• Inderdaad. Stond ik zonet op, zegt m'n moeder meteen "ga maar terug je bed in, ik breng je niet".
    Nou er ligt dus echt massas sneeuw, ze zijn niet eens komen strooien, de bussen rijden niet en de poort van onze garage is vastgevroren omdat de wind er de hele nacht op heeft gebeukt.
    Ik zal straks wel een foto uploaden :')
    Dus wie is hier nog meer thuis door de sneeuw?

    Ons terrasje helemaal ondergesneeuwd



    De sneeuw tot boven m'n knieën D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hier ligt nauwelijks sneeuw. Ik zit dan ook op school :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik ben ook vrij :Y)
    Maar dat komt omdat de leraren een studiedag hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xTWIloverx schreef:
    (...)
    Bij mij kennen ze dat ook niet. Maar als je er niet geraakt, geraak je er niet. Ze kunnen er dus niets van zeggen als je niet komt.


    Ja, daar heb je gelijk in. :') maar mijn ouders vinden altijd wel weer een manier om me naar school te sturen. Daarbij heb ik mijn boeken in mijn kluis liggen, dus ik kan geen huiswerk maken. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jup, hier ligt ook veel sneeuw, en het sneeuw nog steeds -.-
    Maar, irritant genoeg, ben ik wel op school -.- Echt kut hoor! Mijn vader zou me naar Maastricht brengen omdat hij daar moet werken, maar hij kon niet tot t station komen, dus moest ik nog een stadsbus naar t station pakken. Heb ik dus eerst 2 uur en een kwartier er over gedaan om in Maastricht te komen (wat ik normaal in 3 kwartier doe). Gelukkig sloot mn trein wel aan, sms ik mijn klasgenoten dat ik pas om kwart voor 11 op school ben (ik moet helemaal naar Sittard), zeggen ze 'ja, iedereen heeft nu les, we hebben in het uur dat we op school zijn al alles besproken wat we wilden bespreken'.

    Het probleem is alleen, ik moet om 3 uur mijn broertje ophalen van school, we gaan samen met de bus naar huis, dus het heeft voor mij geen nut om nu naar huis te gaan. Dan ben ik te vroeg op die school van mijn broertje, en als ik eerst naar huis ga, en daarna weer met de bus naar de school van mn broertje moet, ja dan zit ik de halve dag in het openbaar vervoer!
    Dus nu ben ik chagarijnig :C


    Inspiration can hit you any time

    Hier ligt geen sneeuw, maar ik ben thuis omdat ik pas in september weer ga beginnen met een nieuwe opleiding

    Hier in Zeeland heeft het ook flink gesneeuwd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waar jij woont? Wij hebben namelijk ook vrij omdat een oudconrector wordt begraven. ;p


    In de buurt van Maastricht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tragically schreef:
    Hier in Zeeland heeft het ook flink gesneeuwd.

    Zeeland. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patholoog schreef:
    (...)

    In de buurt van Maastricht.


    Dan weet ik volgens mij genoeg. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ben thuis vanwege de griep -_-

    Maar hier bij ons ligt volgens mij toch wel een kleine 30 cm. Op onze koer dan, gelukkig zijn de straten gestrooid. Al is er wel wat blijven liggen, als ik zo door het raam kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Junns schreef:
    Waar woon jij? Hier schijnt de zon en geen vlokje sneeuw te bekennen. Het is alleen tyfus koud.


    Caution first, always.

    Ik heb wel vrij, alleen niet door de sneeuw xD
    laatste keer dat hier sneeuw was, was even denken.........NOOIT!


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Ik heb wel vrij, alleen niet door de sneeuw xD
    laatste keer dat hier sneeuw was, was even denken.........NOOIT!


    Haha, vet grappig. Lol. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eindhoven. Vanmorgen leek het net de Noordpool tijdens een sneeuwstorm, nu lijkt het wel lente als je naar de lucht kijkt en de restjes sneeuw op de bomen negeert. Thefuck, weer. Thefuck.

    Een vriendin is thuisgebleven, en ik was zo jaloers :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.