• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Het duurde me echt veelte lang en ik beet op mijn lip. Uiteindelijk sprong ik dan ook van het aanrecht. 'Boo!' Riep ik nogmaals en heel langzaam zetten ik een stap buiten de keuken. Mijn ogen scande de woonkamer, maar ik zag zo snel Louis niet meer. Ik wild verder lopen, maar op tijd merkte ik Louis op, zittend tegen de muur. Ik vergat opslag onze zogenaamde strijd en dook naar hem toe. 'Boo, wat is er. Heb je pijn?' Piepten ik, toen ik voor hem geknield zat. In plaats van dat ik mijn kans greep en mijn spullen over zijn hoofd kieperde, legde ik mijn hand op zijn wang en keek de jongen bezorgd aanz waarom zat hij op de grond? Ik wist dat ik hem gewoon terug op het aanrecht had moeten zetten op het aanrecht. Oorlogje spelen was niet boor mensen die me uit het ziekenhuis kwamen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 7:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek rustig toe en merkte dat Zayn echt te bezorgd werd. Ik wilde dan ook weer overeind krabbelen, maar wachtte nog even als hij deze kant op kwam. Het overeind krabbelen was toch iets lastiger dan gaan zitten. 'Ja?' Vroeg ik toen hij langzaam een stap buiten de keuken zette. Het was dat ik niet echt op een opvallende plaats zat, maar toch had Zayn het snel door. 'Snowflake, er is niets aan de hand. Ik hield je alleen in de gaten, wetende dat ik straks anders ook al dat spul weer over me heen zou krijgen.' Antwoordde ik en keek de jongen voor me aan. Ik ging wat naar voren om een kusje op zijn lippen te drukken en mijn armen om hen heen te slaan. 'Dus er is echt niets. Jij vlucht voor mij en ik deze keer voor jou, want echt te wachten op glazuur zat ik niet.' Misschien was het ook wel een beetje gemeen van me aangezien ik wist hoe Zayn kon reageren. Maar had er eigenlijk niet zoveel bij nagedacht, want merkte er niet heel veel van.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Een last viel van mijn schouders n ik kon weer opgelucht ademhalen. Mijn duim streelden over Louis wang en zachtjes kuste ik hem. Misschien was ik gewoon iets te bezorgd. Maar ik was gewoon bang dat het fout ging en Louis nog meer pijn had. Al leek het alsof er nooit wat gebeurt was vanochtend. 'Oke. Maar wel voorzichtig blijven doen.' Mompelde ik stil en wikkelde mijn armen ook om Louis heen. Ik duwde mijn neus in zijn wang besloot dat we wel weer vies genoeg waren. Daarbij zat ik wel even goed zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik duwde Zayn voorzichtig achterover zodat hij ook op de grond zat en dat zorgde ervoor dat ik dichter naar hem toe kon kruipen. Ik glimlachte en kuste hem zachtjes terug. Zijn bezorgdheid maakte me niet uit en vond het dan ook alles behalve erg. Ik wist hoe ikzelf kon zijn en dat maakte dit nog minder erg. Al viel het nu wel mee en had nergens last van. 'Natuurlijk doe ik dat.' Zei ik zachtjes en voelde me veilig in zijn armen. Ik voelde me echt als mezelf en veilig. De oorlog was ik al vergeten en het maakte me niet zoveel uit ook. 'De rest laten we wel als versiering voor de cakejes.' Grinnikte ik en sloeg mijn armen nog steviger om hem heen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik sloot even genietend mijn ogen. Ik vond het altijd fijn om gewoon even zo te zitten. Diep verborgen in elkaars armen en veilig. mijn hand ging rustig door Louis zijn haar en ik drukten kusjes op zijn gezicht. De strijdbel was al weer neergelegd en dat vond ik maar beter ook. Het zou er alleen maar smerig van worden en ik wilde nog altijd dat Louis rust nam. Hij had er misschien nu niet zo'n last van, maar ik geloofde niet dat het nu al over kon zijn. 'ja, want mij heb je jaren geleden al versierd.' grijns ik en druk een kusje op zijn lippen. De oven zou vanzelf wel aangeven, waneer de cakejes klaar waren en we op moesten staan. Maar ik zat wel even goed zo. We zouden straks gewoon rustig de cakejes afmaken en dan gingen we vanavond naar het bos. en eerlijk. Ik was nog altijd benieuwd wat Louis daar van plan was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik klom uiteindelijk gewoon weer bij Zayn op schoot, zoals bijna altijd. Ik genoot van de moment samen met hem. Er waren geen woorden nodig om elkaar te begrijpen, want dat deden we toch wel. Een genietend geluidje verliet mijn mond en drukte, toen ik het uiteindelijk oneerlijk begon te vinden, mijn lippen op de zijne. De strijd was leuk, maar dit was gewoon het beste. Daarbij had ik hier ook mijn rust mee, dus dat was ook wel weer een voordeel voor vanavond en de komende dagen. 'En jij mij. Maar heb daar nog nooit spijt van gehad, Jij bent en blijft mijn cupcake.' zei ik met een glimlach. 'Al lijk je nu eerder op een sneeuwvlok.' Mijn vingers gleden over zijn borst en lieten sporen achter in de meel en eigenlijk al het versiersel. Ik keek weer op en glimlachte onschuldig. Van mij mocht het nog wel even duren voor de cakejes klaar waren. Straks en vanavond zou gezellig worden, alleen was mijn planning nog niet helemaal af aangezien het helemaal omgedraaid was. 'Zayn, vertel jij eens een van je leukste herinneringen.' Zei ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik wikkelde nu ook mijn benen rond Louis zijn middel en mijn vingers kietelde in zijn nek. Heel zijn lichaam gaf warmte af en was fijn tegen mijn blote huid. 'En jij mijn kerstboompje.' grijnsde ik, in verband met het versieren. ik rilde toen Louis zijn vingers over mijn borstkas gleden en mijn ogen volgde zijn bewegingen. ik verborg mijn neus weer in zijn nek en kuste zijn huid. Lang over de volgende vraag hoefde ik niet na te denken en meteen keek ik weer op. Met glinsterende ogen keek ik Louis aan. 'De dag dat one direction gevormd werd en de leukste jongen ter wereld in mijn leven kwam.' zeg ik eerlijk en lag mijn tanden bloot. De dag, die heel mijn leven veranderd had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik ging ietsjes verzitten, zodat ik mijn armen beter om Zayn heen kon slaan en mijn zachte gegiechel vulde de kamer. Ik kon zo wel de hele dag blijven zitten, alleen was dat niet mogelijk. 'Oeh ik hou van kerst. Maar nog steeds veel meer van jou.' Lachte ik. Ik merkte dat Zayn rilde door mijn vingers die over zijn borstkas gleden en ondertussen het woord love vormde. Tenminste wat er zichtbaar van was en zong zacht. 'With just one look, when I saw your face, I fell in love. It took a minute, to steal my heart.' Ik sloot mijn ogen en genoot van zijn aanrakingen. Als Zayn al snel weer op keek bij mijn volgende vraag, kreeg ik een nieuwsgierig blik in mijn ogen. 'De leukste jongen? Maar dat ben jij al en leerde je jezelf dan echt kennen bij de dag van One Direction?' Vroeg ik verbaasd, maar wel wetende hoe of wat hij bedoelde. Alleen waren mijn woorden ook waar. 'Tell me more. '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik schoot in de lach en schudden mijn hoofd. 'Niet mezelf, een nog veel leukere jongen.' zeg ik, met twinkelende ogen en een grote glimlach. ik keek naar mijn bortkas waar ondertussen letter in stonden, maar omdat het ondersteboven voor mij was, kon ik het niet zo goed lezen. Ik pakten Louis zijn hand vast en verstrengel onze vinger. Ik beet even op mijn lip toen Louis meer wilden, maar wist het goed gemaakt. 'Zins dien leef ik nog steeds in mijn mooiste herinnering en zal ik dat altijd blijven doen. Want op de dag dat ik deze geweldige jongen zag, was ik stapel verliefd op hem. En op een of andere vreemde reden, viel deze jongen ook voor mij. Nu hebben we al heel lang een relatie en kunnen we niet meer zonder elkaar.' Glimlach ik, waarna ik Louis zachtjes kus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek Zayn met een vragend aan, maar de vrolijke twinkeling verraadde als genoeg. 'Is dat mogelijk dan? Ik weet zeker dat jij de leukste bent.' zei ik,en beet op mijn lip. Met de twinkelende ogen en grote glimlach vond ik het altijd moeilijk om deze jongen geen gelijk te geven. 'Het is het woord dat alles beschrijft wat je eigenlijk altijd hier vind' zei ik met een glimlach toen ik zag dat hij naar zijn borstkas keek. Mijn blik ging kort naar onze handen en drukte een klein kusje op zijn lippen. 'Misschien maakt dit het nog wel duidelijker.' voegde ik eraan toe. Deze keer was ik degene die met glinsterende ogen naar Zayn luisterde en de glimlach op mijn gezicht werd alleen maar breder. 'Volgens mij beschrijf je nog steeds jezelf, alleen dan uit mijn oogpunt. De geweldige jongen zit namelijk echt voor me en vreemd genoeg klopt het allemaal. Of hij lijkt heel erg op je, maar haalt het er niet bij, dat is ook nog mogelijk. Maar je hebt gelijk, want we kunnen niet meer zonder elkaar en je bent echt veel te lief.' Ik kuste Zayn zachtjes terug waarna ik hem voorzichtig achterover duwde. Op de achtergrond hoorde ik het belletje van de oven, maar negeerde deze. Die kon nog wel even wachtte met weer eens een perfecte timing.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik schudden lachend mijn hoofd en wiebelden heen en weer. Ik kon er niet tegen als Louis zo deed en werd er nog net niet zenuwachtig van. 'Boo.' Jammerde ik. Hij moest gewoon toegeven dat hij het aller leukste was en niet op mij afschuiven. Het was zo raar. Toen de fans me aanbaden, deed het me niets en als Louis alleen al zegt dat ik lief ben, lopen mijn wangen rood aan. Ik piepte automatisch toen ik met mijn rug tegen de grond word geduwd , maar bleef met mijn lippen aan die van Louis plakken. Ik hoorde het belletje van de oven wel, maar op dit moment was ik dan maar even doof. Ik trok snel de versierspullen tussen het elastiek van mijn boxer vandaan, omdat ik er anders op lag of het tussen Louis en mij zou ontploffen straks. Mijn lippendienst ik iets ruwen tegen die van hem aan nu en mijn handen vlogen naar zijn nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Alsof ik het onschuld zelf was, wat stiekem ook wel zo was al waren we dat beide, bleef ik Zayn aankijken. De dingen waar hij niet tegen kon, vond ik juist leuk om te doen en daarbij was dit gewoon de waarheid. 'Ja?' Vroeg ik en had moeite een grijns te onderdrukken. Ik ging niets toegeven, want er was verder niets toe te geven. Het was leuk om te zien dat het me keer op keer lukte om zijn wangen rood aan te laten lopen, vooral omdat het niet iedereen lukte. Mijn vingertoppen streelde zijn kaak, maar vonden langzaam een weg naar beneden. Ik was blij dat Zayn het belletje ook negeerde, want had daar nu echt even geen zin in. Ik grijnsde kort toen ik merkte dat hij snel nog de versierspullen tussen het elastiek van zijn boxer vandaan haalde. Misschien toch wel iets handiger. Zachtjes zoog ik op zijn onderlip en klom iets beter op hem. Hier viel niets over te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik negeerde het en zei niets meerS Louis wist dondersgoed waarom ik zijn naam jammerde. Kippenvel verscheen op mijn huis en ik hield mijn adem in, toen Louis zijn vingertoppen mijn huid streelden. Mijn vingers streelden de huid in zijn nek en staarde Louis recht in zijn helder blauwe ogen. Ik kon er altijd in verdrinken en altijd merkte wel iets nieuws op. Dot keer wat er een grijs randje rond zijn pupillen. Maar al waren zijn ogen oranje, zou ik er nog van wegsmelten. Mijn ogen sloten automatisch weer toen Louis op mijn onderlip zoog en mijn handen zakten af naar zijn borstkas, terwijl ik mijn mond openden. Ik wist echt wel dat de oven uit moest nu omdat anders alles aan zou branden, maar ik vond dit even belangrijker. Mijn tong vond die van Louis en mijn handen klemde ik in zijn trui.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik glimlachte naar hem. Hij was te goed voor de wereld. Ik liep naar de badkamer om me om te kleden. Met een washandje dat daar lag maakte ik mezelf schoon. Thuis zou ik nog wel douchen, als dat ging. Ik deed mijn skinny jeans en trui aan, samen met schoon ondergoed en sokken. Ik keek even in de spiegel. Met mijn handen kamde ik door mijn haren, dat hielp niet zo goed, maar goed genoeg om er een vlecht in te leggen. Ik bond het vast met het elastiekje dat rond mijn pols zat. Ik veegde even in mijn ogen en hoorde toen een scheurende huil. Dat was een duidelijk teken dat mijn rust voor de komende jaren erop zat. Ik opende de badkamerdeur weer en liep naar het wiegje. Ik haalde de huilende baby eruit en legde hem tegen mijn borst. Met wat moeite trok ik mijn trui ver genoeg naar beneden zodat hij bij mijn borst kon, waar hij direct begon te drinken. Het voelde raar. Nu maar hopen dat de ander niet begon te huilen, want ik had mijn handen vol met deze. Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar de baby in mijn armen. Ookal zou ik dan het komende jaar waarschijnlijk maar weinig slapen, ik zou het niet anders willen. Ik keek even naar Liam, die nu met Drake op schoot op de stoel zat. Die had waarschijnlijk precies hetzelfde gevoel en nu snapte ik dat.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Nèè, Drake. Au-to' Lachend keek ik naar Drake die steeds maar zat te brabbelen. Hij deed een poging om auto te zeggen, wat steeds mislukte. 'Laat maar, dat komt nog wel' grinnikte ik, terwijl ik hem zachtjes over zijn hoofd aaide. Mijn blik ging richting Eirwen, die naar de wieg snelde om èèn van de twee baby's te voeden. Ja, het was moeilijk. Maar Eirwen kennende zou ze er alles voor over hebben om Dan en Finn goed op te voeden, en dat ging ze ook doen. Drake's oogjes gingen hoopvol naar de wieg, waardoor ik glimlachte. Voorzichtig zette ik hem op de grond, waarna ik ook opstond en zijn handje vastpakte. Samen liepen we naar de wieg toe, waar Drake gelijk keek naar de baby die erin lag. Zodat hij het beter kon zien, tilde ik hem op. Even twijfelend, stak hij toch zijn handje uit maar daarna wist ie wat ie wilde doen. Teder aaide hij zachtjes over het hoofdje, net zoals ik net bij hem had gedaan. Een glimlach verscheen er op mijn mond, terwijl ie door ging. Na even hield ie op en trok ie zich terug. Vragend keek hij me aan. Ik knikte als teken dat hij het goed deed. Natuurlijk wist ik dat Drake erg nieuwsgierig was, maar ik had nooit gedacht dat hij zo rustig kon zijn als het moest.

    [Sorry! Ik heb veel andere RPG's, en ik heb het druk met school, wedstrijden voor Ierse Dans, sporten en kickboksen. Het spijt me dat dit misschien niet zo lang is, maar ik zit op m'n iPod]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 9:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."