• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Tarsus
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Tarsus

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kijk eens. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Kijk eens. (cat)


    Wie/wat/waar is dat voor foto met Norms? =O


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wie/wat/waar is dat voor foto met Norms? =O


    I have no idea, ze stonden op mijn dash. (cat) Maar ik vond het wel geinig, die vrouw met krullen ernaast haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    I have no idea, ze stonden op mijn dash. (cat) Maar ik vond het wel geinig, die vrouw met krullen ernaast haha.

    Stiekem is dat Jess. En ze kijkt zo omdat ze nog altijd pissig is op Dar.(cat)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Stiekem is dat Jess. En ze kijkt zo omdat ze nog altijd pissig is op Dar.(cat)



    Hahahaha, lolol. Zo had ik het nog niet bekeken, van dat pissig zijn.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)


    Hahahaha, lolol. Zo had ik het nog niet bekeken, van dat pissig zijn.

    "Doe maar niet lollig, vriend. Er valt niets te lachen hier."

    Oh en Flynn doet nu niet meer mee dus..? Dat biedt perspectief wat betreft het aantal doden. :x


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    "Doe maar niet lollig, vriend. Er valt niets te lachen hier."

    Oh en Flynn doet nu niet meer mee dus..? Dat biedt perspectief wat betreft het aantal doden. :x


    YES! 8D Dat kan nog heeel leuk worden hehe.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    YES! 8D Dat kan nog heeel leuk worden hehe.

    Nathan.. Tyler.. Flynn.. Looks like we can go on a killingspree.


    Oh, mijn handen jeuken om Merlie erbij te schrijven en hem als tweede rol te nemen trouwens.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nathan.. Tyler.. Flynn.. Looks like we can go on a killingspree.


    Oh, mijn handen jeuken om Merlie erbij te schrijven en hem als tweede rol te nemen trouwens.


    Dan doe je dat? Zou wel awesome zijn.
    Kan Rowan ook eindelijk eens haar handen uit haar mouwen steken en sneaky wat moorden meheh.


    Your make-up is terrible

    Ooooh, ik had een leuk ideehee. 8D
    Rowan vermoord Rick in zijn slaap en dan zegt ze dat ze Jess of Tyler ofzo heeft zien rondsluipen op de gangen 's nachts, om iemand anders de schuld te geven.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 20:58 ]


    Your make-up is terrible

    Oeh, maar waarom doet Rowan dat dan? Gewoon omdat ze Rick een creep vind? Want hij heeft haar, behalve die ene bedreiging, niet direct iets aangedaan.
    Of heeft Rowan weer een van haar crazy-town momentjes? ;3

    En ja, misschien ga ik Merly er echt nog wel in verwerken (: Heb daar echt zin in en dan hebben we allemaal 2 karakters. Haha, misschien ook wel beter, sinds we nog maar met zijn 3en over zijn en ik dat prima vind ook. Vind dit echt een geweldige RPG. (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 21:32 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oeh, maar waarom doet Rowan dat dan? Gewoon omdat ze Rick een creep vind? Want hij heeft haar, behalve die ene bedreiging, niet direct iets aangedaan.
    Of heeft Rowan weer een van haar crazy-town momentjes? ;3

    En ja, misschien ga ik Merly er nog wel in verwerken ook (: Hebben we allemaal 2 karakters. Haha, misschien ook wel beter, sinds we nog maar met zijn 3en over zijn en ik dat prima vind ook. Vind dit echt een geweldige RPG. (:


    Waarschijnlijk dat laatste, maar het kan natuurlijk ook getriggerd worden door een gebeurtenis hehe. Maar dat zie ik nog wel.

    Ja, ik vind het ook prima. 8D I still love it, het is één van mijn favorieten.


    Your make-up is terrible

    Het is wel een ultiem idee. Ze maakt dan echt zwaar misbruik van Daryls vertrouwen, damn XD en dan ga ik kijken hoe ik Merle erin ga werken! :D


    ars moriendi

    Ik vraag me alleen af of ik haar Jess of iemand anders de schuld laat geven. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hihi ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken. (cat) Rowan blijft een intrigerend karakter, haha.


    ars moriendi