• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Hm, ik zie net dat we precies tegelijkertijd postte. Telepathie.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hè, nu sta ik laatst. Puh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (En wat nu? ;P)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

     niall warheb ik fout gedaan? Omdat ik tegen je schreeuwde? Ja, hè? Oh, wat ben ik vreselijk. Ik schreeuw tegen mijn beste vriend, sla een meisje en ik ben opgefokt. Waarom ben ik zo gemeen?'  ik snik zacht. ' sory ik weet niet wat ik heb. Ik ben doodop en ik voel me zo alleen. Jij hebt Mackennzie en de rest is bijna nooit beneden en zayn die boos is. En straks als we hier weg zijn ziet Demi in dat ik een waardeloze vriend ben en dan benbik helemaal alleen terwijl jullue mekaar hebben Greg vast okk iemand' snif ik verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en liep naar Niall toe. ''Niall, je moet je niet zo eenzaam voelen. We zijn er altijd voor je, dat weet je inmiddels toch al?'' glimlachte ik en wreef geruststellend over zijn rug. ik was nooit goed in mensen troosten, laat staan iemand die zich verschrikkelijk voelde. Zuchtend draaide ik Niall's hoofd om zodat hij mij wel aan moest kijken. ''Ik ben ook niet zo vrolijk als je denkt, hoor.'' Ik glimlachte zwakjes en sloeg mijn ogen neer. Iedereen, tenminste bijna iedereen van de fans haatte me. Iedereen zei steeds tegen me dat Liam beter verdiende en misschien is het ook gewoon waar.

    [Moet zo weer weg naar school.. D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik knik zacht 'ik weet het.. Maar ik ben gewoon bang dat als Demi weg is dat ze iemand anders vind. En dat wil ik niet want ik ben echt verliefd op haar. En de jongens liggen alleen maar op bed. Bij Louis snap ik dat wel maar ja. Jullir zijn telkens met jullie babys bezig en dat snap ik maar ik weet niet" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Niall, ik verzeker je gewoon dat Demi je ook leuk vindt. Zo niet, dan ga ik haar vermoorden, oké? Wacht, dat is geen goed plan.'' zuchtte ik. ''Ik ga net zoveel tijd besteden aan iedereen in dit huis die het nodig heeft als de onze baby's. Ik ben niet egoïstisch, hoor.'' grijnsde ik breed en drukte een kus op zijn wang. ''Je moet je niet druk maken over Demi, over Louis of over wie dan ook. Nou, wel een beetje, maar niet te erg.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    ''Niall, ik verzeker je gewoon dat Demi je ook leuk vindt. Zo niet, dan ga ik haar vermoorden, oké? Wacht, dat is geen goed plan.Ik ga net zoveel tijd besteden aan iedereen in dit huis die het nodig heeft als de onze baby's. Ik ben niet egoïstisch, hoor.'' ze grijnst en drukte een kus op mijn wang. ''Je moet je niet druk maken over Demi, over Louis of over wie dan ook. Nou, wel een beetje, maar niet te erg.'' Ik kijk snikkend naar me. " kijk mij dan ik zit alleen maar te janken. ' klaag ik. Daar had je toch niets aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat moet Liam doen, haha?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ehmmm praten tegen een van hun? Hem ete gevenXD)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Liam kan reageren op Mackenzie van de vorige bladzijde?^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Etem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Niall? Ga anders even douchen, of neem een bad. Dan kun je, je ontsnappen' glimlachte ik naar Niall. De woorden van Mackenzie schoten door mijn hoofd. 'Huh? Carrière verpest?' herhaalde ik verbaasd. 'Je verpest mijn carrière helemaal niet. En trouwens, het is mijn schuld' mompelde ik, en ik bloosde. Normaal bloosde ik nauwelijks, maar goed. 'Alleen omdat wij een tweeling krijgen, betekent nog niet dat ik niet verder kan gaan met One Direction. Ja, touren gaat niet meer voor één, twee jaar. Maar we kunnen nog altijd gewoon in de studio opnemen, en af en toe een videoclip maken. Ja, ik moet dan vaak weg voor optredens et cetera maar dan ben ik al snel weer terug. Wie zegt dat jij mijn carrière verpest?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik lachte kort en keek Liam grijnzend aan. ''Het klopt, het is jouw schuld.'' grinnikte ik en beet op mijn lip. ''Dat zegt iedereen die fan van jullie is en inclusief de kranten, televisie etcetera.'' zei ik en kruiste mijn armen. ''Ik wil je carrière niet verpesten en al helemaal niet op dit moment.'' Ik keek wat rond en ging uiteindelijk weer op de bank zitten, zapte gelijk door naar een nieuwszender waar ze altijd beroemdheden stalkten. ''De meerderheid van de fans van de wereldberoemde boyband One Direction vindt dat Liam Payne zijn tijd verspilt met zijn nieuwe vriendin, Mackenzie Arretez.'' klonk er monotoon uit de televisie. ''And here you go, Mister Payne.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ikknik even en omhels de beide. " tot straks" glimlach ik ik.
    Ik loop naar de keuken waar ik maltesers pak en loop naar de slaapkamer. " ik ga even in bad" zeg ik zacht tegen Demi.
    Daarna loop ik met simpele kleding naar de badkamer en bul het bad. Daarna kleed ik me uit, daarna ga ik in bad en zet de bubbels aan. Ontspannen sluit ik mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan