• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Catford
    Liam Payne - songwriter - Blog
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Pushing
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Infelia
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Wat maken de pers uit? Het is niet hun leven, ik mag zelf weten wat ik doe. Ik blijf bij jou, en nu is het niet goed zeggen de fans. Maar als ik je achterlaat, wat ik zeker niet ga doen, dan ben ik opeens een verschrikkelijke eikel die zijn zwangere vriendin in de steek laat. Het is ook nooit goed' bromde ik. Ineens bleef ik doodstil staan, om daarna snel naar de televisie te benen. Mijn wenkbrauwen stonden gefronst, en ik ging op de bank zitten om het beeld te volgen. 'Pardon? Oh, en Danielle en ik waren zo'n leuk stel, maar nu is het ineens tijdverspilling?' gromde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en keek emotieloos naar de beelden op de televisie. ''Ik weet het ook niet meer en ik word ook onderhand gek van mezelf om eerlijk te zijn. Iedereen zegt dat ik alles fout doe en iedereen zegt dat jij alles fout doet.'' gromde ik en rolde mijn ogen. ''Zie je, daar word ik dus ook gek van. Stelletje idioten.'' Ik legde mijn handen op mijn buik en glimlachte zwakjes. Dit maakte toch weer alles een béétje goed voor me. Niet echt helemaal, maar ik werd er in ieder geval wel blij van. ''Het is hopeloos.'' zuchtte ik en ging onderuit zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik kom even helemaal tot rust maar ik kreeg er genoeg van. Langzaam droog ik me af en kleed me aan.
    Weer helemaal tot rust gekomen loop ik naar beneden. Met de zak maltesers en gitaar. "heey, dit was echt lekker zo, willen jullie ook?" glimlachend zet ik de zak op tafel neer zodat iedereen kon pakken. Ik ging vanaf nu gewoon mezelf leren om eten te delen met andere. Ik nestel me op de bank en begin op mijn gitaar te pingelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik schrijf rond zeven uur. Moet weg]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [super leuke naam]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ik ga even naar boven' mompelde ik, en ik liep de trap op. Even zonder tv waarop nieuwsberichten waren, of wat dan ook. Zuchtend slofte ik naar de muziekkamer, en ging achter de piano zitten. Geconcentreerd keek ik naar de toetsen, en begon Bohemian Rhapsody van Queen te spelen. Na een paar keer het overnieuw te laten lopen, begon ik erbij te zingen. Het voorstukje sloeg ik over, en ging gelijk door. 'Mama, just killed a man. Put a gun against his head.
    Pulled my trigger, now he's dead. Mama, life had just begun. But now I've gone and thrown it all away. Mama, ooh. Didn't mean to make you cry. If I'm not back again this time tomorrow. Carry on, carry on, as if nothing really matters' zong ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik loop de trap af naar beneden. Ik was moe geen idee waarom msschien door het koken of gewoon toeval. Ik draag de onesie van Niall gewoon omdat ik het super koud heb. 'Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je onesie gestolen heb.' Glimlach ik wat verlegen en kruip naast hem op de bank. Ik trek mijn benen op en laat de te grote mouwen over mijn handen hangen.

    Louis Tomlinson

    Morgen was de eerste chemokuur en ik was eerlijk gezegt ontzettend nerveus. Wat als ik er ergnstig ziek door werd of dat het helemaal niets hielp? Ik zucht en stap onder de douche vandaan. Mijn neus bloedde weer dus hield ik er vlug een prop papier onder. 'Harry?' Roep ik met dicht geknepen neus terwijl ik het bloeden probeer te stoppen.

    [neit gezien dat je geraegeerd hadXD

    Niall Horan.

    Ik kijk even op als iemand naar beneden komt 'Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je onesie gestolen heb.' ik kijk op en zie Mackenzie in mijn onesie zitten.
    Ik glimlach even en schud mijn hoofd "Nee hoor jij mag dat" glimlach ik en ga verder met pingelen. Ik laat mijn hoofd over de reling hangen terwijl ik mijn ogen sluit speel ik rustig door. "ik ben op" mompel ik zacht. "sorry van toenet , ik was gewqoon mezelf even niet. wil je ook Maltesers?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall zegt dat omdat ik het ben het goed is. Ik glimlach en rits hem nog iets verder dicht. Hij rook zelfs naar Niall. "ik ben op" mompeld hij zacht. "sorry van toenet , ik was gewqoon mezelf even niet. wil je ook Maltesers?" Ik neem een Malteser van hem aan en glimlach. 'Geeft niet.' Ik haal een hand door mijn haar en onderdruk een gaap. 'Ik ben ook doodmoe.' Mompel ik er achter aan.

    Niall Horan.

    Ik glimlach even "geeft niet" ze haalt een hand door haar haar en onderdrukt een gaap. "ik ben ook doodmoe" mompeld ze.
    Ik zet mijn gitaar tegen de bank en ga liggen terwijl ik Demi tegen me aan trek. Ik glimlach en druk een kus in haar haren.
    Gek genoeg val ik al snel in slaap. MIjn mond ligt een stukje open terwijl ik zacht snurk. Normaal kon ik nooit zo goed slapen als mensen praten maar gek genoeg als Liam en Mackenzie slaapte wel, ze wekte rust op ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [douche-_--]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall zet zijn gitaar weg en zodra zijn armen vrij zijn trekt hij me erin. Zijn lippen drukken een zacht kusje op mijn haren en ik glimlach verlegen. Ik lig zo'n beetje boven op hem en krul me op. Zijn hartslag en ademhaling zijn rustgevend en binnen een paar minuten val ik in slaap.

    [lol en nu, eigenlijk moet demi uit de bank flikkeren zijn ze weer wakkerXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall HOran.

    Ik kreun wat in mijn slaap en mompel wat waarna ik begin te woelen. "laat me slapen!, nee dat zijn mijn koekjes" ik trek een pruillip in mijn slaap.
    "Nee Loubear dat zijn mijn koekjes" roep ik hard en probeer het koekje terug te pakken. Waarom stool/stal/ steelde die gast mijn eten altijd.

    [ik weet de verlede tijd van stelen even niet meer:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan