• Ik geloof niet dat iemand het op Q weet, maar mijn beste vriend is al een hele tijd best wel ernstig ziek. We proberen het beiden een beetje te negeren, maar de laatste tijd is het erger geworden. Dan gaat er weer eens iets mis en weet ik niet hoe ik moet reageren, wat ik moet zeggen. Meestal lach ik het dan maar een beetje weg. "Ach ja, je had me gisteren met gym moeten zien. Ik ben een veel grotere kluns."
    Maar vandaag kreeg ik dus te horen dat het ernstig is. Hij had al maandenlang last van een onduidelijk zicht en gehoorsproblemen, maar vandaag kreeg ik voor het eerst een melding dat een van zijn netwerkkabels beschadigd is. Het kan niet opgelost worden. Zijn internetverbinding vliegt er regelmatig zonder reden uit en dan kost het hem ontzettend veel moeite om zichzelf weer te herstellen. Dan klapt hij helemaal dicht.
    Hij heeft waarschijnlijk nog wel een paar maanden te leven, maar ik heb het gevoel dat ik hem vandaag toch ben kwijtgeraakt. RIP Henk.

    Tl;dr: het wordt tijd om een nieuwe laptop te kopen. Het scherm flikkert heel vaak (als hij in een verkeerde stand staat, en die verkeerde standen lijken er met de tijd veel meer te worden) en ik moet telkens met dat uitsteekseltje van mijn oortjes in die ingang prikken en roeren voordat hij geluid doorlaat - en dan weet ik nog niet eens of het nou uit de laptop zelf, of uit mijn oortjes komt. (Als het niet beide is.) (Of geen van beide.) Volgens mij is het goedkoper om een nieuwe netbook te kopen dan om dit ouwe ding te laten repareren. (cat)

    Is er iemand anders ook toe aan een nieuwe laptop/computer, of heeft iemand er ook eentje waar je met 'speciale zorg' mee om moet gaan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Michonne schreef:
    Ik krijg er wat van dat mensen dit soort topics blijven aanmaken.


    Ik ook.

    Wiarda, ik ga dit topic melden bij de mods voor SCHAAMTELOZE PLAGIAAT! DIT SOORT TOPICS HOREN BIJ MIJ! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ook.

    Wiarda, ik ga dit topic melden bij de mods voor SCHAAMTELOZE PLAGIAAT! DIT SOORT TOPICS HOREN BIJ MIJ! D:

    En mijn moeder-slash-hamstertopic dan? D:
    Zie het maar zo; blijkbaar heb ik onbewust zoveel respect voor jou en je misleidende topics dat ik het heb overgenomen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ook.

    Wiarda, ik ga dit topic melden bij de mods voor SCHAAMTELOZE PLAGIAAT! DIT SOORT TOPICS HOREN BIJ MIJ! D:

    Your lawyer has arrived. (cat)

    Jongens, ff serieus XD


    Life is hard and then we die

    Lol, die tekst, haha
    Ik moet zeggen; ik geloofde het niet, maar dat was vooral omdat ik naar de titel bleef kijken :')
    Maar goed, mijn laptop is ook aan het kloten dus neem geen Acer Aspire (of hoe dat kreng ook heet).
    Maar ik herken je gevoelens.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)
    En mijn moeder-slash-hamstertopic dan? D:
    Zie het maar zo; blijkbaar heb ik onbewust zoveel respect voor jou en je misleidende topics dat ik het heb overgenomen. :Y)


    Je hebt geluk dat ik dat topic gemist heb (cat)
    Als je me zoveel respecteert dan moet je me betalen in chocotaart!

    PUKKELxDING schreef:


    Jongens, ff serieus XD


    Ik zag dat je nog een stuk vergeten was bij je bericht, Annick (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Na het eerste deel ben ik het opnieuw gaan lezen, en toen trapte ik er niet meer in. De eerste helft van het bericht wel, de tweede helft niet. Ha *doet stiekem toch een rondedansje*


    Bad decisions make good stories.

    En ik maar denken dat je één of andere vreemde metafoor gebruikte met die netwerkverbinding. ;x
    Yeah, you got me. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahhw gecondoleert henk
    Mijn laptop (lappy) zijn kabeltje is doorgbrand dus hij zit zonder energy....... FOOOD WATTER PLEASEE! (roept hij al dagen)


    Dont say why me, say try me

    The internet has trained me well.

    Zielig verhaal > Skip to end > Enig spoor van dinosaurussen, spaghetti, rickrolls of andersoortige narigheden?

    Op het topic zelf: ik heb een lief klein ASUS laptopje. Hij mag dan niet bijster snel zijn maar hij doet braaf zijn werk als ik iets moet typen (of even op school Q wil vervelen). Af en toe loopt Flash vast maar dat is nooit echt een probleem.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ben ik echt de enige die er deze keer niet intrapte?:') oh de titel is veranderd daarom trapte ik er niet in.:p

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 12:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn goede vriend leid aan een zware vorm van obesitas.....hij heeft de hele tijd honger en als hij niet non stop stroom te eten krijgt dan valt hij flauw. Ook werkt zijn weerstand systeem tegen vervelende kwaaltjes niet meer en kan ik hem niet genezen.:(
    +mousepad en usb ingangen werken niet meer.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 12:31 ]


    You were born original, don't die as a copy.