• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Curlies
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    (...)

    jaa heel onschuldig!(A)


    You make me smile like an idiot:Y)
    Maar zie je..Wij zijn het onschuld zelf
    Trouwens gebeurd het ons niet, gebeurd het wel tussen mij en Cath


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Magicales schreef:
    (...)

    You make me smile like an idiot:Y)
    Maar zie je..Wij zijn het onschuld zelf
    Trouwens gebeurd het ons niet, gebeurd het wel tussen mij en Cath


    Jullie beginnen nu al. :3
    Doe. Ik. Nooit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    RPG = Role Playing Game. ^^ Het is niet bepaald moeilijk, maar ervaring vind ik een beetje belangrijk. Ik heb geen zin in doodvallende topics zoals altijd, dat gebeurt me al vaak genoeg.

    TE VAAK!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Praelectio schreef:
    (...)

    Jullie beginnen nu al. :3
    Doe. Ik. Nooit.


    Nee, hoor. Wij zijn onschuldig en dit keer begon jij :Y)
    No. Tuurlijk niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SmartBlondie schreef:
    (...)

    ohww eerlijk gezegd heb ik daar geen ervaring mee xD


    Dat is niet heel handig, vooral niet als je de regels niet door leest. ;p Ik kan je erbij zetten, maar ik ben niet bepaald aardig als iemand het gaat verwaarlozen. En bepaalde mensen hier kunnen het beamen, ik ben niet de enige die daar een hekel aan heeft.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mufinn schreef:
    (...)
    TE VAAK!


    Vooral als wij weer seks gaan beschrijven. Ah, ik ben blij dat je meedoet. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Jullie beginnen nu al. :3
    Doe. Ik. Nooit.


    Haha, helemaal niet joh:O
    @naomi en inderdaad zijn wij de onschuld zelf :3

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Harry is een jongen die zijn mond niet snel zal sluiten. Hij is brutaal en recht voor zijn raap, hij zegt direct wat hij van je denkt. Daarbij is de krullenbol ook erg eerlijk, maar toch een flirt. Als hij interesse in je toont zal hij je dat laten merken, maar hij laat ook blijken dat hij je niet mag als dit het geval is. Verder is Harry vrij loyaal en als je hem eenmaal hebt kun je erop rekenen dat hij niet meer van je zijde zal wijken. Hij is beschermend, maar niet te overdreven. Verder is hij af en toe hyperactief en humoristisch, ook al gaat zijn humor soms ten koste van anderen.
    Toch heeft de jongere jongen nog een aantal minpuntjes. Hij is snel jaloers en verschrikkelijk aanhankelijk als hij je lief heeft. Hij is makkelijk om mee te flirten, maar verschrikkelijk moeilijk om voor jezelf te winnen. Harry staat liever alleen in het leven als single jongeman en wil lol trappen met zijn vrienden, niet vastzitten in een krampachtige relatie. Af en toe wil hij zijn mening nog wel eens ietsjes té duidelijk overbrengen, waardoor hij nogal hard over kan komen. Als laatste is Harry niet iemand die over zich heen laat lopen, hij komt voor zichzelf en zijn vrienden op.
    Uiterlijk:



    Harry heeft donkerbruine krullen, gifgroene ogen en kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Zijn lengte is iets kleiner dan de een meter tachtig. Harry heeft een aantal tatoeages en geen enkele piercing. Zijn postuur is vrij normaal, tegen gespierd aan. Zijn schouders zijn vrij breed en zijn buikspieren zijn duidelijk aanwezig. Harry heeft verder een roomkleurige huid met hier en daar wat oneffenheden.
    Extra: Harry is verschrikkelijk slecht in leugens overbrengen, waardoor jij zichzelf nog wel eens achter de jongens wilt verbergen als er een gevoelige vraag wordt gesteld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    (...)

    Haha, helemaal niet joh:O
    @naomi en inderdaad zijn wij de onschuld zelf :3


    Zie je het is twee tegen een :Y) <- Ik ben verslaafd aan die smiley

    @Cath, dat verhaal ken ik al te goed, maar ken jou nu ook wel een beetje te goed


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dat is niet heel handig, vooral niet als je de regels niet door leest. ;p Ik kan je erbij zetten, maar ik ben niet bepaald aardig als iemand het gaat verwaarlozen. En bepaalde mensen hier kunnen het beamen, ik ben niet de enige die daar een hekel aan heeft.


    ohww misschien kan ik het dan beter niet doen want ik heb dus echt van die dagen dat ik geen zin heb om te schrijven.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Vooral als wij weer seks gaan beschrijven. Ah, ik ben blij dat je meedoet. :')


    Pfff, moeten ze het maar niet toestaan. ;x Ha, ik ben heel blij dat ik toevallig bij actieve topics keek. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Humh, mag ik dan vriendin Harry invullen? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Humh, mag ik dan vriendin Harry invullen? :Y)


    Waarom verwachtte ik dit?
    Maar van mij mag het, dan heb ik genoeg te doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: Twintig
    Karakter: Zayn is een jongen waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zichzelf nooit blootstellen en zijn gevoelens laten zien. Hij is trots op zijn badboy reputatie en wil deze graag zo vasthouden. Het is een behoorlijk mysterieuze jongen en hij maakt vaak gebruik van zijn charmes. Want die heeft hij zeker weten. Het probleem van Zayn is, is dat hij weet dat hij knap is en daar is zijn ego nu niet bepaald van achteruit gegaan. Hij bind iedereen met gemak rond zijn vinger met een paar simpele worden of gewoon de blik die hij mensen kan geven.
    Als Zayn iets wilt, zorgt hij ervoor dat hij het krijgt en kan dit niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Hij is erg veeleisend en houd van de aandacht die hij krijgt. Zayn eigent zich graag personen en dingen toe en is erg snel jaloers. Hij kan enorm gemeen uit de hoek komen als hem iets niet zint en lijkt af en toe net een dramaqueen als hij zijn dag niet niet heeft. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Behalve als je degene bent die Zayn die dag wilt hebben, want dan verplicht hij je zowat heel de dag bij hem te zijn. Ja, Zayn wilt graag mensen hebben. Zelf weigert hij eigendom van iemand te zijn, maar zo kan hij wel naar andere mensen kijken. Met andere worden. Zayn is enorm verwent. Maar met zijn lach en geweldige ogen, komt hij er altijd mee weg.
    Uiterlijk:



    Extra:/


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke, ik had hier best veel moeite mee. En weetje, toen ik eindelijk klaar was met het karakter. Wat trouwens echt heel raar is. Moest ik ook nog eens uit al die foto's van hem gaan kiezen. oke, ja, ik had het wel even zwaar hoor. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''