• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber
    -Zayn Malik ll Sidestap
    -Niall Horan ll ZiamStorason
    -Louis Tomlinson ll Magicales
    -Liam Payne ll BigFatLiar


    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver-
    -Kyra Luca Graig ll Besar-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver-
    -Mickey Smith ll Slyvesti
    - Evelynn Cloe Hastings ll Sicam



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Besar
    -Evelynn Cloe Hastings ll Sicam

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies
    Perrie Edwards ll ZiamStorason
    Eleanor Calder ll
    Vriendinnetje Harry ll
    Vriendinnetje Niall ll Toby Lucas Janivak MisStoran

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    sorrie sylvesti ik was net wat eerder

    ik ga ze nu invullen
    overigens @damn bieber over dat nick en simon ding

    Voelt zich blond en snapt het nog steeds niet
    ookal ben ik een brunette


    Dont say why me, say try me

    Besar schreef:
    (...)

    Hoe wist ik dat je dit zou zeggen :')


    Brat forever, babe <3


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    sorrie sylvesti ik was net wat eerder

    ik ga ze nu invullen
    overigens @damn bieber over dat nick en simon ding
    (...)


    maakt niet uit


    Bowties were never Cooler

    Rol:
    Konijn

    Naam:
    Liam Payne

    Leeftijd:
    304 19

    Uiterlijk:





    Innerlijk:
    Liam is een aardige jongen, alleen je wil niet dat hij boos wordt, want dan heb je een probleem. Weinig mensen hebben hem echt boos gezien, maar de gene die dat hebben wensen dat ze dat niet hadden meegemaakt. Het is ook een jongen vol geheimen. Bijvoorbeld bijna niemand weet wat over zijn verleden. Hij werdt zwaar gepest totdat zijn opgebouwde woede in een keer naar buiten kwam en hij 3 mensen in het zieken huis had geslagen waarvan eentje bijna dood ging. Dat was toen hij 15 jaar oud was. Toen hebben zijn ouders het huis geplaatst en werdt hij geschorst van zijn school. Hij woonde toen Liverpool, maar zijn pleegouders woonde in londen waar hij een nieuw begin maakte. Hij heeft dat nog nooit aan iemand verteld, zelfs niet aan zijn beste vrienden. En zo heeft hij nog meer geheimpjes. Verder heeft deze jongen niet zo veel verkeerd in zijn leven gedaan, hij was altijd behulpzaam en deed het goet op school.

    Extra:
    Woonde bij een pleegezin!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:38 ]


    Dont say why me, say try me

    Seaver schreef:
    Rol: Kandidaat
    Naam: Holly Renée McDawn
    Leeftijd: 17 –geboren op 21 mei, om zeven minuten over acht ’s avonds.-
    Uiterlijk:


    Holly heeft bruine haren die in laagjes geknipt zijn. Op het langste punt valt het tot net over haar schouders. Ze vindt het erg leuk om haar haren te verven, vooral blauw of rood. Haar ogen zijn bruin, met blauwe ‘spikkels’ erin. Haar pupillen zijn altijd vrij groot, want er vrij grappig uitziet. Ze is 1.71 lang en is niet perfect dun, niet dat ze overgewicht heeft.
    Innerlijk:
    Holly is een vrolijk, overenthousiast, gezellig meisje, die soms wat verlegen over kan komen. Ze wil altijd graag dat andere ook vrolijk zijn en doet er vaak ook alles aan om andere vrolijk te houden. Vaak is ze een beetje overenthousiast en komt ze over alsof ze een vijf jarig kind in een snepwinkel is. Het komt ook voor dat ze soms alles behalve enthousiast reageert en dan lijkt het vooral alsof het haar niets kan schelen. Ze kan soms een beetje last hebben van moodswings, maar over het algemeen laat ze niet heel veel emotie zien, behalve als ze zingt. Dit komt omdat ze als kind haar broertje en zusje is verloren. Voor haar was het normaal dat broertjes en zusjes niet meekwamen naar huis. Toen ze haar broertje Philip kreeg was het dan ook heel raar voor haar. Ze snapte niet goed waarom hij wel mee naar huis kwam. Wanneer ze erachter kwam dat ‘dood’ iets slechts was is ze boos geworden op haar ouders. Ze was boos op haar broertje omdat hij nog wel leefde en begon hem de schuld te geven dat haar andere broertje en zusje dood waren. Dit was toen ze twaalf was en op dat moment is ze zich ook echt gaan verdiepen in zingen en ging zingen heel veel voor haar betekenen. Ze sluit de meeste mensen buiten, omdat ze niet nog meer mensen wil verliezen. Ze is, ondanks alles, een echte romanticus en houdt van al die schattige dingen uit de 80’s. Ze kan soms een beetje jongensachtig overkomen en begrijpt ‘meisjes humor’ soms niet. Ze irriteert zich absoluut niet snel aan mensen, behalve aan huppels, daar heeft ze echt een hekel aan. Als ze zich wel irriteert aan je zal ze haar tijd ook niet aan je verspillen. Dat doet ze ook niet aan mensen die ze niet mag of dingen die ze niet mag. Ze is erg goed in haar gevoelens verbergen, liegen en ‘nee’-zeggen, maar kan zich niet aan beloftes houden. Dit is de reden dat ze nooit iets belooft, tenzij het echt heel belangrijk is. Ze houdt vooral van punk, rock en soul muziek en zingt dit dan ook het liefst. Ze kan soms wat verlegen overkomen omdat ze nooit zeker weet of mensen iets menen of niet. Ze is erg wantrouwig en neemt dan ook haar tijd om te kijken of iemand wel te vertrouwen is. Ze kan zich erg goed inleven in wat ze zingt, omdat ze al vrij veel meegemaakt heeft. Ze zingt de hele dag door, ook al vraag je haar honderd keer om haar kop te houden. Vaak gaat dat zingen gepaard met ergens op trommelen of tikken. Haar muziek staat vaak net iets te hard en ze heeft meer dan 600 liedjes op haar IPhone staan. Ze luistert ze allemaal even graag en heeft ze ook al allemaal duizend keer gehoord. Ze heeft geen problemen met lyrics uit haar hoofd leren en heeft ook geen problemen met het zingen van hoge noten. Lage noten gaan wat stroever, maar daar werkt ze aan. Ze is vrij snel afgeleid en kan soms heel snel gaan praten. Echt niemand verstaat haar als ze op haar snelst praat, maar toch kan ze haar enthousiasme niet beheersen op dat soort momenten. Haar top tien bands bestaat uit: All Time low, The Script, Artist vs. Poet, A Day To Remember, The Maine, Lifehouse, 3 Doors Down, 30 Seconds To Mars, The Fray en Mayday Parade. Niet perse in deze volgorde. Ze is vrij besluiteloos en kan dus nooit kiezen welke ze nou het leukst vindt. Ze heeft dan ook niet echt een favoriete liedje. Ze is heel wispelturig en verandert dingen vaak graag op het laatste moment, al weet ze ook wel dat dit niet heel erg handig is. Holly is soms ook een beetje onhandig, toch zou ze haar onhandigheid voor geen goud kwijt willen. Ze vindt het wel leuk dat er soms iets mis gaat en dat haar leven niet perfect is. Natuurlijk vindt ze dat sommige dingen wel wat soepeler mogen gaan of beter, maar ze is blij met wie ze geworden is. Ze waardeert de kleine dingen in het leven. Soms kan ze echt heel erg lui zijn, maar als iets echt moet zal je haar niet horen klagen. Holly is niet dom, maar kan soms wel een beetje naïef overkomen.
    Extra: Holly heeft een broertje en zusje verloren, toen ze twee jaar was. Ze heeft ook een armbandje dat ze altijd om heeft, wat er ook gebeurt. Ze heeft een hond, Percy en kan piano en gitaar spelen, dit doet ze eigenlijk alleen als ze aan het zingen is. Ze kan dan ook geen klassiek spelen op de piano. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 16 was, omdat ze het toch niet meer aankonden om met elkaar te leven na wat er gebeurt was.
    Bij wie in het team? Oh god, het boeit me eigenlijk totaal niet...




    Done^^ Ik wil anders nog wel een jongen? Waar beginnen we trouwens?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 17:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    o maakt het uit of je kanidaat een jongen of meisje is?


    Dont say why me, say try me

    ik vul hem vanavond in als ik thuis ben, okee?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nog iemand nodig of niet?


    Bowties were never Cooler

    Sidestap schreef:
    (...)

    Brat forever, babe <3


    Weet ik :Y)


    Do what people say you can't.

    BigFatLiar schreef:
    o maakt het uit of je kanidaat een jongen of meisje is?
    Nee @Panday oke :'')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Seaver is ze bekent met zingen?? Ik wou namenlijk dat je een bekende nam want daar kan je namenlijk ook makenlijk liedjes bij vinden. @Sylvesti nog 3 :')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Is een meisje goed? Of wil je nog een jongen?


    Bowties were never Cooler

    @Curlies en @Slyvesti willen jullie a.u.b. je uiterlijk veranderen? Naar iemand waar je liedjes over kan vinden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    @Seaver is ze bekent met zingen?? Ik wou namenlijk dat je een bekende nam want daar kan je namenlijk ook makenlijk liedjes bij vinden. @Sylvesti nog 3 :')


    Maar ik mag de meeste vrolijke zangeressen niet ): mag Christina grimmi dan?


    We've lived in the shadows for far too long.

    DamnBieber schreef:
    @Curlies en @Slyvesti willen jullie a.u.b. je uiterlijk veranderen? Naar iemand waar je liedjes over kan vinden?

    Kan je niet gewoon het liedje zoeken en de stem beschrijven?


    Bowties were never Cooler