zijn nek. Het was raar Louis met een ketting te zien. In tegenstelling tot hem, ha ik wel altijd een ketting om. 'Kom, chef.' Grinnikte ik en drukte een kusje op zijn lippen, om vervolgens weer op te staan. Louis zijn bovenlichaam overeind te trekken zodat hij weer zat en hem weer op te tillen. Ik was wel een beetje bang voor de trap, maar het moest goed komen. 'Hou je alsjeblieft goed vast Boo.' Piepten ik. Want om nu te blijven staan met traplopen, had ik wel een hand nodig voor de leuning. Voorzichtig greep in naar D houte balk en voetje voor voetje liep ik de trap af. Ik kon een opgeluchte zucht niet laten toen we veilig en wel beneden stonden en snel hield ik Louis weer me twee armen vast om naar de keuken te lopen en hem op het aanrecht te zetten. 'Zo, wat wil je eten?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    De lichte grijns op Zayn zijn gezicht was niet te missen. Hier kreeg ik ook een vermoeden mee wat zijn antwoord zou zijn, en deze werd al snel bevestigd. 'Geweldig.' Zei ik vrolijk. Toch vond ik het meestal wel leuk om in de keuken bezig te zijn. Automatisch piepte Zayn toen ik me achterover liet vallen en hem meetrok, maar besteedde er deze keer dan ook weinig aandacht aan. Ik glimlachte terwijl ik hem aankeek en hij even met de ketting rond mijn nek speelde. 'Deze chef staat altijd tot uw beschikking.' Lachte ik zacht en iets te snel naar mijn zin ging Zayn alweer staan. Niet veel later, toen hij me optilde, zag ik de kans om nog een kus op zijn lippen te drukken. Mijn armen hadden de vaste plaats om zijn nek gevonden en knikte. 'Beloofd.' Zei ik zacht en ondanks ik hem vertrouwde, durfde ik toch niet te kijken. Ik was dan ook blij dat we beneden waren en zag dat ik niet de enige was die er zo overdacht. Eenmaal op het aanrecht begon ik de kastjes te doorzoeken naar het gene wat ik wilde eten. Uiteindelijk haalde ik een bekend pak tevoorschijn en beet op mijn lip terwijl ik het Zayn liet zien. 'Sowieso wil ik deze cupcakes maken.' Grijnsde ik onschuldig, wetende dat we straks dan alsnog de hele keuken konden schoonmaken, maar het was wel leuk. 'Verder eigenlijk niet veel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik keek rustig toe hoe Louis alle kastjes begon open te trekken en bemoeide me er veder niet mee. Ik besefte me langzaam dat ik nog altijd, enkel in mijn boxer stond, maar Louis deed het er maar mee. Ik had geen zin om weer naar boven te lopen en me aan te kleden. Louis haalden tevreden een pak cupcakemix tevoorschijn en ik schudden lachend mijn hoofd. 'Want dat gin de vorige keer zo goed.' Grijns ik en pak het pak over. Uit ervaring wist ik dat we nu eenmaal niet zo goed overweg konden met meel, deeg en glazuur. Niet alleen wij zaten uiteindelijk altijd onder,
    Maar ook de keuken. Een ding scheelden. In Louis zijn toestand konden we elkaar moeilijk achterna zitten met de spullen. Ik las de achterkant en pakten eieren en boter uit de koelkast. Uiteindelijk deed ik alle benodigdheden in de kom en pakte de mixer om deze, samen met de kom op Louis zijn schoot te zetten. 'Maak jij jezelf ook eens nuttig.' Grinnikte ik, gevolgd door een kusje. Het maakte ook niet uit waar we mee bezig waren, er werden altij kusjes gegeven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Vrolijk neuriede ik iets en wierp af en toe een blik op Zayn terwijl ik aan het zoeken was. Ik grinnikte zacht toen hij zich langzaan besefte dat hij nog altijd alleen nog in een boxer rondliep. Niet dat dat voor mij wat uitmaakte. 'De vorige keer ging het geweldig. Alleen was het toen een soort van sneeuwbui binnen in huis.' Zei ik lachend. Het was altijd wel gezellig alleen zat uiteindelijk alles meer op ons dan in de oven. Ondanks we goed konden koken ging dit altijd mis, maar was het wel gezellig. Ik keek toe hoe Zayn het achterkant van het pak las en alles bij elkaar zocht. Ik pakte uiteindelijk de kom en mixer vast en keek even beledigd naar Zayn. 'Ik maak me nuttig hoor. Ik bestuur de bewegingen van een heel leuk iemand. Weet je hoe nuttig dat is?' Vroeg ik en lachte zachtjes. Ik trok Zayn naar me toe en drukte nog een kusje op zijn lippen waarna ik heel onschuldig mijn vingers langs de randen van de kom haalde en smeerde wat meel op zijn neus. 'Dus zeg niet dat ik me niet nuttig maak, anders zit je straks helemaal onder en ben jij hier de cupcake.' Grinnikte ik waarna ik toch de mixer aanzette en het beslag door elkaar mixte. 'Al heb je dat niet nodig.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik schudden even lachend mijn hoofd. 'Dat is niet nuttig Boo.' Grijnsde ik n net op het moment dat ik mijn vinger in de kom wilde stoppen om de meel op Louis zijn wang te smeren was hij me voor en keek ik beduusd naar mijn neus, die nu wit zag. 'Harry is er niet hoor.' Grijns ik als Louis me een cupcake noemt. Ik stond er af en toe nog van te kijken wat ik allemaal nog wist van onze one direction tijd. De fans die Harry een cupcake noemde stond me dan ook nog helder bij. Eigenlijk klopte het wel. Mijn neus haalde ik langs die van Louis en ik drukte nog een kusje op zijn lippen. Ondertussen dat Louis bezig was me Mixen, pakten ik alvast de plaat uit de oven en plaatste de papieren bakjes er alvast in. Eigenlijk was het best stempel. Cupcakes maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''