• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik mag zo weg, dus ik ga thuis reageren (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik luisterde gefascineerd naar Liam's verhaal en knikte af en toe. "Lijkt me een grote eer. Mijn vriendinnen Amy en Lily hadden me gepusht om mee te doen aan een talentenjacht. Ik moest per se een lied van jullie doen. Dus ik had de akoestische versie van What Makes You Beautiful." grinnikte ik. "Dat was vorig jaar, net voor mijn eindexamen. Nogal hilarisch. En raad eens? Ik won." lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ach ja, One Direction is natuurlijk geweldig' zei ik quasi-verwaand. 'Ja, maar met zo'n stem als jij win je alles' grijnsde ik. Ondertussen was ik gestopt met piano spelen, en zuchtte overdreven. 'Ik vervéééél me!' riep ik uit. Omdat ik dacht dat ik op een stoel zat, leunde ik naar achter en viel vervolgens van de pianokruk af. Met een klap belandde ik op de grond, waarbij ik eerder verbaasd naar boven keek. Een late 'auw' verliet mijn mond. Nogal een late reactie, maar ach. Pijnlijk wilde ik opstaan, maar dit ging nogal moeilijk aangezien ik mijn armen niet gebruikte. Dus ik bleef maar gewoon liggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik rolde overdreven met mijn ogen en keek hoofdschuddend Liam aan. "Je gaat op een kruk zitten en vervolgens val je ervan af en dan reageer je laat? Klinkt logisch.." Ik grinnikte even. "Echt he, One Direction is zo goed dat ze hoger in de hitlijsten moeten staan." zei ik sarcastisch en barstte in lachen uit. Raar mens dat hij was. Ik veegde mijn wat eyeliner onder mijn ogen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ja, inderdaad! We zouden hoger dan steeds in de top tien moeten staan, of op nummer één' grijnsde ik. 'Ik lig lekker. En ik reageer niet altijd laat' Mokkend kwam ik overeind, en zuchtend klom ik op de pianokruk om er vervolgens op te gaan liggen op mijn buik. 'Wat kan ik doen?' zeurde ik. Misschien zou ik wel weer gaan sporten, wist ik veel. Ik kon natuurlijk ook naar buiten gaan, naar de binnenstad van Londen en naar de sportzaal gaan. Maar dan zou ik de hele tijd een zonnebril, en een hoodie of wat moeten dragen om niet herkent te worden. Ondertussen wist heel Londen al dat wij daar woonden, maar elke dag waren er nieuwe toeristen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Puh, ik denk nog steeds dat jullie oké zijn. Behalve jij, jij betekent alles voor me." grijnsde ik. Ik keek toe hoe Liam op zijn buik ging liggen en keek hem hoofdschuddend aan. "Je kan me knuffelen, kussen, knuffelen of wat dan ook." grinnikte ik en spreidde mijn armen. Ik keek Liam met een pruillipje aan en grinnikte kort. "Vergeet niet dat dit meisje je bloedeigen kind draagt.." herinnerde ik hem aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Kinderen' verbeterde ik haar. 'Jeey!' zei ik als een klein kind, waarna ik opsprong en even in mijn handen klapte. Vrolijk liep ik naar Mackenzie, en sloeg mijn armen om haar heen. Grijnzend drukte ik voor even mijn lippen op die van haar. 'Binnenkort gaat dit moeilijk. Dan heb jij een dikke buik' gniffelde ik. Soms had ik zulke buien dat ik net een kind van vier was. 'En wat nou als het niet van mij is? Oké, dat is een stomme vraag' Even keek ik moeilijk en schudde mijn hoofd. 'Ik snap nu met wat je bedoeld dat ik raar ben' zei ik eigenwijs.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Comic Relief Red Nose Day op BBC One (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en keek Liam aan. "Dit voelt veel beter. Je moet er maar van genieten nu het kan, straks heb ik een buikje en gaat het wat moeilijk worden, ja." lachte ik en begon Liam te kietelen. "Hoe durf je te vragen dat die kinderen niet van jou zijn? Je weet heus wel wat ik bedoel." grijnsde ik en drukte een kus op zijn mond. Ik stopte met kietelen en zuchtte. "Leven is zo gecompliceerd." mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 10:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MissStoran schreef:
    Niall Horan

    Hard lach ik als hij kreunt hij probeert te draaien en lacht over mijn kont opmerking. 'Dankjewel, al mag je wel wat rustiger doen van mij. Ik lag net zo lekker.' ik begin weer te lachen "neinnein danke" zeg ik met een rare stem. "jij bent een gek" zegt hij mee spelend. Verbaasd kijk ik hem aan"OMG je bent helderziend hoe awesome. Ik ben wel een gestoorde hyperactieve etende gek" grijns ik. Ik spring soepel van zijn rug en pak zijn handen om vrolijk te dansen met hem "which way did they go owwww there they go" lach ik hard op


    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Rustig? Jij bent hier degene die hartstikke druk doet terwijl ik net even lekker lag tegen Louis.' Ik trek een kort pruillipje, maar hou het toch niet lang vol. Het is onmogelijk om niet in de lach te schieten als je samen met Niall bent. 'Heb je nooit geweten dat ik eigenlijk helderziend ben? Ik heb al vanaf het begin geweten dat jij iets met Demi zou gaan uitspoken.' Grinnikend wiebelde ik mijn wenkbrauwen heen en weer. Een kort geluidje verlaat mijn mond als Niall mijn handen vast pakt en recht trekt, om met me te dansen. Hoofdschuddend, lachend, dans ik met hem mee. 'Ja, je bent inderdaad echt gek. Maar wel op een goede manier, natuurlijk.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall HorAAn

    Ik begin te grijnzden en verander in een tomaat als hij over Demi begint. 'ik be niet gek... Ik ben een vlieeeeeeeegtuig'roep ik hard lachend en kijk naar Harry. 'my curly lad' grijns ik en ga door zijn krullen. 'and you are myy carrot lad' grijns ik naar Louis " zullen we tikkertje nof verstoppertje gan doen... Neebzakdpekje leggen' hyperactief spribg ik in de rondyte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Nialler, heeft iemand iets in je eten gedaan? Je bent echt niet normaal druk.' Lachend schud ik mijn hoofd heen en weer, waarna ik even op Louis blik, die er nog steeds hetzelfde bijligt. 'Ja, is goed! Ik wil wel meedoen. Jij mag kiezen wat we gaan doen, goed? Doe je ook mee, Lou?' Glimlachend keek ik van Louis naar Niall, die nog steeds harder op en neer springt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall HORAN

    Ik schud mijn hoofd 'jullie schattige Ier hesft vandaag wat gekoojkt maar ik had de helft al op'vrolijk kijk ik naar Hazza 'jaaaaaa Lou kiezdn' als een kind wat een lilly krijgt klap ik in mijn hanfen en spring ip en neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Even, kent iemand hier Avril Lavigne? :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ikke. Ze is een achternicht van Justin Bieber ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."