• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Mijn blik ging regelmatig naar Zayn toe en kon niet anders dan glimlachen. Deze werd iedere keer dat onze blikken kruiste breder en breder. ' I'm wearing the smile you gave me.' Sprak ik de woorden van net dan ook hardop uit. Zijn vreemde blik daar reageerde ik dan ook niet op aangezien snel genoeg tot hem door zou dringen wat mijn plan was. 'Ja, Zayn..En het is ons boekje.' Zei ik met een glimlach. Alles was aan hem gericht of ging over hem en kon het dan ook niet alleen van mij noemen. Ik wist wat zijn gedachten waren, maar dat was weer niet waar als het aan mij lag. Keer op keer bleef hij me toch verbazen met zijn woorden. Deze jongen was er beter in dan hij dacht.
    Ik ging maar weer eens zitten, zodat ik Zayn aan kon blijven kijken, maar niet kon zien wat hij zou schrijven of doen. Ik wist even niet meer hoe te liggen. De dekens sloeg ik iets beter om me heen terwijl ik geduldig afwachtte terwijl ik iets begon te neuriën. 'Zayn, is er een mogelijkheid om straks wel een paar stappen te zetten?' Vroeg ik al snel, want moest gewoon even wat beweging hebben. Niet veel later keek hij weer naar me op. 'Je weet dat het nergens voor nodig is.' Zei ik, doelend op de onzekerheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik gromde even en wilde eigenlijk mijn hoofd schudden. Het was nog maar een paar uur geleden geweest en het liefste wilde ik gewoon wachten tot morgen. Gewoon omdat ik wist dat het pijn ging doen. 'Oke, maar als ik merk dat het pijn doet, lig je zo weer in dat bed.' Waarschuwde ik hem. Ik wilde niet voor hem gaan bepalen wat hij wel en niet mocht doen, -of eigenlijk wel. Maar het was gewoon voor zijn eigen veiligheid. Of misschien was ik gewoon iets te overbezorgd? Ik keek weer naar het boekje en zuchten, waarna ik het uiteindelijk aan Louis gaf. Het stond er nu toch al in en ik kon het er moeilijk weer uitschuren. Al had ik dat het liefste gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wist als Zayn niet mee in zou stemmen ik puppy-ogen zou gebruiken. Ondanks ik wel wist dat hij het voor mij zou zeggen, maar moest gewoon even wat beweging hebben. Heel de dag in bed liggen was ook om gek van te worden. 'Dat is goed, en kan ik meeleven. Maar wel bedankt dat je me het laat proberen.' Zei ik met een glimlach. Het was lief dat hij zo bezorgd was, alleen moest toch iets proberen. Al zullen we achteraf zien dat Zayn toch wel weer gelijk had met zijn woorden. Of het -het verstandigst was. Met een glimlach pakte ik het boekje weer aan en mijn ogen werden groot bij het zien van de tekening met de woorden. Mijn vingers gleden over de letter voor ik het boekje naast me neerlegde en bij Zayn op schoot klom. 'Hoe kan je hier nu onzeker over zijn?' Vroeg ik verbaasd. 'Het is juist geweldig en lief.' Voegde ik eraan toe en drukte een kusje op zijn lippen. 'Dus niets om onzeker over te zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. Ik kon Louis toch moeilijk heel de dag verplichten in bed te blijven liggen. Ja, dat kon ik wel, maar dat zou oneerlijk zijn. Ik beet op mijn lip toen Louis het boekje weer pakten en wende mijn blik af. Het stelde zo weinig voor tegenover de dingen van Louis die erin stonden. Ik piepten even toen Louis plots bij me op schoot klom, maar sloeg wel meteen mijn armen om hem heen. 'Nee, de rest wat erin staat is geweldig en lief.' Wees ik hem even op de feiten en kuste hem zachtjes terug. Hij wist dat ik zijn gedachten niet deelden, maar ik wilde er over ophouden. Aangezien het toch iets was waar we het nooit over eens zouden worden. 'Kom, je moet nog steeds iets voorlezen.' Drong ik onschuldig aan. 'En daarna gaan we een wandeling door de slaapkamer maken.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wist niet of het verstandig was om die vraag überhaupt te stellen, maar deed het alleen omdat het nodig was. Voor mij was het ook niet makkelijk, en zou het ook het liefst nog even willen uitstellen. Ik zag toen Zayn op zijn lip beet en zijn blik afwende toen ik het boekje weer pakte. Als er iets was waar ik niet tegen kon was het wel om hem zo te zien. Ik leunde tegen hem aan en glimlachte toch. 'Dat komt omdat het voor een geweldig en lief persoon is.' Zei ik en sloeg deze keer mijn armen ook om hem heen. Verder hield ik mijn mond erover aangezien we het er toch niet over eens zouden worden. Bij zijn volgende woorden knikte ik waarna ik het boekje pakte, en de bladzijde omsloeg.
    Lieve Zayn,
    Ik wou dat ik de woorden kon vinden om te zeggen wat er omgaat in mijn hart. Maar telkens als ik je zie stokt mijn adem en blijven de woorden hangen in mijn keel. Zelfs nu kruipen ze terug in mijn pen, bang voor de harde wereld die mijn woorden zou laten verdwijnen in het niets. Toch hoop ik dat de woorden en gevoelens ooit een keer bekend gemaakt zullen worden. En het moment dat je dit te lezen krijg, we samen zullen zijn.
    Dicht tegen elkaar aangekropen met een lach op ons gezicht. Dit zal waarschijnlijk een droom blijven. Maar als er iets is wat ik in de aflopen tijd heb geleerd is het wel dat je moet geloven in het gene dat je wilt. Dromen kunnen uitkomen, zolang je ervoor vecht en niet opgeef.

    Las ik hardop voor en keek daarna met een grijns op mijn gezicht over mijn schouder. 'Ik zeg niets hierover. Maar op je laatste woorden zeg ik; Dat klinkt goed.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik was stil. Doodstil. Aandachtig luisterde ik naar Louis zijn worden, terwijl ik probeerde niet te hard te ademen. Bang dat ik er iets van zou missen. Het kwam me allemaal zo bekend voor. Ik wist wat hij op dat moment gepeld had. Namelijk precies hetzelfde als ik. Dit waren de worden die ik nooit had kunnen opschrijven of uitspreken. En nu wist ik het zeker. Ik leefde echt in een droom. Een sprookje. Alles waar we zo op hadden gehoopt was uitgekomen. Want hier zaten we dan. Dicht tegen elkaar aangekropen met een lach op ons gezicht. En niet te vergeten het feit dat we samen waren. Ik was even van mijn stuk gebracht. Nog erger dan bij het stuk van Lottie net. Omdat ik wist dat het dit keer Louis was, die zelf zijn grootste geheim van dat moment met me deelden. Nee, nu was het geen geheim meer. Iedereen op de wereld wist dat we verliefd op elkaar waren. Ik pakten Louis' gezicht tussen mijn handen en het enige wat ik kon doen, was hem stralend aankijken. Ik wist niet waar ik het aan verdient had, maar ik was de gelukkigste jongen op aarde. 'We zijn voor elkaar gemaakt.' Ik wist het zeker. En zachtjes kus ik hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het was dat mijn stem de stilte verbrak, anders had ik het toch best wel eng, of eerder vreemd, gevonden. Er hing namelijk nooit zo'n stilte om ons heen, maar wist dat Zayn aandachtig naar mijn woorden luisterde. Deze keer was ik niet bang om de jongen over wie alles ging aan te kijken. Zijn andere reactie waren alles behalve erg, dus dat kon nu ook niet zo zijn. Het boekje legde ik naast me neer, want ook deze woorden wist ik letterlijk, waarna ik iets ging verzitten om Zayn nog beter aan te kunnen kijken. Dat deze woorden werkelijkheid waren was echt niet te beschrijven. Dat dit nu juist op dit moment naar voren kwam. Het leek wel alsof het allemaal al uitgedacht en voorspeld was. Zijn gedachten waren meer dan duidelijk en zorgde voor een glimlach op mijn gezicht. Mensen zeiden altijd dat het leven niet makkelijk was, maar moest toegeven dat ik het er niet mee eens was. Mijn leven was werkelijk perfect, iets wat ik nooit had durven dromen. Toen was mijn leven al geweldig. Alleen dat mijn grootste geheim ook nog eens over de hele wereld bekend was en had het beste vriendje had, maakte het perfect. Zayn keek ik recht in mijn ogen aan toen hij mijn gezicht tussen zijn handen nam en de stralende blik liet me nog breder glimlachen. 'Dat zijn we zeker.' Zacht kuste ik hem terug en trippelde met mijn vinger over zijn huid. Ja, deze jongen maakte mijn leven compleet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik ging rechtop zitten en vouwde mijn benen op tot kleermakerszit. Ik keek nog even de kamer rond en nam Dan van mijn ouders aan. Ik wiegde Dan zacht in mijn armen. Ik keek naar Liam en glimlachte. "Dank je dat je bent mee gegaan en bent gebleven." zei ik zacht. Ik was echt heel blij dat hij er voor me was, dat ik op iemand dichtbij kon vertrouwen. Ik zou er ook altijd voor hem zijn. Ik richtte me wat op en gaf hem een kus op wang. Ik liet me weer terug op het bed zakken en keek naar Dan. Hij keek me met stralende bruine ogen aan. Hun lichte tintje deed me ook aan hun vader denken, maar het zwarte haar hadden ze van mij. Ik aaide zacht over zijn wangetje. Hij kirde zacht, waarop Finn ook kirde. Ik glimlachte. That were my boys. Hij begon op mijn pink te sabbelen. Ik grijnsde. Ik legde Dan in het wiegje en klom uit het bed. Ik was nog wat wiebelig. Met wat steun van het bed liep ik naar de stoel waar mijn eigen kleren lagen en liep naar de badkamer om die aan te doen. Ik vond het nou niet zo prettig om hier de hele tijd half naakt te liggen in alleen zo'n ziekenhuiskleedje.


    Liam James Payne

    De glimlach kon niet meer van mijn gezicht af. Altijd werd ik gewoon zo vrolijk van kleine kinderen en baby's. Zo onschuldig, en zo klein. Het deed me altijd denken aan Drake, die nu trouwens zich vrolijk zat te vermaken door middel van rond te kijken en alles te bewonderen. Lachend schudde ik mijn hoofd even. Hij was echt heel verschillend dan de andere kinderen. De ene keer brutaal en koppig, maar dat ging al snel over in vrolijkheid en energie. Gelukkig was hij op dit moment rustig. 'Dank je dat je bent mee gegaan en bent gebleven' hoorde ik zacht de stem van Eirwen. Ze gaf me een kus op mijn wang en ik knikte even. 'Natuurlijk ben ik gebleven. Ik laat jou heus niet alleen' Ik moest even lachen om Finn's actie. Toen Dan kirde, kirde hij ook. Eirwen pakte haar kleren en liep naar de badkamer. Nu het wiegje er was, kon ik Finn bij zijn broertje leggen en kon ik naar Drake lopen, om hem op te tillen. Ik ging op de stoel zitten en zette Drake op mijn schoot. Hij was doodstil om alle geluiden op te vangen, terwijl ik een kusje op zijn hoofd drukte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte naar hem. Hij was te goed voor de wereld. Ik liep naar de badkamer om me om te kleden. Met een washandje dat daar lag maakte ik mezelf schoon. Thuis zou ik nog wel douchen, als dat ging. Ik deed mijn skinny jeans en trui aan, samen met schoon ondergoed en sokken. Ik keek even in de spiegel. Met mijn handen kamde ik door mijn haren, dat hielp niet zo goed, maar goed genoeg om er een vlecht in te leggen. Ik bond het vast met het elastiekje dat rond mijn pols zat. Ik veegde even in mijn ogen en hoorde toen een scheurende huil. Dat was een duidelijk teken dat mijn rust voor de komende jaren erop zat. Ik opende de badkamerdeur weer en liep naar het wiegje. Ik haalde de huilende baby eruit en legde hem tegen mijn borst. Met wat moeite trok ik mijn trui ver genoeg naar beneden zodat hij bij mijn borst kon, waar hij direct begon te drinken. Het voelde raar. Nu maar hopen dat de ander niet begon te uilen, want ik had mijn handen vol met deze. Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar de baby in mijn armen. Ookal zou ik dan het komende jaar waarschijnlijk maar weinig slapen, ik zou het niet anders willen. Ik keek even naar Liam, die nu met Drake op schoot op de stoel zat. Die had waarschijnlijk precies hetzelfde gevoel en nu snapte ik dat.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 8:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik kon wel voor eeuwig zo blijven ziiten. Mijn handen gleden over zijn naakte huid, die nog zacht was van de olie. Heel zachtjes, om het moment niet te verstoren, beet ik op zijn lip en duwde ik hem naar achter in de lakens. Heel rustig en liefdevol. Hoe geweldig ik het boekje ook vond. ik had wel even genoeg worden gehoord voor vandaag. Ik zou Louis gewoon vragen voortaan een stukje voor te lezen, voordat we gingen slapen. een soort bedtimestories. Zijn ribbenkas voelde ik onder mijn vingertoppen en ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Het was goed zo. Ik wist opeens heel zeker dat ik deze jongen voor altijd bij me zou hebben. Wat er ook zou gebeuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik genoot van het moment, dat voor mij voorlopig nog niet hoefde te stoppen, en Zayn zijn handen die over mijn huid gleden. Aan het begin was ik zo zenuwachtig geweest voor alles. En nu zat ik het liefst de hele dag zo samen Zayn. Vrijwel meteen opende opende ik mijn mond toen hij op mijn onderlip en voelde niet veel later mijn rug weer in aanraking komen met de lakens. Dit was gewoon echt liefde. Mijn handen gleden naar zijn heupen en liet ze daar uiteindelijk liggen. Ik had het idee dat het nu ook even voorbij was met de verhalen voorlezen. Niet dat ik dat erg vond. Ik voelde hem tegen mijn lippen glimlachen en automatisch verscheen er ook een glimlach op mijn gezicht. Het was soms alsof gevoel op elkaar afgestemd was. Mijn vingers tekende cirkeltjes op zijn huid. Ik hield echt heel veel van deze jongen. Niets of niemand zou dat kunnen veranderen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mufinn schreef:
    Harry Styles
    'Zei wel en ik niet he.' Grijnsde ik speels. Het was echt dat ik geen babymelk hoefden, anders had ik zo bij Puck gaan liggen. Ik gaapten en stond uiteindelijk op van het bed. Ik pakten het dienblad dat er nog stond van vannachtond. Nu Serena en Puck toch bezig waren, kon ik me net zo goed even nuttig maken. Ik liep de kamer uit, de trap af en ruimde alles netjes op in de keuken. Zachtjes begon ik One way or another te zingen en al snel danste ik door de keuken, terwijl ik de vaatwassen inruimden. Snel pakten ik nog wat dropjes en liep ik de trap weer op. 'I wanna hold you, wanna hold you tight, Yeah teenage kicks right, through the night. One way or another I’m gonna see ya,I’m gonna metcha metcha metcha metcha.' Zong ik vrolijk door terwijl ik een paar rare pasjes deed, die ik had geleerd tijdens al de Clips die we hadden opgenomen. Ik wist niet waar het opeens vandaan kwam. Lachend gooide ik een dropje richting Serena en stopten ik met zingen, om me vervolgens languit op bed neer te laten vallen.


    Serena Woods.
    'Ben je nu beledigd?' Een grinnik rolde over mijn lippen, waarna ik hoofdschuddend toekeek hoe hij de kamer uitliep met het dienblad. Vrolijk keek ik naar Puck die nog steeds aan het drinken was, af en toe aaide ik even over haar hoofdje heen. Beneden hoorde ik Harry zingen en uiteindelijk stond hij weer terug in de kamer, om een dropje naar me toe te gooien. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje, om het dropje te pakken en deze terug naar Harry te gooien toen hij zichzelf op het bed had laten vallen. Precies op dat moment had Puck blijkbaar ook niet zoveel zin meer want ze zette het op een huilen. Ik pakte haar vast en drukte een kusje op haar voorhoofdje, waar ze al iets rustig van werd, ik wiegde haar heen en weer en uiteindelijk stopte ze helemaal met huilen, dus legde ik haar naast Harry neer, om vervolgens weer mijn handdoek dicht te knopen en me op mijn zij te draaien om naar de twee te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [sorry, mijn vriendin van de andere kant van het land kwam even een dagje langs.]

    Zayn Malik
    Mijn tong vond die van Louis meteen, Waneer hij zijn mond opende. Ik kroop iets beter op hem en gleed een hand door zijn haar. Ik wist dat Louis het had gehad over lopen, maar verlopig bleef ik zo toch nooit liggen totdat hij er zelf over begon. Nee, ik lach wel goed zo. Mijn tong en lippen de een met die van hem leken te worden en mijn vingers die leken samen te smelten met zijn huid. Ik zoog even zachtjes aan zijn onderlip, maar zocht toch weer snel zijn tong op. Het gaf me gewoon een hoed en rustgevend gevoel om te weten dat ik dit altijd kon doen, wanneer ik dat wilden. En dat voor de rest van mijn leven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik verstop mijn gezicht als Puck begint te huilen n deed net alsof ik er niet was. Maar gelukkig hield het gehuil al snel op. Ik haalde mijn gezicht uit de lakens n kantelde mijn hoofd. Meteen zag ik Puck naast me liggen. Ik stak mijn tong naar haar uit en meteen greep ze er lachend met haar handjes naar. Ik duwde mezelf omhoog en keek naar Serena, die haar handdoek al weer vast ga geknoopt. Ook naar haar steek ik mijn tong uit. Ik had gewoon even zin om te vervelen. Ik maakten een koprol en eindigde met mijn benen tegen de muur. Ik pakten Serena haar arm om mijn lippen er tegenaan te zetten en er tegen aan te blazen. Nee, het sloeg nergens op, maar was en bleef wel leuk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Glimlachend keek ik toe hoe Harry met Puck speelde en uiteindelijk ook naar mij zijn tong uitsteekt. Lachend schud ik met mijn hoofd. 'Je blijft af en toe net zo'n klein kind als je dochter, hè, Puck, vind je niet?' Grinnikend wreef ik onze dochter over haar buikje heen, waardoor ze een vrolijk geluidje slaakte. Ik rolde met mijn ogen toen Harry een koprol maakte en met zijn benen tegen de muur aan belandde. 'Ja, je bent inderdaad gewoon een klein kind...' Ik slaakte een gilletje toen Harry zijn lippen tegen mijn arm aan zette en er tegen aan blaaste. Direct duwde ik hem tegen zijn hoofd aan weg. 'Dat kietelt,' pruilde ik, waarna ik met mijn hand over de plek veegde waar Harry's lippen net tegen aan hadden gezeten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you