• Inderdaad. Stond ik zonet op, zegt m'n moeder meteen "ga maar terug je bed in, ik breng je niet".
    Nou er ligt dus echt massas sneeuw, ze zijn niet eens komen strooien, de bussen rijden niet en de poort van onze garage is vastgevroren omdat de wind er de hele nacht op heeft gebeukt.
    Ik zal straks wel een foto uploaden :')
    Dus wie is hier nog meer thuis door de sneeuw?

    Ons terrasje helemaal ondergesneeuwd



    De sneeuw tot boven m'n knieën D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Geen sneeuw en gewoon school :( En ja, het is echt enorm koud! Maar net niet koud genoeg voor skihandschoenen.... Dus driemaal raden wie halverwege haar handschoenen uitdeed, omdat ze gewoon te warm waren..... Om ze een kwartier later weer aan te doen, omdat mn handen weer bevroren... :S


    Stenenlikker

    Hier in België, Vlaams-Brabant, heeft het ook een pak gesneeuwd. Niet omwille daarvan ben ik niet naar school gegaan, maar omdat ik thuis met de griep zit.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nope, kon gewoon naar school vandaag. Al reed de trein niet verder dan 's-Hertogenbosch, maar daar moet ik er toevallig uit. Een vriendin had er wel last van en was een uur te laat op school omdat haar bus dus niet kwam opdagen vanwege de sneeuw.

    Blazerer schreef:
    Sneeuw? Het is hier alleen maar stervenskoud, zeker op de fiets met een fikse tegenwind, dus ik zit nu zat gewoon op school.


    Do what people say you can't.

    Junns schreef:
    Waar woon jij? Hier schijnt scheen de zon en geen vlokje sneeuw te bekennen. Het is alleen tyfus koud.


    Bad decisions make good stories.

    Hier schijnt heerlijk de zon ^^
    Geen vlokje sneeuw te bekennen


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ga niet meer naar school en ik hoef vandaag niet te werken dus was gewoon al vrij. :Y) Maar hier ligt bijna geen sneeuw en de zon schijnt lekker.


    -

    Ik moest vandaag gewoon weer naar school.
    De zon schijnt nu gelukkig en de sneeuw smelt :Y)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:21 ]


    •*• Lululu •*•

    Kwijt schreef:
    Hier ligt nauwelijks sneeuw. Ik zit dan ook op school :Y)


    Tell me about it, stud.

    hier regent het..... soortvan... telkens een paar seconden dan een halfuur niet dan weer een paar seconde........


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    hier regent het..... soortvan... telkens een paar seconden dan een halfuur niet dan weer een paar seconde........


    Op Curaçao? ;s


    Reading a good book is like taking a journey.

    VET! Ik kom naar je toe!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jemig ...
    Bij mij ligt er ook maar echt een miezerig beetje vergeleken met dat


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hier ligt helemaal niets, god zij dank. Het zonnetje schijnt lekker, maar het is wel koud.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vanochtend lag er een beetje sneeuw, maar dat is al weg gesmolten. Nu schijnt de zon heerlijk en kon ik fietsen zonder sjaal en handschoenen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor