• Inderdaad. Stond ik zonet op, zegt m'n moeder meteen "ga maar terug je bed in, ik breng je niet".
    Nou er ligt dus echt massas sneeuw, ze zijn niet eens komen strooien, de bussen rijden niet en de poort van onze garage is vastgevroren omdat de wind er de hele nacht op heeft gebeukt.
    Ik zal straks wel een foto uploaden :')
    Dus wie is hier nog meer thuis door de sneeuw?

    Ons terrasje helemaal ondergesneeuwd



    De sneeuw tot boven m'n knieën D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Op Curaçao? ;s

    Op Curaçao kan het ook regenen (:

    Praelectio schreef:
    (...)

    Op Curaçao? ;s


    Ja.... Hier regent het ook.... En meestal een stuk harder dan bij jullie ;)


    Dont say why me, say try me

    Ik heb het echt zwaaaar gehad met al die kou : ( De hele tijd wordt het weer warmen en dan ben je van Oh lekker de zon schijnt, korte mouwen Whoehoe en 3 dagen later sneeuw het gewoon weer...
    Ik haat kou. Bah.

    Catoodle schreef:
    Ik heb het echt zwaaaar gehad met al die kou : ( De hele tijd wordt het weer warmen en dan ben je van Oh lekker de zon schijnt, korte mouwen Whoehoe en 3 dagen later sneeuw het gewoon weer...
    Ik haat kou. Bah.


    Ruilen? hier is het weer heel drukkent en heeft iedereen koppijn en is het soms echt bloedheet!


    Dont say why me, say try me

    En toen lag er wel weer sneeuw hier.....
    Al is het maar een heel dun laagje


    Stenenlikker

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    Ruilen? hier is het weer heel drukkent en heeft iedereen koppijn en is het soms echt bloedheet!


    Ik wil wel ruilen? Ik heb toch al een soort chronische hoofdpijn, dus altijd last van m'n kop.


    Bad decisions make good stories.

    Hier sneeuwt het nu ook, maar het blijft niet liggen (:

    oef anarose vergeet niet dat het gimidelde tempratuur hier de laatste dagen ong 28 graden is (A)
    (wat ik wel mee vind vallen ben wel warmer gewend xD)


    Dont say why me, say try me

    Catoodle schreef:
    Ik heb het echt zwaaaar gehad met al die kou : ( De hele tijd wordt het weer warmen en dan ben je van Oh lekker de zon schijnt, korte mouwen Whoehoe en 3 dagen later sneeuw het gewoon weer...
    Ik haat kou. Bah.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Bij ons lag er ongeveer even veel sneeuw als Drogo, al waren er toch sommige hopen die een stuk hoger waren.Nu smelt alles.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Bij ons heeft enkel beetje sneeuw gelegen en smiddags was het gewoon weer weg... Maar vette mooie plaatjes waauw


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Toulon schreef:
    (...)
    Op Curaçao kan het ook regenen (:


    Klopt, maar nu is het geen regenseizoen. (:


    Reading a good book is like taking a journey.