• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    (...)

    Hahaha!
    Geweldig! Ik wou dat mijn familie ook Hp van is x'D
    Maar als ik de films wil kijken gaan ze zielig doen -.-'

    Ik heb op mijn mobiel een hoop Harry potter foto's met een twilight touch eraan.
    En alles gaat erover dat Cedric-Edward van Twilight dus- dus glinsterd in de zon x'D
    Ik heb me echt stuk gelachen om al die afbeeldingen, op één zie je harry en Cedric en dan vraagt harry zo:
    'You sparkle?" Cedric 'Yeah..' Harry: 'Dude, that's gay'
    en dan ook ééntje met Snape en Harry waar ze zo goed als stuk gaan omdat Cedric glinsterd in de zon, en zo heb ik er nog veel meer x'D
    En ik lig elke keer weer dubbel als ik ze zie x'D


    Mijn ma is fan, mijn tante is fan en zelfs mijn oma kent HP Ik heb zo'n foto van Draco. Zo'n interview. Over dat gevecht in die bathroom XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Mijn ma is fan, mijn tante is fan en zelfs mijn oma kent HP Ik heb zo'n foto van Draco. Zo'n interview. Over dat gevecht in die bathroom XD


    Haha, nou ik ben de enige fan in mijn gehele familie -.-
    Is niet leuk, maarja.
    Gister verveelde ik me dus ben ik maar even op google gegaan en 'Harry Potter Twilight' ingetypt.
    Ik heb echt de hele avond dubbel gelegen om al die afbeeldingen die je daarmee vind x'D
    Echt geweldig :')


    Little do you know

    Coockies schreef:
    Titel verhaal: Things I hate about you - One Direction
    Korte samenvatting: Adriana is een meisje die twee jaar geleden haad ouders is verloren. Sindsdien leeft ze in een weeshuis. Haar beste vriendin is Elizabeth en met haar volgt ze danslessen. Dansen en Elizabeth is het enige dat haar echt iets kan schelen. Als ze op een wilde nacht Harry tegenkomt en met hem het bed in duikt, is haar leven klaar voor een drastische verandering. Ze wordt zwanger voor hem. Ze heeft niet genoeg geld, geen eigen huis, een pesthekel aan Harry en al haar dromen lijken in duigen te vallen. Haar leven lijkt van kwaad naar erger te gaan. Ze komt achter de dingen die ze aan hem haat. Ze kan niet wegvluchten, maar zit vast aan haar verantwoordelijkheden en alles dat de baby met zich meebrengt.
    Sfeer: Beetje zielig en duister, maar ook met iets positiefs
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Klik of iets dat erop lijkt zonder zang. Maar de klanken moeten in die richting zijn.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): - Adriana Isabella Livingstone
    - Harry Edward Styles
    - Louis William Tomlinson
    - Liam James Payne
    - NIall James Horan
    - Zayn Javad Malik
    -
    - A story about -fragment- problems- fragment- change- fragment- life- fragment - Love - fragment - and- fragment - hate - fragment - Things I hate about you

    Kunnen hun namen na een fragment van henzelf? Dus na een beeld van harry komt; Harry Edward Styles... Hahah.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4
    [url=]http://www.youtube.com/watch?v=-atn7ZoDb6g[Klik 5/url]
    Meer heb ik niet, je kan altijd nog meer stukjes van Harry er in doen uit andere filmpjes, dat mag natuurlijk en anders ook van Mila Kunis, een dans of iemand die getint is en door kan gaan voor de hoofdrolspeelster. De hoofdrolspeelster is getint en heeft bruine haren (: Het liefst Mila Kunis of Nina Dobrev (:
    Evt. ideeën voor de trailer: Alleen fragmenten waar ze niet praten. Bij video 1 (klik 1) vind ik het begin vooral mooi, dat ze om de beurt gefilmd worden en dat stukje dat Harry de trap afloopt en gelijk het eerste beeld. Dus in het begin allemaal om de beurt in beeld en als laatste weer Harry. Nadat Harry de trap afloopt.

    Uit filmpje twee alleen het beeld dat ze aan haar buik voelt, meer niet en de stemmen mogen ook weg. De muziek moet gewoon zeg maar (: Als dat lukt, En dat ze aan haar buik voelt het liefst nadat Harry de trap afloopt (:

    Uit filmpje 3 dat ze haar sigaret opsteekt en eventueel nog beelden als ze niks zegt, van Mila Kunis dus (de licht getinte (: )

    Uit filmpje 4 ook beelden van Mila Kunis en het begin van de danseres (:

    Uit filmpje 5 alleen beelden van Miley Cyrus of van ze samen, maar de jongen(Liam) mag niet zo veel in beeld komen. En vooral het moment dat ze een brief leest en hij forever op haar schoen schrijft wil ik er graag in. Het fragment van ''forever'' het liefst tussen de woorden A story about..... Love. Dus dan heb je dat fragment tussen die twee woorden, als dat kan. En tussen Love en Hate zit ook weer een fragment, maar dan als ze boos is. Kan dat?


    Hoop dat ik niet teveel vraag. Dit was hem (: Hoop dat het lukt!
    [/url]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 23:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Even eten en dan zal ik de trailer voor JustMyselfx maken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Even eten en dan zal ik de trailer voor JustMyselfx maken (:


    Ahhhhhhh!!!! IK BEN ZO ZENUWACHTIG! ;D
    Haha (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Wat betekend de plus? Hahah (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Wat betekend de plus? Hahah (:


    Dat die genen nog een andere reactie heeft achter gelaten met info (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Ooo hahaha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Klopt de wachtlijst enzo nog, aangezien Justmyselfx er twee keer instaat? En hoelang gok je dat ik ongeveer moet wachten? (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja, ik wil twee trailers c:
    haha, niet lang! twee weken op zo'n hoogst denk ik =/
    Ik hoefde ook niet lang te wachten (:


    It hurts because it mattered † - John Green

    Coockies schreef:
    Klopt de wachtlijst enzo nog, aangezien Justmyselfx er twee keer instaat? En hoelang gok je dat ik ongeveer moet wachten? (:

    Ja de wachtlijst klopt nog (: en ik kan niet echt goed inschatten hoe lang, maar ik probeer per dag een trailer te maken


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    O okeek hahah (: het heeft niet echt haast, maar ben greoon benieuwd (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Snap ik ;')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gehehe, snel de lijst afwerken (: Hahah.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lizor schreef:
    Even eten en dan zal ik de trailer voor JustMyselfx maken (:



    Wauw en na JustMyselfx is het al aan mij :D
    ik kan niet wachten, jouw trailers zijn allemaal zo mooi


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies