• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber
    -Zayn Malik ll Sidestap
    -Niall Horan ll ZiamStorason
    -Louis Tomlinson ll Magicales
    -Liam Payne ll BigFatLiar


    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver-
    -Kyra Luca Graig ll Besar-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver-
    -Mickey Smith ll Slyvesti
    - Evelynn Cloe Hastings ll Sicam



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Besar
    -Evelynn Cloe Hastings ll Sicam

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies
    Perrie Edwards ll ZiamStorason
    Eleanor Calder ll
    Vriendinnetje Harry ll
    Vriendinnetje Niall ll Toby Lucas Janivak MisStoran

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sidestap schreef:
    (...)

    Haha, ben ik je alweer voor ^^


    Ja hoe vaak ga je dat nog doen (huil)
    Nauja eerlijk is eerlijk, jammer dan

    Doe toch maar een gewone kanidate dan
    het liefste in het team van zayn (A)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 15:17 ]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    Ja hoe vaak ga je dat nog doen (huil)
    Nauja eerlijk is eerlijk, jammer dan

    Doe toch maar een gewone kanidate dan
    het liefste in het team van zayn (A)
    Het zou echt grappig zijn als jullie een sorrt van Nick en Simon waren. Van mij mag het je moet het alleen nog even aan Sidestap vragen of het van haar ook mag.....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Louis? ^^ (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DamnBieber schreef:
    (...)Het zou echt grappig zijn als jullie een sorrt van Nick en Simon waren. Van mij mag het je moet het alleen nog even aan Sidestap vragen of het van haar ook mag.....


    Kuch nick en simon? ik heb wel eens van ze gehoord maar meer ook niet :$ wat bedoel je daar dus mee xD


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje?


    Do what people say you can't.

    Rol: Kandidaat
    Naam: Luke Smith
    Leeftijd: 17 (29-feb-1996)
    Uiterlijk:


    Luke is een dunne jongen met pluizig wild bruin haar en sprankelende bruine ogen. Hij heeft eigenlijk altijd een glimlach op zijn gezicht. Onder zijn bleke huid zie je altijd goed zijn pezen zitten, net als zijn pezige spieren, al is hij niet een echt gespierde jongen. Hij is best lang, zo'n 1, 85 lang, en zou nog best eens kunnen groeien. Zijn stem is al overgeslagen. Zijn praathoogte is redelijk laag, maar al zingend kan hij 5á6 octaven halen. Hij heeft een tatoo en een in de maak, ondanks zijn leeftijd. Om zijn ruggengraat kronkelt een draak vanuit een ijsblauw vuur onderaan zijn rug en op zijn borst is een werk bezig van een feniks met 'Never Give In' in rode vlammen eronder. Hij heeft ook een paar piercings. Hij heeft een spider bite, twee ringetjes naast elkaar door zijn onderlip, en een neuspiercing. Daarbij heeft hij ook tunnels, maar die zijn niet zo groot, maar 10mm.
    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht is Luke een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn en heeft een minderwaardigheidscomplex. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn interesse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naïeve, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren en al helemaal aan zijn broer komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Extra: Luke speelt misschien nog wel liever gitaar en piano dan dat hij zingt, maar hij moest dit proberen van zijn vrienden en familie. Luke is echt een muziek, computer en skateboard nerd. Om school geeft hij niks. Dat is misschien ook wel een van de redenen om mee te doen want met een platencontract hoef je niet meer naar school.
    Luke komt uit een gezin met 5 kinderen, waarvan hij met 13 minuten de oudste is. Hij heeft een tweelingbroer, een zusje van 13 en nog twee broertjes van 11 en 7. Hij komt uit Cardiff en dat hij origineel Welsh spreekt kan je horen. Toch is zijn Engels goed te verstaan. Hij voelt zich hierdoor vaak wel alleen in de muziek en skaters wereld in London, waar hij wedstrijden skate en jamt met zijn vrienden, al is hij wel heel trots op zijn geschiedenis.
    Bij wie in het team?: Maakt niks uit

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 16:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Is hij zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Rol:Kandidaat
    Naam:Chiara Bella Love
    Leeftijd:18
    Uiterlijk: (Bekend persoon)


    Innerlijk:Later
    Extra:/


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    Kuch nick en simon? ik heb wel eens van ze gehoord maar meer ook niet :$ wat bedoel je daar dus mee xD
    Met zijn 2en coachen :)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Omg ik bedoelde geen X Factor ik bedoelde The Voice


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Met zijn 2en coachen :)


    Voelt zich blond en snapt het nog steeds niet
    ookal ben ik een brunette


    Dont say why me, say try me

    Rol: Pretty Pretty Princess
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: Twintig jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Extra: Zayn kan erg goed tekenen, hij doet het dan ook graag in zijn vrije tijd. Ook brengt Zayn veel tijd door met zijn zusjes doormiddel van Skype, Twitter en Facebook. Omdat hij rookt, heeft Zayn niet een al te beste conditie, maar dat maakt hem niet echt uit. Zijn angst gaat naar water. Hij is er niet meer bang voor, maar hij kan niet zwemmen. Zayn zijn rechterarm zit voor de helft vol met tattoos. In zijn nek heeft hij dan ook nog een tattoo van een veer, en op zijn linkerarm staat een klein Yin-Yang teken. Vlak bij zijn heup heeft hij een hartje, en op zijn bovenlichaam heeft hij een doodskop en iets in het Arabisch. Voor de rest heeft hij nog veel meer tattoos op verschillende plaatsen. Hij hecht er veel waarde aan, en elke tattoo heeft wel een speciale, unieke betekenis. Soms zet Zayn dan wel iets voor de lol, maar uiteindelijk geeft hij hem dan wel een betekenis. Zayn's vrienden hebben tattoos bij hem gezet, maar ook de beste tatoeëerders. Zayn is geen typische jongen. Zo besteedt hij extreem veel tijd aan zijn uiterlijk, en kiest altijd elke avond uit wat hij de volgende dag gaat aantrekken. Kleren en schoenen zijn dan ook belangrijk voor hem.
    Bij wie in het team?: -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 16:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Kandidate
    Naam: Mackenzie Lou Arretez
    Leeftijd: 18, geboren op 19-4-1994
    Uiterlijk:


    Mackenzie heeft lang blond haar en helderblauwe ogen. Ze is best wel klein, ongeveer 1.68, maar draagt nooit hakken. Haar stijl is casual en houdt niet van korte rokken. Ze heeft soms haar bril op, maar ze draagt het liefst gewoon haar lenzen.
    Innerlijk: Mackenzie is streng voor haarzelf en wilt dan ook het beste voor zichzelf hebben, nadat haar ouders zijn gestorven, wilde ze meer pit in haar leven en veranderde ze het drastisch. De overlijden van haar ouders was een grote klap voor haar en ze kon er moeilijk overheen komen, ze kon alleen troost vinden bij haar broer, die nu in Amerika is voor een film. Ze wilt nu zelf ook iets met de 'showbusiness' doen en besloot om aan X-Factor mee te doen.
    Na het overlijden veranderde ze in een agressieve jongedame, alle aanvallen gaan vanzelf. De stemmingswisselingen had ze allang. Mackenzie zat een jaar geleden op kickboksen, maar is er van af gegaan door haar depressie. Na zes maanden ging ze er weer op en deed ze volop mee met wedstrijden, wat ze nu ook doet. Kickboksen staat nu op nummer twee, nummer één is X-Factor.
    Extra: Mackenzie's stem is zuiver en sterk. Ze kan piano en gitaar spelen.
    Bij wie in het team?: Zayn voor de verandering...

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:59 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Curlies dat heb ik dus ook. Ik heb die naam aangeleerd gekregen x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik heb gewoon een stuk of 5 karakters die allemaal een naam hebben en die gebruik ik altijd (wel met kleine aanpassingen)


    Dont say why me, say try me