• Inderdaad. Stond ik zonet op, zegt m'n moeder meteen "ga maar terug je bed in, ik breng je niet".
    Nou er ligt dus echt massas sneeuw, ze zijn niet eens komen strooien, de bussen rijden niet en de poort van onze garage is vastgevroren omdat de wind er de hele nacht op heeft gebeukt.
    Ik zal straks wel een foto uploaden :')
    Dus wie is hier nog meer thuis door de sneeuw?

    Ons terrasje helemaal ondergesneeuwd



    De sneeuw tot boven m'n knieën D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Drogo schreef:
    (...)

    In België, Limburg. Wij hebben vannacht sneeuwstorm gehad, en het is nu nog steeds aan het waaien en sneeuwen..

    Bij ons (ook België, Limburg) is ook niet gestrooid. Maar ik heb jammer genoeg een verplichte les, hoewel ik een half uur te laat was door de bus die er meer dan een uur over doet in plaats van 25 minuten.
    Waar in Limburg woon je ergens?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    hier ligt helemaal niks!

    maar ik heb vandaag sowieso een vrije dag :P


    me: 5% reality, 95% dreams

    Yup, ik blijf vandaag ook thuis...
    Door de vele sneeuwval, liggen alle wegen hier dicht.
    Wat dus maakt dat ik niet op school raak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik woon in West-Vlaanderen xD


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Amused schreef:
    (...)
    Bij ons (ook België, Limburg) is ook niet gestrooid. Maar ik heb jammer genoeg een verplichte les, hoewel ik een half uur te laat was door de bus die er meer dan een uur over doet in plaats van 25 minuten.
    Waar in Limburg woon je ergens?


    Tongeren, echt net op de grens van Luik en Limburg. M'n mama had vanmorgen al gebeld, en op school zeiden zo toen ook "Je bent al de zoveelste die belt vandaag", en heb net een sms gehad van iemand van mijn jaar die wel op school was, naar 't schijnt zijn er maar 4 van de 28 leerlingen aanwezig :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hier ligt echt bijna niks, en wat er al lag, was van gister ochtend. (cat) Maar toch ben ik een dagje thuis.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Er ligt hier dan wel niks, maar toch is er vertraging wegens ''verwachte sneeuwval''.
    Wauw.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hier is 't alleen ijs en ijs koud, verder niks. Ik ben thuis omdat 'k ziek ben..


    Opgeven is geen optie.

    Hier ligt echt een dik pak, maar school is niet zo ver, dus ik moet wel gaan. Ik haat het


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik was vanmorgen te laat in de verplichte les op school door al die sneeuw. Had ik geen verplichte les gehad, dan was ik thuis gebleven.
    Nu zit ik vast op school omdat het onverantwoord is om naar huis te rijden...

    Alsof ze niets gestrooid hebben. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit thuis, maar niet door de sneeuw, alhoewel het toch wel goed uitkomt, maar er is een begrafenis van een oudconrector, daardoor is de school dicht.
    Ik heb daarentegen wel de therapie afgezegd, maar dat moest van mijn moeder. Heuj, home alone! ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik had vandaag sowieso vrij, maar als het er morgen nog ligt wordt ik gewoon naar school gestuurd. Volgens mij kennen de mensen op mijn school 'sneeuwvrij' niet eens. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Patholoog schreef:
    Ik zit thuis, maar niet door de sneeuw, alhoewel het toch wel goed uitkomt, maar er is een begrafenis van een oudconrector, daardoor is de school dicht.
    Ik heb daarentegen wel de therapie afgezegd, maar dat moest van mijn moeder. Heuj, home alone! ^^


    Mag ik vragen waar jij woont? Wij hebben namelijk ook vrij omdat een oudconrector wordt begraven. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    ik had vandaag sowieso vrij, maar als het er morgen nog ligt wordt ik gewoon naar school gestuurd. Volgens mij kennen de mensen op mijn school 'sneeuwvrij' niet eens. :')

    Bij mij kennen ze dat ook niet. Maar als je er niet geraakt, geraak je er niet. Ze kunnen er dus niets van zeggen als je niet komt.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 11:22 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    270311 schreef:
    Hier is 't alleen ijs en ijs koud, verder niks. Ik ben thuis omdat 'k ziek ben..


    Veel beterschap! :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.