• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Mijn lach klink door het hele huis als het balletje tegen haar hoofd kwam en ik voelde een hypere bui. Snel werk ik wat balletjes naar binnen en grijnzend kwak ik demi over mijn schouder om vervolgens luid gillend door hetbhuis te sjeezen en uiteindelijk bij Hazben Lou in lacjen uitbatst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Inderdaad. Al hoop ik wel dat ik mee mag, hoor, niet dat ik straks buiten op je moet wachten...' Ik druk een kusje tegen zijn kaak aan als ik zijn volgende woorden hoor. 'Dat is absoluut niet raar, het is zelfs heel normaal. Maar ik verzeker je, Lou, alles komt goed. Beloof je me dat je het gaat overwinnen?' Want ik wilde hem gewoon zo graag mijn hele leven bij me houden. Ik slaak een gilletje als opeens een hele drukke Niall de kamer binnen komt stormen, met Demi over zijn schouders. Ik mompel een geluidje en werk mezelf omhoog, om de twee hoofdschuddend aan te kijken. 'Alles goed met jullie?'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Ik begin heel hard te lachen als Harry van schrik een gilletje slaakt en mompeld wat. Hoofdschuddend kijkt hij ons aan "Allex goed met jullie?"
    Vrolijk knik ik, ik knik zo hard dat het lijkt alsof mijn hoofd zou los schieten. Ik begin weer hard te lachen om mezelf. Vrolijk als een klein kind spring ik op Harry zijn rug "jihaaaaaa paard jihaaAa" lachend sla ik op zijn kont "oehhhh sexy ass nice ass:" stuiterend kijk ik hem vrolijk aan "KIEKEBOE" schreeuw ik hard lachend "rara who Am I" ik sla mijn handen voor zijn ogen en lach even als Spongebob om vervolgens nog harder te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [valt het op dat ik hyper ben;X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Een harde, pijnlijke kreun verlaat mijn mond als Niall op mijn rug springt. Zo goed als mogelijk probeer ik mezelf om te draaien, wat niet helemaal lukt. Ik lach om de opmerking over mijn kont, waar hij overigens wel gelijk in had, al hoe wel Louis altijd nog de sexiest kont had van ons allen. 'Dankjewel, al mag je wel wat rustiger doen van mij. Ik lag net zo lekker.' Ik trek een moeilijk gezicht en pak zijn handen vast als hij die voor mijn ogen houd. 'Jij bent een gek,' doe ik lachend zijn spelletje mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Hard lach ik als hij kreunt hij probeert te draaien en lacht over mijn kont opmerking. 'Dankjewel, al mag je wel wat rustiger doen van mij. Ik lag net zo lekker.' ik begin weer te lachen "neinnein danke" zeg ik met een rare stem. "jij bent een gek" zegt hij mee spelend. Verbaasd kijk ik hem aan"OMG je bent helderziend hoe awesome. Ik ben wel een gestoorde hyperactieve etende gek" grijns ik. Ik spring soepel van zijn rug en pak zijn handen om vrolijk te dansen met hem "which way did they go owwww there they go" lach ik hard op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik trippelde naar de muziekkamer en keek even eerst om de hoek. Liam zat daar ongestoord op de piano te spelen met een liedje van Queen. Ik kende echt ieder liedje van Queen, maar de titels vergat ik altijd. Ik was nou ook eenmaal zo. Rustig pakte ik een gitaar van het rek en ging tegenover de piano zitten. Grijnzend keek ik Liam aan en legde mijn vingers goed. Ik begon te spelen en zong zacht mee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ongestoord zong ik verder, naar de toetsen kijkend. Mijn pianospel ging steeds beter, alhoewel sommige liedjes ik niet helemaal kon. Mijn stem hield ik onder controle terwijl ik verder zong met Killer Queen. Op een gegeven moment hoorde ik ook een gitaarspel, en toen ik opkeek zag ik Mackenzie. Omdat ik niet door had gehad dat ze erbij was komen zitten, schrok ik waarbij er een luide toon klonk van mijn vingers die op de toetsen waren beland. Daardoor kreeg ik bijna wéér een mini-hartaanval maar ik hield mezelf snel stil. 'Mijn God' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en legde de gitaar neer. "Oké, nu heb ik spijt dat ik mijn eigen gitaar heb meegenomen." zuchtte ik en keek glimlachend naar Liam. "Ken je.. Help van The Beatles? En.. Break free van Queen? Welke is leuker volgens jou?" ratelde ik. "Je schrikt ook makkelijk zeg." Ik grinnikte kort en pakte de gitaar weer op. "Of the theme song van Pirates of Caribbean.." Ik was gewoon opgewekt, geen idee waarom. Ik begon wat te wiebelen op de stoel en keek Liam met een klein glimlachje aan.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 16:33 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 7:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 7:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Q liep vast, dus ik denk dat ik daarom zoveel dubbelposten heb.. ;x]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 7:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ja, ik ken ze. En ik heb geen idee welke ik het leukste vind, om ik houd erg van Queen èn The Beatles' zuchtte ik. 'Ik schrik wel vaker als er ineens iemand in de kamer zit' mompelde ik erachteraan. Ondertussen begon ik maar Don't Stop Me Now te spelen omdat ik er gewoon zin in had, en het was een erg mooi liedje. 'Toen je klein was, wat wilde je later worden?' vroeg ik, terwijl ik doorspeelde. Ik hield er van om verhalen van anderen te horen, dat fascineerde me. Het was altijd zo raar dat je nu wat anders bent geworden. Alle hoop omgedraaid in wat anders. Vrolijkheid, woede, verdriet, enzovoort.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 7:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en sloeg een paar akkoorden op de gitaar. ''Als je schrikt, dan concentreer je je. Een goed iets natuurlijk dat vind ik, alhoewel..'' Ik beet even op mijn lip en knikte. ''Toen ik dertien was, wilde ik diplomaat worden. Toen ik vijftien was, wilde ik zangeres worden, toen ik zeventien was, wilde ik journaliste worden. Uitgebreid genoeg?'' grijnsde ik breed. Ondertussen speelde ik zacht en voorzichtig mee, al had ik wel door dat ik sommige mis had.''Wat wilde jij worden?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Toen ik dertien was, wilde ik diplomaat worden. Toen ik vijftien was, wilde ik zangeres worden, toen ik zeventien was, wilde ik journaliste worden. Uitgebreid genoeg?' vertelde Mackenzie met een grijns. Lachend knikte ik. 'Dat zijn een hoop beroepen' lachte ik vermakelijk. 'Wat wilde jij worden?' vroeg ze erna. 'Hm, eigenlijk wilde ik geen zanger worden. Eens kijken..' mompelde ik, en ik dacht even na. 'Ik wilde toen al iets met sport doen. Een gymleraar, of zo iets. En dat heb ik nooit losgelaten' grinnikte ik. 'Ik was dan ook helemaal blij toen ik op de reservelijst voor de Olympische Spelen van tweeduizendtwaalf stond, maar toen kwam ik in One Direction' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."