• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Curlies
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wat hebben jullie het meeste nodig? Mij maakt het niet zoveel uit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Wat hebben jullie het meeste nodig? Mij maakt het niet zoveel uit.


    Ik weet niet wat Savanna en Lieke gaan doen met hun personages, dus ik weet niet te zeggen wie ik per se nodig heb.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Melanie Kiara Mancini
    Leeftijd: 19
    Karakter: Melanie is een mooi, vrolijk en sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en zal voor hen ook door het vuur gaan. Melanie vertrouwt snel mensen, en is een beetje naïef. Ze ziet altijd overal het beste in, en zelfs in de slechtste mensen kan ze nog een goed puntje vinden. Hierdoor heeft ze ook wel een vrienden groepje met verkeerde mensen. Jongens met een crimineel verleden en meisjes die geen feest of gevecht uit de weg gaan. Melanie is ook wel zo'n meisje. Met drugs en drank is ze niet onbekend, meestal deed ze het niet uit vrije wil maar alleen om erbij te horen. Feesten vind ze wel leuk, en het liefste gaat ze elk weekend wel een keer uit. Op school is ze nooit de beste geweest, meestal was ze te druk bezig met vrienden en feesten. Haar reputatie op school vind ze belangrijk, en ze hoort daardoor ook zeker bij het populaire groepje, waar iedereen bij wil horen. Diep van binnen weet ze dat ze niet zo is, en heeft ze ook zeker wel een zachte kant. Een zachte kant die mensen wil helpen, en het beste voor iedereen wil. Iets compleet anders als de harde kant die ze op school en op straat laat zien, maar ach, alles voor een goede reputatie. Melanie is wel een meisje wat snel jaloers word, wat van haar is, is van haar, en dat zal ook zo blijven als dat aan haar ligt.
    Uiterlijk:



    Jasmine Villegas
    Extra:Ze gaat nog naar school, en voor een project loopt ze stage bij het Management van One Direction.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Is mijn rol zo goed?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat Savanna en Lieke gaan doen met hun personages, dus ik weet niet te zeggen wie ik per se nodig heb.


    Ik heb nog steeds niet echt een idee. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Ik heb nog steeds niet echt een idee. :')


    Zal ik helpen? (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Zal ik helpen? (:


    Ja, graag. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Depay schreef:
    Is mijn rol zo goed?


    Perfect. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rossi schreef:
    (...)

    Ja, graag. (:


    Oké, even denken. :')

    - Een trotse journaliste die de jongens telkens weer weet te vinden.
    - Familie van één van de jongens.
    - Iemand die helpt bij het schrijven van de liedjes of het maken van de muziek en dus close is met de jongens. (Of een van de jongens.)
    - Een fan die de jongens stalkt. ;p

    Als dit hem nog niet is heb ik bedenktijd nodig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Oké, even denken. :')

    - Een trotse journaliste die de jongens telkens weer weet te vinden.
    - Familie van één van de jongens.
    - Iemand die helpt bij het schrijven van de liedjes of het maken van de muziek en dus close is met de jongens. (Of een van de jongens.)
    - Een fan die de jongens stalkt. ;p

    Als dit hem nog niet is heb ik bedenktijd nodig.


    Ik denk dat ik voor die derde ga. ^^ Ik kan 'm wel pas vanavond maken, aangezien ik hier nog een vriendin heb tot vanmiddag. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke, beetje snel in elkaar gefixt, zeg me maar als het niet goed is. :')

    Naam: Romée Lucy de la Abenière.
    Leeftijd: 21, 24 januari 1992.
    Karakter: Romée is een meegaand persoon, ze heeft niet echt een eigen dingetje wat ze leuk vind en doet vaak gewoon mee wat de mensen in haar omgeving leuk vinden, of zij het nou leuk vind of niet. Ze is wel heel erg open en spontaan, praat graag met iemand en houd er niet van als ze langer dan een uur niets te doen heeft, dan gaat ze mensen irriteren, net zo lang totdat ze haar zin krijgt, dat is het enige wat haar nog een beetje kinderlijk houd, maar toch wat de meeste erg leuk van haar vinden. Het enige waar ze eigenlijk goed in is, volgens haar zelf, is schrijven. Sinds kleins afaan schrijft ze van alles, van verhalen tot gedichten, ze kan het eigenlijk allemaal wel.
    Uiterlijk:


    Alexandra Chando.
    Extra: Romée helpt af en toe bij het schrijven van de liedjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorrry, schrijf me maar uit, ik heb geen ideeën en ik heb het nogal druk!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    Sorrry, schrijf me maar uit, ik heb geen ideeën en ik heb het nogal druk!


    Geen probleem. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kan ik nog een vriendin van Louis krijgen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Kan ik nog een vriendin van Louis krijgen?


    Als je toestemming van Naomi hebt mag dat. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.