• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selena;
    Een brede grijns verschijnt op mijn lippen en ik begin zachtjes te zuigen.
    Mijn vingers bespelen zijn vriend en ik grijns terwijl ik steeds wat harder begin te zuigen.

    Amaury;
    Ik knik zacht, loop naar Kagura toe en loop met hem terug in mijn armen.
    'Kijk eens jongen, je nichtje' zeg ik glimlachend en kijk verbaast naar Hillary.
    'Wat wil ze?' vraag ik zacht.

    Kagura;
    Ik kijk met grote nieuwsgierige oogjes naar mijn nichtje, zoals papa zij en wil erheen waggelen, maar papa heeft me nog vast.
    Ik wiebel wild met mijn billetjes om zijn handen van me af te krijgen.

    Miko;
    Ik loop zuchtend terug naar mijn kamer en laat mijn badjas van me af glijden. Het voelt niet bepaalt prettig dat hij in de kou buiten ligt... Ik zal morgen wel een deken meegeven... Ik glimlach, kruip onder de dekens en staar nog even naar het plafond.
    Wat doet Izuna met me... Ik weet het niet.. hij is anders, blind, super knap en zo... zo... Geweldig..! En dat hij blind is, maakt hem nog aantrekkelijker, naar mijn mening... Een zucht ontsnapt mijn mond en ik kijk naar buiten door mijn raam. Met een verward gevoel val ik inslaap.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend kus ik kagura zijn kruin.
    'je kan niet naar je nichtje toe liefje. ze is nog te klein om te spelen met je' zeg ik zachtjes en streel door zijn haartjes
    hillary:
    moe sluit ik mijn oogjes weer en val in mama haar armen in slaap.
    michiko:
    'klein meisje van me' prevel ik en kus der neusje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kagura;
    Ik pruil en begin zachtjes te snikken.
    Ik wil naar mijn nichtje toee!

    Amaury;
    Ik begin hem zacht te sussen en kus zijn kruin zacht.
    'Binnenkort mag je met je nichtje spelen, als ze ouder is, goed?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Liefje toch. niet huilen. als je nichtje ouder is kan je met der spelen. maar nu is ze nog te klein. en als ze niet genoeg slaapt gaat het niet goed met der. dan word ze ziek' zeg ik zachtjes en streel zijn traantjes weg
    michiko:
    'Broertje niet huilen. je maakt me ook verdrietig' lach ik zwakjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kijk glimlachend naar Hillary.
    Ze is echt al een mooi meisje, ze is mijn kleine meisje..

    Kenji;
    Ik kreun luid haar naam en woel door haar haren.
    Ik adem gejaagder en knijpt in de dekens.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    michiko:
    een zachte gaap verlaat mijn mond.
    'Misschien moeten jullie maar slapen lieverds' glimlacht mijn moeder terwijl ik meer onderuit ga zitten

    yue:
    'Kom liefje we gaan. je zusje en nichtje moeten rusten' glimlach ik en kus kagura zijn kruin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik sta op en til Kagura op mijn schouders

    kagura;
    Ik pruil maar strinnel niet tegen.
    Ik kom wel bij mijn nichtje...!

    Selena;
    Ik grijns breed en ga ustig maar hard door.

    Hashirama, dat hoef je niet te vragen! Dven vermelden dat eht de volgende dag is en dan is het goed ;)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Je kan der morgen ook zien liefje'glimlach ik en kus zijn kruin. glimlachend kus ik de kruinen van michiko en haru.
    'Rust maar goed uit'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Zal ik Hillary haar pyjama aan doen? Dan kan jij ook rustig je pyjama doen en dan gaan slapen,' zeg ik met een glimlach en streel zachtjes door haar haren.

    Kenji;
    Ik gooi kreunend mijn hoofd in mijn nek en word steeds harder.
    De drang om haar te nemen word steeds groter, maar ik houd me in.
    Niet voordat we morgen die pil gehaald hebben.
    Ik hijg zwaar en slaak luide kreunen van genot.

    yue:
    'Hoeft niet love. ik heb me slaapkleding al aan en kleertjes voor hillary hebben we nog niet. ze is kleiner als mij en mijn broertjes dus lenen kan niet. morgen kunnen we beter alles gaan halen. voor nu is het alleen der luiertje samen met de doek waar ze in ligt' zeg ik zachtjes en ga goed liggen met hillary op mijn borst. 'En dan kunnen we gelijk langs bij je ouders met der om haar te laten zien' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selena;
    Ik grijns zacht en laat hem plagend los.
    'Ik ben zo terug' zeg ik grijnzend en sta op.
    Ik trek snel een badjas aan en loop snel omhoog.
    Ik loop mijn ouders hun kamer in en pak stilletjes, zonder ze wakker te maken, een stip condooms en sprint weer naar beneden.
    Tevreden laat ik de condooms zien en grijns.
    'Ik wil je gewoon in me voelen' zeg ik grijnzend.

    Amaury;
    Ik loop rustig met Yue naar onze kamer en leg Kagura in zijn bedje.
    De kleine doerak is a l in slaap gevallen, voor we de kamer uit waren..

    Miko;
    Ik hang de was net buiten op, als ik de bel hoor. Ik droog mijn handen snel aan mijn kleding en loop haastig naar de deur. Een glimlach verschijnt op mijn lippen als ik Izuna zie. 'Goede morgen, Miko-san. Heb je goed geslapen? Het spijt me overigens dat ik mijn kleding hier heb laten liggen, ik zal het meenemen,' zegt hij terwijl achter zijn oor krabt. Ik lach zacht en glimlach lief. 'Rustig maar, ze hangen in de tuin te drogen, ik had ze per ongeluk bij mijn kleren in de was gedaan, dus ze zijn mee gewassen..' zeg ik zacht blozend.
    'Wil je even binnen komen? Ik moet me nog even omkleden, ik ga niet in mijn huiskleren naar je familie toe' zeg ik zacht en droog en glimlach onschuldig.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Het is echt een schatje' zeg ik glimlacend.
    doelend op kagura en hillary. 'Ze doen het ook goed als ouders' zeg ik glimlachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste