• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber
    -Zayn Malik ll Sidestap
    -Niall Horan ll ZiamStorason
    -Louis Tomlinson ll Magicales
    -Liam Payne ll BigFatLiar


    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver-
    -Kyra Luca Graig ll Besar-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver-
    -Mickey Smith ll Slyvesti
    - Evelynn Cloe Hastings ll Sicam



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Besar
    -Evelynn Cloe Hastings ll Sicam

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Curlies
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies
    Perrie Edwards ll ZiamStorason
    Eleanor Calder ll
    Vriendinnetje Harry ll
    Vriendinnetje Niall ll Toby Lucas Janivak MisStoran

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Kandidaat
    Naam: Holly Renée McDawn
    Leeftijd: 17 –geboren op 21 mei, om zeven minuten over acht ’s avonds.-
    Uiterlijk:
    -komt-
    Innerlijk:
    Holly is een vrolijk, overenthousiast, gezellig meisje, die soms wat verlegen over kan komen. Ze wil altijd graag dat andere ook vrolijk zijn en doet er vaak ook alles aan om andere vrolijk te houden. Vaak is ze een beetje overenthousiast en komt ze over alsof ze een vijf jarig kind in een snepwinkel is. Het komt ook voor dat ze soms alles behalve enthousiast reageert en dan lijkt het vooral alsof het haar niets kan schelen. Ze kan soms een beetje last hebben van moodswings, maar over het algemeen laat ze niet heel veel emotie zien, behalve als ze zingt. Dit komt omdat ze als kind haar broertje en zusje is verloren. Voor haar was het normaal dat broertjes en zusjes niet meekwamen naar huis. Toen ze haar broertje Philip kreeg was het dan ook heel raar voor haar. Ze snapte niet goed waarom hij wel mee naar huis kwam. Wanneer ze erachter kwam dat ‘dood’ iets slechts was is ze boos geworden op haar ouders. Ze was boos op haar broertje omdat hij nog wel leefde en begon hem de schuld te geven dat haar andere broertje en zusje dood waren. Dit was toen ze twaalf was en op dat moment is ze zich ook echt gaan verdiepen in zingen en ging zingen heel veel voor haar betekenen. Ze sluit de meeste mensen buiten, omdat ze niet nog meer mensen wil verliezen. Ze is, ondanks alles, een echte romanticus en houdt van al die schattige dingen uit de 80’s. Ze kan soms een beetje jongensachtig overkomen en begrijpt ‘meisjes humor’ soms niet. Ze irriteert zich absoluut niet snel aan mensen, behalve aan huppels, daar heeft ze echt een hekel aan. Als ze zich wel irriteert aan je zal ze haar tijd ook niet aan je verspillen. Dat doet ze ook niet aan mensen die ze niet mag of dingen die ze niet mag. Ze is erg goed in haar gevoelens verbergen, liegen en ‘nee’-zeggen, maar kan zich niet aan beloftes houden. Dit is de reden dat ze nooit iets belooft, tenzij het echt heel belangrijk is. Ze houdt vooral van punk, rock en soul muziek en zingt dit dan ook het liefst. Ze kan soms wat verlegen overkomen omdat ze nooit zeker weet of mensen iets menen of niet. Ze is erg wantrouwig. –wordt nog uitgebreid-
    Extra: Holly heeft een broertje en zusje verloren, toen ze twee jaar was. Ze heeft ook een armbandje dat ze altijd om heeft, wat er ook gebeurt. Ze heeft een hond, Percy en kan piano en gitaar spelen, dit doet ze eigenlijk alleen als ze aan het zingen is. Ze kan dan ook geen klassiek spelen op de piano. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 16 was, omdat ze het toch niet meer aankonden om met elkaar te leven na wat er gebeurt was.
    Bij wie in het team? Louis of Zayn. Als dat allebei niet kan is Harry ook wel goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: Eenentwintig. 24 December 1991
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is bi, wat dat misschien al verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen.
    Bij wie in het team?: -


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kijk Louis zijn gezicht bij de eerste -_- Te grappig voor woorden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    geef me liam er maar bij :D
    alleen kuch liam is mijn minst favoriete is het een probleem als ik zijn karakter like helemaal verander?


    Dont say why me, say try me

    ik wil Liam opzich wel spelen, maar ik heb het nog nooit gedaan en ik heb al een jongen...


    Bowties were never Cooler

    No problemo


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BigFatLiar schreef:
    geef me liam er maar bij :D
    alleen kuch liam is mijn minst favoriete is het een probleem als ik zijn karakter like helemaal verander?


    AFSJDKWLGH. Hoe kan Liam nou jou minst favoriete zijn? :<. Maar goed, ieder zo zijn eigen smaak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    Kijk Louis zijn gezicht bij de eerste -_- Te grappig voor woorden.


    Hij blijft geniaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Kandidate
    Naam: Kyra Luca Graig
    Leeftijd: Negentien. Jarig op 28 juli
    Uiterlijk:



    Cher Lloyd
    Innerlijk: Kyra is een meisje dat snel open staat voor nieuwe dingen. Als ze iets niet leuk vindt, zegt ze dat gelijk. Soms kan Kyra nogal klunzig zijn. Ze denkt dan ook nooit na voordat ze iets doet. Ze is ook een beetje .. gestoord. Soms dan. Ze krijgt dan wat rare blikken van bepaalde mensen. Haar zelf boeit dat niet zo veel. Kyra kan dan ook goed tegen haat. Integendeel, vaak vindt ze het zelf grappig. Kyra kan heel boos worden maar dan moet je er echt wat voor doen. Als het dan zo is probeert ze rustig te blijven. Maar soms lukt dat ook niet en is Kyra ook echt niet meer te stoppen. Dan moet ze even afkoelen en kan ze ook tegen niemand praten. Soms doen mensen dan nog steeds irritant tegen haar en dan kan ze nogal bitchy uit de hoek komen, ookal bedoelt ze het niet zo. Kyra heeft ook een goede kant die ze graag laat zien. Ze is niet poeslief en zo, maar gewoon normaal. Kyra heeft vaak ook een echte glimlach op haar gezicht. Ze heeft dan ook een hekel aan van die babriepop lachjes.
    Extra: -
    Bij wie in het team?: Maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 16:32 ]


    Do what people say you can't.

    DamnBieber schreef:
    No problemo


    Tegen wie?


    Bowties were never Cooler

    Uiterlijk:



    CHER!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sylvesti schreef:
    (...)

    Tegen wie?
    Tegen BigFatLiar ik zag joune toen nog niet....


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nog 3 kandidaten en 2 moeten nog invullen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sidestap schreef:
    (...)

    CHER!


    Hoe wist ik dat je dit zou zeggen :')


    Do what people say you can't.

    DamnBieber schreef:
    (...)Tegen BigFatLiar ik zag joune toen nog niet....

    okay


    Bowties were never Cooler