• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, dat je me aan het huilen krijgt is juist dat ie heel mooi is x'D
    Ik huil vaak.. x'D
    Ik huilde wel drie keer per aflevering van Once Upon a Time,
    Ik zal zeker wel een miljoen keer huilen bij de laatste film van Hp.. x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Haha, dat je me aan het huilen krijgt is juist dat ie heel mooi is x'D
    Ik huil vaak.. x'D
    Ik huilde wel drie keer per aflevering van Once Upon a Time,
    Ik zal zeker wel een miljoen keer huilen bij de laatste film van Hp.. x'D

    Tegenover gestelde van mij x'D ik huil nooit... ik heb een keer gehuild om een film... the lion king, maar toen was ik vijf haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hey Roww als je nog iemand zoekt. Macabre en NiallsHoney maken Covers xx

    Lizor? Waneer is mijn trailer denk je af?
    Dan kan ik daar rekening mee houden =)


    It hurts because it mattered † - John Green

    Lizor schreef:
    (...)
    Tegenover gestelde van mij x'D ik huil nooit... ik heb een keer gehuild om een film... the lion king, maar toen was ik vijf haha


    Haha, ik huil nu waarschijnlijk nog om die film x'D
    Ben nogal een disney fan :3
    Maarja, ik was echt HELEMAAL in tranen toen een vriendin me vertelde dat Fred en Snape doodgaan in de laatste film.
    En dat was op school -.-
    Midden in de plaza x'd
    Dus ik weet dat ik bij die film echt de hele film ga janken, gewoon omdat ik weet dat het én de laatste film is én dat mijn favo karakters doodgaan.
    J.K. Rowling heeft et op me gemund :c

    Ohja, By The Way
    @JustMyselfx
    Ik heb wel een leuke afbeelding voor bij je Story :'D
    Le Klik :')
    Weet niet of je ehm al kent? x'D
    Ik vind ehm echt geweldig :'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, ik huil nu waarschijnlijk nog om die film x'D
    Ben nogal een disney fan :3
    Maarja, ik was echt HELEMAAL in tranen toen een vriendin me vertelde dat Fred en Snape doodgaan in de laatste film.
    En dat was op school -.-
    Midden in de plaza x'd
    Dus ik weet dat ik bij die film echt de hele film ga janken, gewoon omdat ik weet dat het én de laatste film is én dat mijn favo karakters doodgaan.
    J.K. Rowling heeft et op me gemund :c

    Ohja, By The Way
    @JustMyselfx
    Ik heb wel een leuke afbeelding voor bij je Story :'D
    Le Klik :')
    Weet niet of je ehm al kent? x'D
    Ik vind ehm echt geweldig :'D


    Haha, dank je!
    Ja, ik kende hem al! Als je op Google zoek: One Direction and Harry Potter krijg je een hele hoop!
    Maar toch erg bedankt! (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Ik heb me echt stuk gelachen om die afbeelding xD


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Zou je er dan misschien één voor mij willen maken?? (:
    Dat zou fijn zijn, aangezien ik voor het verhaal waarvoor Lizor nu de trailer maakt ook wel een cover wil voor bij de hoofdstukken als afbeelding. (:


    Als je me wat informatie over doorstuurd enzo dan wil ik dat doen :)


    Reality's overrated.

    JustMyselfx schreef:
    Lizor? Waneer is mijn trailer denk je af?
    Dan kan ik daar rekening mee houden =)

    Waarschijnlijk morgen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk morgen (:


    O.O
    Oh m God! ECHT?!
    DAT ZOU GEWELDIG ZIJN! (lol)


    It hurts because it mattered † - John Green

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    O.O
    Oh m God! ECHT?!
    DAT ZOU GEWELDIG ZIJN! (lol)

    :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heej,

    Ik denk dat ik een aanvraag ga doen (: Ik moet alleen nog even filmpjes en alles zoeken haha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Titel verhaal: Things I hate about you - One Direction
    Korte samenvatting: Adriana is een meisje die twee jaar geleden haad ouders is verloren. Sindsdien leeft ze in een weeshuis. Haar beste vriendin is Elizabeth en met haar volgt ze danslessen. Dansen en Elizabeth is het enige dat haar echt iets kan schelen. Als ze op een wilde nacht Harry tegenkomt en met hem het bed in duikt, is haar leven klaar voor een drastische verandering. Ze wordt zwanger voor hem. Ze heeft niet genoeg geld, geen eigen huis, een pesthekel aan Harry en al haar dromen lijken in duigen te vallen. Haar leven lijkt van kwaad naar erger te gaan. Ze komt achter de dingen die ze aan hem haat. Ze kan niet wegvluchten, maar zit vast aan haar verantwoordelijkheden en alles dat de baby met zich meebrengt.
    Sfeer: Beetje zielig en duister, maar ook met iets positiefs
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Klik of iets dat erop lijkt zonder zang. Maar de klanken moeten in die richting zijn.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): - Adriana Isabella Livingstone
    - Harry Edward Styles
    - Louis William Tomlinson
    - Liam James Payne
    - NIall James Horan
    - Zayn Javad Malik
    -
    - A story about -fragment- problems- fragment- change- fragment- life- fragment - Love - fragment - and- fragment - hate - fragment - Things I hate about you

    Kunnen hun namen na een fragment van henzelf? Dus na een beeld van harry komt; Harry Edward Styles... Hahah.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4
    [url=]http://www.youtube.com/watch?v=-atn7ZoDb6g[Klik 5/url]
    Meer heb ik niet, je kan altijd nog meer stukjes van Harry er in doen uit andere filmpjes, dat mag natuurlijk en anders ook van Mila Kunis, een dans of iemand die getint is en door kan gaan voor de hoofdrolspeelster. De hoofdrolspeelster is getint en heeft bruine haren (: Het liefst Mila Kunis of Nina Dobrev (:
    Evt. ideeën voor de trailer: Alleen fragmenten waar ze niet praten. Bij video 1 (klik 1) vind ik het begin vooral mooi, dat ze om de beurt gefilmd worden en dat stukje dat Harry de trap afloopt en gelijk het eerste beeld. Dus in het begin allemaal om de beurt in beeld en als laatste weer Harry. Nadat Harry de trap afloopt.

    Uit filmpje twee alleen het beeld dat ze aan haar buik voelt, meer niet en de stemmen mogen ook weg. De muziek moet gewoon zeg maar (: Als dat lukt, En dat ze aan haar buik voelt het liefst nadat Harry de trap afloopt (:

    Uit filmpje 3 dat ze haar sigaret opsteekt en eventueel nog beelden als ze niks zegt, van Mila Kunis dus (de licht getinte (: )

    Uit filmpje 4 ook beelden van Mila Kunis en het begin van de danseres (:

    Uit filmpje 5 alleen beelden van Miley Cyrus of van ze samen, maar de jongen(Liam) mag niet zo veel in beeld komen. En vooral het moment dat ze een brief leest en hij forever op haar schoen schrijft wil ik er graag in. Het fragment van ''forever'' het liefst tussen de woorden A story about..... Love. Dus dan heb je dat fragment tussen die twee woorden, als dat kan. En tussen Love en Hate zit ook weer een fragment, maar dan als ze boos is. Kan dat?


    Hoop dat ik niet teveel vraag. Dit was hem (: Hoop dat het lukt![/url]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 17:19 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Die foto Roww. Ik heb geloof ik een 15 minuten lang zitten lachen. Toen kwam mijn zusje en mijn ouders kijken wat er zo grappig was. Toen moest mijn moeder lachen(HP fan.) daarna mijn zusje en daarna mijn vader. Het gele gezin 30 minuten(!) aan ht lachen xD haha x'D

    NiallxMe schreef:
    Die foto Roww. Ik heb geloof ik een 15 minuten lang zitten lachen. Toen kwam mijn zusje en mijn ouders kijken wat er zo grappig was. Toen moest mijn moeder lachen(HP fan.) daarna mijn zusje en daarna mijn vader. Het gele gezin 30 minuten(!) aan ht lachen xD haha x'D


    Hahaha!
    Geweldig! Ik wou dat mijn familie ook Hp van is x'D
    Maar als ik de films wil kijken gaan ze zielig doen -.-'

    Ik heb op mijn mobiel een hoop Harry potter foto's met een twilight touch eraan.
    En alles gaat erover dat Cedric-Edward van Twilight dus- dus glinsterd in de zon x'D
    Ik heb me echt stuk gelachen om al die afbeeldingen, op één zie je harry en Cedric en dan vraagt harry zo:
    'You sparkle?" Cedric 'Yeah..' Harry: 'Dude, that's gay'
    en dan ook ééntje met Snape en Harry waar ze zo goed als stuk gaan omdat Cedric glinsterd in de zon, en zo heb ik er nog veel meer x'D
    En ik lig elke keer weer dubbel als ik ze zie x'D

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 0:01 ]


    Little do you know