• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik word wakker als Niall begint te woelen. Ik rechtop zitten en duw zacht tegen zijn schouder om hem wakker te maken. 'Ni? Niall? Word wakker.' Lach ik en pak zijn hand. 'Je eet geen koekjes Niall en Lou is gewoon boven,.'

    Niall Horan

    "nee Lou ik wil geen verswtoppertje doen. Nee nee nee niet doen argh verdomme is mijn shirt nat" grom ik geïriteerd. het was een kleuter ook. Ineens duwt iemand tegen mijn schouder "Ni Niall word wakker, je eet geen koekjes Niall en Louis is gewoon boven" Slaperig open ik mijn ogen "hu wat?" verward kijk ik Demi aan en wrijf in mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik liep met een gebogen hoofd naar boven en zette mijn muziek aan. Leven was soms echt hard en moeilijk te geloven. De fans vonden me dan ook echt niet leuk als ze Danielle en Liam wel een leuk stel vonden en mij tijdverspilling. Ik beet op mijn lip en ijsbeerde met mijn oortjes in rond de slaapkamer. Soms leek het alsof mijn deelneming aan dit programma gewoon één grote fout was. Ik hoorde Liam Queen spelen, het nummer zelf noemde ik altijd Mama, maar de originele titel vergat ik steeds.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jolene schreef:
    Demi Lovato

    Ik loop de trap af naar beneden. Ik was moe geen idee waarom msschien door het koken of gewoon toeval. Ik draag de onesie van Niall gewoon omdat ik het super koud heb. 'Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je onesie gestolen heb.' Glimlach ik wat verlegen en kruip naast hem op de bank. Ik trek mijn benen op en laat de te grote mouwen over mijn handen hangen.

    Louis Tomlinson

    Morgen was de eerste chemokuur en ik was eerlijk gezegt ontzettend nerveus. Wat als ik er ergnstig ziek door werd of dat het helemaal niets hielp? Ik zucht en stap onder de douche vandaan. Mijn neus bloedde weer dus hield ik er vlug een prop papier onder. 'Harry?' Roep ik met dicht geknepen neus terwijl ik het bloeden probeer te stoppen.


    Harry Styles.
    Als ik iemand mijn naam hoor roepen, schrik ik terug op. Wat bleek dat ik in slaap was gevallen, goed gedaan Styles. Nou, wat slaap had ik dus blijkbaar wel nodig gehad. Ik slaak een zacht geluidje, waarna ik mezelf kreunend omhoog duw en op het geluid afloop. Wat Louis blijkt te zijn. Met half dichte ogen kijk ik naar Louis, waar ik al gauw weer wakkerder van word. 'God, Lou, wat is er gebeurd?' Een piepend geluidje verliet mijn mond, om daarna op Louis af te lopen en het propje papier uit zijn handen te halen en zelf begin te deppen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Demi Lovato

    Ik grinnik zacht. 'We zijn in slaap gevallen en blijkbaar droomde je over Louis die je koekjes afpakte.' Lach ik en sta op. 'Wil je iets drinken ofzo?' Vraag ik en loop al richting de keuken.

    Louis Tomlinson

    Ik heb een handdoek rond mijn middel en haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik kwam onder de douche vandaan toen het begon te bloeden.' Ik blijf braaf stil staan terwijl Harry mijn gezicht schoonmaakt. 'Dankje Hazza.' Ik voel me net een klein kind. Ik kan bijna niets meer zelf.

    Harry Styles.
    Ik had natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken dat het met de kanker te maken had, al hoe wel ik daar liever niet al teveel aan dacht. Ik veegde de laatste bloed druppels weg en legde het vieze doekje daarna op de wastafel. 'Lou? Hoe laat heb je morgen je chemo? Je moet niet vergeten dat we ook nog hadden beloofd om naar je moeder toen te gaan, hè. Ze rekent op ons.' Ik druk een klein kusje op zijn lippen, voordat ik me omdraai, een washandje om mijn rechterhand schuif en deze een klein beetje nat maak. Zorgvuldig veeg ik nog een paar keer op en langs Louis' neus, zodat het alsnog wat frisser is. 'Beter?' Vragend kijk ik hem aan, terwijl ik het washandje terug leg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan
    'We zijn in slaap gevallen en blijkbaar droomde je over Louis die je koekjes afpakte.' Lach ze en staat op. 'Wil je iets drinken ofzo?' Ik begin ook te lachen "lekker doe maar cola ofzo. ik ga even een vest pakken ik sterf van de kou" zeg ik en druk een kusje op haar wang voor ik naar boven loop. Rillend pak ik een vest en hoor geluiden uit de badkamer. Zonder na te denken dat iemand misschien kon douchen of er naakt kon staan trek ik de deur open "halowa ow wat is er?" mijn vrolijk heid veranderd in bezorgdheid. Als ik het rode papiertje zie krijg ik een brok in mijn keel "Lou ik heb over je gedroomd, je jatte mijn eten" glimlach ik in de hoop ze wat vrolijker te maken. Daarna omhels ik de beide jongens uit het niets, zo snel als ik was gekomen ging ik terug naar Demi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik kus Harry zacht terug wanneer hij dat doet. Ik blijf stil staan als hij nog een laatste keer met het washandje over mijn gezicht gaat. . 'Beter?' Vraagt hij. Ik knik. 'Ja dankje Harry.' Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem. 'Ik moet om half een in het ziekenhuis zijn dus als we half elf bij mijn moeder zijn kunnen we daan ander half uur zijn.' Antwoord ik hem en leg mijn gezicht in zijn nek. Ik laat Harry los als ik Niall zijn stem hoor. Eerst begroet hij ons en gaat dan verder. Hij probeerde me duidelijk op te beuren. "Lou ik heb over je gedroomd, je jatte mijn eten." Plots omhelst hij ons en is dan ook weer weg.

    Demi Lovato

    Ik glimlach als hij mijn wang kust. Wanneer hij naar boven gaat pak ik een fles cola uit de koelkast en schenk twee glazen in. Ik zet ze op de bijzet tafel en kruip weer op de bank. Ik wacht braaf tot Niall er weer is en leg mijn benen dan op zijn schoot. Dat zet veel lekkerder.

    Harry Styles.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip, waarna ik met mijn ogen die van hem zoek. 'Het is niets...' Ik pak zijn handen vast en geef er een zacht kneepje in. Direct sla ik mijn armen ook om Louis' heen en snuif zijn geur op, waardoor er opnieuw tranen in mijn ooghoeken prikken, hevig duw ik ze terug. Ik mocht niet huilen. 'Hm, oke, wil je haar dan ook direct vertellen over ons? Of wil je daar nog even mee wachten?' Ik murmel een geluidje als Louis mij los laat en kijk naar Niall die de badkamer in komt. Een grinnik verlaat mijn mond na zijn woorden, gek kind is het toch, zelfs over eten droomt hij... Lachend tik ik tegen mijn voorhoofd aan als Niall ons beide omhelst en vervolgens ook weer verdwijnt. 'Volgens mij word hij gek...' Hoofdschuddend kijk ik Louis terug aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Heey dat kost geld'grijns ik naar zdemi.
    Ik grinnik evebntjed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Na het liedje, begon ik Killer Queen te spelen. Ook hierbij begon ik te zingen. Van Queen kon ik zowat de meeste liedjes. Maar ach, het bleven klassiekers. Crazy Little Thing Called Love, Somebody To Love, Don't Stop Me Now et cetera. En niemand, noch wij noch iemand anders, zou ooit groter kunnen worden dan Queen. Dat was haast onmogelijk. Het was dan ook verschrikkelijk toen Freddy Mercury overleed aan aids. Nu mocht er dan wel een soort cover Queen zijn, maar de echte Queen kon nooit vervangen worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Harry vraagt of ik mijn moeder gelijk over ons wil vertellen en ik knik. Ik neem hem mee terug naar de slaapkamer en ga op bed liggen met hem naast me. 'Ja dat lijkt me wel het beste, eerste zal ze verdrietig zijn over mijn gezondheid maar ze is gek op jou dus dat zal haar wel weer opvrolijken.' Glimlach ik en kruip weer lekker tegen hem aan. 'Moet ik het de andere vertellen over die chemo?'

    Demi Lovato

    'Heey dat kost geld' Grijnst hij. Ik schiet zacht in de lach. 'Ohja want je bent zo beroemd dat alleen al als ik naar je kijk ik je geld moet betalen.' Ik wiebel expres met mijn voeten op zijn schoot en kijk hem lachend aan.

    Harry Styles.
    Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen als Louis knikt, voor een seconde had ik gedacht dat hij misschien zou twijfelen, maar natuurlijk was dat een domme gedachte geweest. Ik laat me mee trekken door Louis naar de slaapkamer, waar hij op het bed gaat liggen, direct neem ik plaats naast hem en rol mezelf helemaal tegen hem aan. Ik wilde er eerst een grapje van maken, maar het was niet de goede situatie ervoor. 'Ik, uhm, ja, zullen we dan mijn moeder morgenavond bellen, als we terug hier zijn? Ik weet namelijk niet of jou moeder het lang voor zich kan houden en het is beter dat ze het van ons hoort, dan van jou moeder...' Ik krulde mijn rechterarm om Louis' middel heen en streek met mijn wijsvinger over de stof. 'Ja, dat is wel het beste. Dan weten ze waar we zijn, maar ik denk niet dat het verstandig is als ze meegaan...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Vermakelijk begin ik hard te lachen 'die is goed' ik leg mijn handen op haar benen. Grijnzend pak ik eeb Malteser bal en gooi die naar haar 'met de mond:roep ik snel en kijk afwahtend of het lukt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik hoor zijn stem pas veelste laat waardoor het balletje tegen mijn voorhoofd knalt en op mijn schoot terecht komt. Ik lach. 'Dat had je eerder moeten zeggen. Ik pak de malteser en eet hem alsnog op.

    Louis Tomlinson

    Na een lang verhaal over zijn en mijn moeder knik ik begrijpen. Het was een goed idee van Harry. 'Ja, dat is wel het beste. Dan weten ze waar we zijn, maar ik denk niet dat het verstandig is als ze meegaan...' Ik zucht. 'Ik durf niet Harry.' Zeg ik dan zacht. 'Is het raar dat ik bang ben?' Vraag ik hem en kijk hem daarbij niet aan. Ik voelde me zo'n watje op zulke momenten.