• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    Ik glimlach zacht en trek haar stevig in mijn armen.
    'Dan gaan we dat toch lekker doen?' zeg ik glimlachend en druk een kus op haar neus.
    Cecile;
    Ik wieg heel zacht het kleine jongetje in mijn armen en streel door aprillyne haar haren.
    'Word wakker liefje, ik wil je aan onze zoon voorstellen' fluister ik zacht en glimlach trots.

    Miko;
    Ik kijk hem bezorgt aan en streel zacht zijn rug. Ik blijf strelen en probeer hem een klein beetje te kalmeren. Zodra hij op een steen neerzakt, zak ik voor hem neer en trek hem weer zacht tegen me aan. De tranen blijven bij hem stromen en ik probeer wat te bedenken waardoor hij zich beter gaat voelen. Ik wil net een zakdoekje pakken, als hij er al 1 tevoorschijn haalt, en ik glimlach zwakjes. Hij ziet er echt verslagen uit, gebroken, klein, kwetsbaar... Ik zucht zacht en kijk verbaast als hij het spijt me prevelt. En nog een keer. 'Ik had er voor je moeten zijn. In plaats daarvan ben ik een bange hond.' zegt hij en ik trek mijn wenkbrauw op. Waarschijnlijk heeft hij het over zijn moeder, maar dat maakt me niet uit, zo zou zijn moeder hem niet willen zien, denk ik. 'Izuna...! Je bent géén bange hond!' zeg ik zacht maar duidelijk. Hij trekt me weer tegen zich aan en ik hou hem stevig vast. Mijn haren blijven rustgevend over zijn rug strelen en ik begin heel zacht woordjes in zijn oor te fluisteren. 'Luister naar me, ik meen het.. Je bent de sterkste persoon die ik ken, die nog leeft... Je bent waardevol, geloof me... Als er iemand is die dit niet verdient, ben jij het wel... Je hebt de wereld zoveel goeds gebracht, wat ik zo weet... Je bent geen bange hond, en dat zul je ook niet worden...' zeg ik zacht en kijk in zijn ogen.
    Hij zwijgt een tijdje en lijkt in gedachten te zijn verzonken. Dan begint hij zacht te fluisteren. 'Wat moet ik doen?' komt er uit zijn mond en ik zie angst in zijn ogen. Ik wil niet weten wat door zijn hoofd gaat, maar mijn hart vreest het ergste. 'Blijf alsjeblieft bij me tot je hier een beetje overheen gegroeid bent..' zeg ik zacht. 'Ik wil niet dat je jezelf wat aandoet, als je buiten in je eentje blijft... Ik smeek het je Izuna, blijf niet buiten...' zeg ik en kijk in zijn ogen. De neiging hem weer te kussen is groot, maar ik weet me te weerhouden, omdat het een beetje heel erg ongepast is op dit moment. 'Alsjeblieft?' smeek ik zacht, in mijn houding en ogen is waarschijnlijk af te lezen dat ik me echt ongerust maak over hem. Hoewel hij het niet kan zien, merk ik aan zijn houding, dat hij het wel door heeft. Ik streel nog enkele tranen onder zijn ogen weg en laat mijn handen zacht op zijn wang rusten.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 12:04 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    why a boy ..................
    wie zegt dat ik een jongentje wil we moeten samen beslissen :C

    yue:
    'dol graag lekkerding; lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Meisje dan? Het schoot me gewoon te binnen xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mihi, daar kan ik wel wat mee :3 le
    Romancee ^^

    amaury;
    Ik zak wat omlaag en trek mijn geweldig e vrouw tege m e aan. Ik snuif haar vertrouwde geur op. Ze maaakt me echt zoals ik vroeger nooit gedacht had te kunnen worden.

    Miko;
    Ik voel de kou me omarmen zodra zijn armen van me af glijden en ik word tot de realiteit gezogen. Geen kans, klopt.. Ik zucht zacht en kijk onzeker op. Op het moment dat ik wil vragen pf hoj zeker is, antwoord hij op de onuitgesproken vraag. 'Ik weet het zeker. Bedankt' zegt hij met een kleiene glimlach en ik voel zijn warme armen weer om me been. Ik nestel me meteen tegen hem aan, bang de warmte te verliezen die hij me bied.

    Ik sta naast Izuna in de woning en slik met moeite de brok weg in mijn keel. De vedachte met bem in een net te klein bed te slapen, laat mijn hart bijna smelten. Ik adem sneller en kijk rond.
    Na een tijdje zegt hij dan, dat hij in de dtoel in de woonkamer wil slapen. Ik grijp naar zijn hand, maar grijp net mis. 'Izuna..?' zg ik zacht, teleurgesteld en ik bijt op mijn lip. Ik loop langzaam naar de knusse keuken en streel zacht het aanrecht. 'Dit is zo mooi' fluister ik zacht in mezelf en ik zie mezelf hier echt wel met liefde koken hoor! Mijn vingers glijden over de marmeren plaatnaar het fornuis. Ik krijg meteen zin om te koken. Ik open de koelkast en het eerste wat me opvalt, is een fles champagne, aardbeien en slagroom. Mijn wangen kleuren knalrood en ik doe de koelkast met een klap dicht. Ik leg mijn hand op mijn hart en leun tegen de koelkast aan. Hashiramaaaaa! Ik hoor de badkamerdeur gaan en kijk op. Waarschijnlijk os mijn chakra in de war, want de licht bezorgde blik in zijn ogen ontgaan me noet als hoj hieheen loopt. Ik slik moeizaam en ben heser dan anders als ik begin te praten. 'Je hoeft niet op een stoel tr slapen hoor.. We kunnen bewt in het bed slapen.. Toch..?' zeg ik zacht en pak een glas. Ik vul het met water en drink het snel op, voor de hitte me eht te heet word. Trillerig zet ik het glas weg als Kzuna zijn houding veranderd van bezorgt naar verbaast en verlegen. 'Hashirama heeft een ander beeld van ons, dan de werkelijkheid' zeg ik zacht en wijs naar de koelkast. 'champagne, aardbeien en slagroom' zeg ik en voel mijn hart direct weer sneller kloppen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    juaaaah
    baby girl

    yue:
    'ik hou zoveel van je love' giechel ik en streel zacht zijn lichaam
    aprillynne:
    langzaam word ik wakker en kijk vol afschuw naar het kind in zijn armen.
    'Wie is dat' beseft niet dat het haar kind is omdat ze geen band heeft gekregen doordat de roos niet uitkwam


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat ken ik ook, echt vervelend...

    Amaury;
    Ik wieg haar zacht en geniet echt heel erg van haar aanwezigheid.
    Cecile;
    Verbaast kijk ik haar aan. 'Liefje, dit is onze dochter..?' zeg ik verbaast.

    Miko;
    Hij begint te stotteren bij het voorstel on samen in het bed te slapen en er ontsnapt een giechel. 'Schattig' mompel ik glimlachend. Als hij meld te gaan douchen, terwijl hij nog steeds vuurrood is, knik ik zCht ben draai me om. Ik maak nog een broodje en wat chocomelk, waar ik een flinke doet slGroom op spuit. Mijn fantasieën komen toch nooit uit, dus dan gebruik ik het wel hiervoor.
    Ik loop naar de slaapkamer als ik het broodje op heb en zet de chocomelk op het nachtkastje neer. Pyjama! Ik loop naar de kast en trek het open. Ik slik en voel me nog roder worden. Lingerie... Doorzichtig... Want denkt Hashirama wel niet wT we gaan doen!? Ik pak zuchtend het minst erge setje en trek een veel te korte, doorzichtige japon aan, hij is eel schattig met een beetje bont aan de randjes. Ik zucht, bind mijnange haren in een slordige knot en veeg de make-up van mijn gezicht. Met ern zucht kruip ik onder de dekens en blij recht zitten. Op het moment dat ik een slok van de chocomelk drink, komt Izuna binnen. Ik verslik me in de chocomelk en vlugt naar de badkamer on het uit te spugen, voor het bed eronder zit. Ik voel mijn har in mijn keel kloppen en kijk de slaapkamer weer in. Hij is al in bed gaan liggen en ik zucht. Door het verslikken en bijn stikken heb ik niet echt mee gekregen wat hij zei, maar goed.. Ik loop terug en kruip aarzelend terug. De "pyjama" die we aan hebben maakt het voor mij wat moeilijk rustig te ademen. En dat we daarbij ng eens tegen elkaar liggen maakt het niet makkelijk om te ademen zknder dat er van alles door mr heen schiet. Ik kijk naar hem en voel mijn hart steeds harder kloppen. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat mijn bart nog eens zou exploderen. Ik ben echt vervloekt.. Ik ben hopeloos verliefd...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 7:48 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omgggggg, ik spring zowat mn bed uit xD zoooo cute :3 sorry, ze zijn gewoon cute xD

    Miko;
    ik grinnik zacht en schudt mijn hoofd. 'Nee, ik lig hier veel liever met jou dan met iemand anders' zeg ik zach en voor het eerst zonder blozen. Ik kijk naar zijn lippen die zich tot een oleine glimlach krullen ej ik sterf zowat van nieuwsgierigheid. Ik wil zograag weten waar hij over denkt! Ik zucht, eigenlijk zucht ik behoorlijk eel vandaag, maar ik sluit mijn ogen om een beetje te rusten. Als hij weer in de knoop komt met zijn woorden begin ik weer te lachen. 'Je bent zi ahattog als je stottert' zeg ik zaht en kijkhem aan. Mijn hand beland op mijn voohoofd als ik doorheb dat ik het hardop gezegd heb.
    Heel langzaam begin ik toch wel wat slaap te voelen. Ik gaap zacht en rek me nog even uit. 'Weltrusten en bedankt voor alles' zegt hij en ik hoor aan zijn stem dat hij het meent. Ik richt mijn ogen op hem en vorl mijn hart stilstaan zodra hij zich over me heen buig. Zijn lippen raken de mijne zo zacht, dat het net lijkt alsof ik droom. Mijn hart begit nu als een razende te kloppen, en voor ik nog wat kan doen, ligt hij alweer op zijn helft. Zal.. Hij dan toch.. Ietsvoor me voelen..? Ik leg mijn vingers zacht op mijn lippen die gloeiendheet lijken en tintelen. Ik kijk naar hem en durf niets, bang dat het als nog een droom is, en dit niet gebeurt is. Alleen de gedachte daaraan laat mijn hart bijna breken. Ik lig in een felle tweestrijd onbewegelijk op bed en schraap mijn keel zacht. 'G-Geen dank.. Weltrusten, Izuna-kun' zegt ik zacht en draai m om, zodat ik wat dichter bij hem lig. Dit heb ik gewild, zo diht bij hem zijn, maar waarom voelt de knoop in mijn maag dan niet goed, alsof ik met één acti alles verpest..? Heel, echt heel zacht fluister ik zacht ik hou van jou, en sluit mijn ogen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Lekkerding van me' giechel ik
    aprillynne:
    raar kijk ik naar het kind in zijn armen.
    'Nee ik heb geen kind gebaart' zeg ik droog 'De roos is niet gaan bloeien'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaury;
    Ik grinnik en kus haar wang.
    'Mijn sexy meisje' zeg ik lief en knuffel haar stevig.
    Cecile;
    Ik streel zacht het litteken van de hechting.
    'Nee, daarom heb ik het uit je moeten halen, omdat jullie beide anders zouden sterven...' zeg ik zacht en leg voorzichtig het kind in haar armen.

    Miko;
    Ik kreun zacht als ik naar de wc moet en duw me overeind. Mijn haren vallen langs mijn gezicht als ik merk dat het elastiekje eruit is gegleden en ik kijk moe rond. Izuna is weg. Ik bijt op mijn lip en vervloek mezelf. Ik had moeten weten dat ik dat niet had moeten zeggen! Ik stap uit bed en loop gapend naar de badkamer. Ik hoor Izuna zijn stem en die van een ander. Ik probeer me te concentreren, maar ben te moe om het te herkennen. Ik open de badkamerdeur en doe wat moet. Ik kijk rond, best mooi... Het enige wat er staat, is een romantisch bad, waar rozenblaadjes in drijven. Ik kleur weer rood en was mijn handen. Ik droog ze af en loop naar buiten. De stem is er nog steeds, en er hangt een rare sfeer. Met een gaap loop ik naar beneden en voel mijn wangen rood kleuren als ik Itachi zie. Veranderd als mij.. 'Itachi!' zeg ik met gemengde gevoelens, ik ben boos, maar ook super vernederd. Ik geef hem een klap op zijn achterhoofd. 'Ik weet niet hóé je weet hoe ik er op dit moment uit zie, maar ik weet wel, dat als je hier niet binnen 10 seoncen weg bent, ik je eruit lazer!' zeg ik hees en kijk boos. 'Rustig rustig' zegt hij grijnzend. Ik laat hem met een zucht achter me als ik naar de keuken loop. Het dringt nu pas tot me door dat ze de champagne drinken en de aardbeien eten. Ik voel een golf van teleurstelling door me vloeien en schraap mijn keel. Ik pak een glas, een schaal en doe in de schaal de slagroom. Het glas pak ik op en loop met beide dingen terug. De schaal met slagroom zet ik neer op de tafel en kijk ongemakkelijk waar ik kan zitten. Ik kies als enige, niet awkward optie de grond en schenk mezelf ook champagne in. 'Itachi... Leuk je te zien, hopelijk tot nooit meer ziens' zeg ik chagrijnig. Ik neem een flinke slok uit mijn glas en laat me achterover vallen op het tapijt. Ik kijk naar Itachi die opstaat en zijn vinger door de slagroom haalt. 'Wel veilig hm?' zegt hij nog grijnzend en zacht terwijl hij weg loopt. Ik werp een kussen naar zijn hoofd, jammer genoeg ontwijkt hij die. Ik krabbel omhoog en pak zuchtend een aardbei als ik de deur in het slot hoor gaan. Ik haal de aardbei door de slagroom en neem er een hap van. De stilte is om te snijden en ik schraap mijn keel voor ik begin met praten. 'waarom... was Itachi hier...?' vraag ik zacht en kijk naar Izuna. Ik eet de rest van de aardbei op en lik het beetje slagroom van mijn vingers af. 'Knoeispul' mompel ik en veeg mijn mond aan een servetje af. 'Je hoeft niet te antwoorden als je het me niet wil zeggen, maar ik wil eigenlijk wel graag weten, waarom die...' zeg ik en slik het woord met moeite in. '...Waarom híj verandere in mij..?' maak ik beheerst mijn zin/vraag af. Ik krijg Itachi hier echt wel voor.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    blozend kijk ik hem aan
    aprillyne:
    'ik kan geen kind krijgen dat leeft. de bloem is verwelkt'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3