• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Curlies
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 10:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Karakter: Niall is een schat van een jongen, maar erg kwetsbaar tegenover fans haat ect. Toch probeert hij zo vrolijk mogelijk te blijven zodat de meeste het niet zien dat hij geraakt of gekwetst word. Als Niall ergens mee zou kunnen trouwen zou het eten zijn. Niall is verzot op eten en ondanks dat hij zoveel eet komt hij niet echt aan. Hij wilt graag dat iedereen hem mag en daarom veranderd hij ook vaak zijn imago. Draagt petjes sleeveless shirts en nog meer. Niall heeft een goed gevoel voor humor, maar kan ook serieus zijn als dat moet. Hij is een goede luisteraar en probeert mensen te helpen als dat nodig is. Hij houd van zijn fans en kan er niet tegen als ze huilen hij probeert de meeste mensen ook vaak te troosten. Niall is heel onzeker vooral omdat hij Homosexueel is. Hij is bang voor meer haat en dat niemand hem dan meer mag. Hij heeft dan iemand nodig die er voor hem is en geruststelt. Niall heeft een broer waar hij erg aan gehecht is. Hij is de enige in de band met een broer al zien ze elkaar als broers en misschien wel meer.
    Uiterlijk:




    Niall heeft mooie blauwe ogen en geblondeert blond haar. Zijn tanden staan recht door zijn beugel die er al uit is en hij traint zijn lichaam omdat hij door het vele eten niet dik wilt worden.
    Extra: Niall heeft geen vriendin op dit moment. [Tenzei iemand deze rol wilt spelen. Dan verander ik het (;]
    Hij speelt gitaar en heeft zijn haar geblondeerd.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 21:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Karakter: Niall is een schat van een jongen, maar erg kwetsbaar tegenover fans haat ect. Toch probeert hij zo vrolijk mogelijk te blijven zodat de meeste het niet zien dat hij geraakt of gekwetst word. Als Niall ergens mee zou kunnen trouwen zou het eten zijn. Niall is verzot op eten en ondanks dat hij zoveel eet komt hij niet echt aan. Hij wilt graag dat iedereen hem mag en daarom veranderd hij ook vaak zijn imago. Draagt petjes sleeveless shirts en nog meer. Niall heeft een goed gevoel voor humor, maar kan ook serieus zijn als dat moet. Hij is een goede luisteraar en probeert mensen te helpen als dat nodig is. Hij houd van zijn fans en kan er niet tegen als ze huilen hij probeert de meeste mensen ook vaak te troosten. Niall is heel onzeker vooral omdat hij Bisexueel is. Hij is bang voor meer haat en dat niemand hem dan meer mag. Hij heeft dan iemand nodig die er voor hem is en geruststelt. Niall heeft een broer waar hij erg aan gehecht is. Hij is de enige in de band met een broer al zien ze elkaar als broers en misschien wel meer.
    Uiterlijk:




    Niall heeft mooie blauwe ogen en geblondeert blond haar. Zijn tanden staan recht door zijn beugel die er al uit is en hij traint zijn lichaam omdat hij door het vele eten niet dik wilt worden.
    Extra: Niall heeft geen vriendin op dit moment. [Tenzei iemand deze rol wilt spelen. Dan verander ik het (;]


    Leuk, maar de jongens zijn echt gay. Niet biseksueel. ;p Dit geldt trouwens ook voor Lou. ^^ Zag ik net pas.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 18:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Leuk, maar de jongens zijn echt gay. Niet biseksueel. ;p Dit geldt trouwens ook voor Lou. ^^ Zag ik net pas.


    Huh, whut? O wacht ik zie het al en zal het gelijk even aanpassen. Mag der gewoonte (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NAWH. Ik word gek, ik had 'm gemaakt wilde ik voor de zekerheid kopiëren ging ie op plakken en nu ben ik 'm kwijt D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Volledige naam: Luciana Dé La Rosá
    Bijnaam: Luce, Lucy, Rosa
    Leeftijd: 19, geboren op 19-2-1994
    Karakter: Lucy is een intelligente jongedame die houdt van feesten en lol maken. Ze wilt nooit in het middelpunt staan, ze is een keer afgegaan tijdens haar zangoptreden en daarom wilt ze ook niet in het openbaar zingen, alleen in haar eigen kamer of als ze écht alleen is. Haar grootste bezigheden zijn gitaarspelen en piano spelen, ze kon de gitaar bespelen sinds ze zes was en de piano sinds ze zeven was. Haar ouders vonden haar altijd een muzikaal wonder, alleen omdat niemand in haar familie kon zingen of degelijk een instrument bespelen.
    Lucy is loyaal, maar aan de andere kant kan snel jaloers als het om intelligentie of de liefde gaat. Ze heeft in haar leven maar één vriendje gehad en Lucy vindt het wel normaal. Ze besteedt niet veel tijd aan haar uiterlijk en staat maximaal een half uur voor de spiegel - wat voor haar lang is. Ze heeft wat woedeproblemen en stemmingswisselingen die zo nu en dan opdoemen, ze heeft die allebei van haar ouders. Haar ouders zijn toen Lucy zestien was overleden aan een ongeluk in de Alpen, toen ze op wintersport waren. Daarna heeft haar tante haar gehaald en meegenomen naar Cambridge waar ze twee jaar overleefde, ze vond het echt een hel. Daarna is ze weggegaan en heeft een klein appartement gekocht in London.
    Uiterlijk + Foto :



    Danielle Campbell
    Lucy heeft bruin haar en grijs/blauwe ogen, ze heeft een licht getinte huid. Haar ogen vindt ze zelf het beste van haar lichaam en is er erg trots op dat ze die van haar moeder heeft geërfd. Haar lengte is ongeveer 1.67 en de rede waarom ze meestal ook laarzen met een kleine hak draagt. Ze hoopte altijd dat ze boven de 1.70 zou worden, maar dat is dus niet gelukt. Haar outfit bestaat meestal uit een blazer, skinny jeans, een shirt en dan laarzen met een kleine hak van maximaal acht centimeter, ze wil verder niet gaan anders vindt ze dat ze de aandacht steelt. Ze heeft wel een hekel aan lange stiletto hakken.
    Extra : /


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Karakter: Liam is een hele lieve jongen die nooit iemand kwaad zal doen. Hij is iemand die altijd voor zijn vrienden klaar staat en altijd probeert te helpen als er wat aan de hand is, Liam is een goede luisteraar. Liam is een soort vaderfiguur voor zijn vrienden, hij probeert altijd zo goed mogelijk voor iedereen te zorgen. Hij heeft het altijd snel door als er wat met een van zijn vrienden is, dat kan hij heel snel zien en gaat dan altijd met ze praten om te helpen. Wat er ook gebeurt, Liam zal altijd zijn vrienden helpen en er voor ze zijn, wat ze ook gedaan hebben.Veder is hij best slim en erg verstandig, hij denkt goed na voor die iets doet. Hij is best rustig maar kan soms ook wel druk doen als die heel vrolijk is. Hij heeft best humor en je kan met hem altijd veel lachen.
    Uiterlijk:


    Extra:/

    Nouuu ik wil beginnen ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    Nouuu ik wil beginnen ;c


    Ik twijfel of ik het al moet opengooien... ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik twijfel of ik het al moet opengooien... ;p

    Ik zeg doen. ;x
    Natuurlijk zeg ik doen, ik ben ongeduldig. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    Ik zeg doen. ;x
    Natuurlijk zeg ik doen, ik ben ongeduldig. ;3


    Goed, omdat ik weet dat ik Zarry seks ervoor terugkrijg en Zarry mijn favoriete bromance is, open ik het topic voor je. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Goed, omdat ik weet dat ik Zarry seks ervoor terugkrijg en Zarry mijn favoriete bromance is, open ik het topic voor je. :3

    Hihi, die van mij ook! Oke, op een gedeelde plaats met Larry. ;x
    JEAH! Speciaal voor mij zeker. ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    We kunnen beter wachten tot iedereen de rol heeft gemaakt anders kunnen ze het moeilijk volgen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Topic 1.

    En het valt heel simpel te volgen, samenvattingen zijn niet moeilijk te schrijven en het zijn bijrollen. Hetzelfde geldt als je niet online bent als ik met iemand anders rpg, dan volg je het ook niet meer. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hebben jullie nog mensen nodig? Want deze RPG lijkt me echt leuk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Hebben jullie nog mensen nodig? Want deze RPG lijkt me echt leuk.


    Amy. ;D
    Ja, ik heb nog wel wat mensen nodig als je wilt. Management, paparazzi etc. ;p Of je verzint zelf iets leuks.


    Reading a good book is like taking a journey.