• Hee!
    Ik vind het ontzettend leuk om trailers te maken en volgens mij willen ook best veel mensen een trailer voor hun verhaal, maar hebben ze geen tijd op die te maken of lukt het gewoon niet. Dus ik ben hier om jullie uit de brand te helpen! Wil je een trailer voor je verhaal? Vul dan gewoon dit lijstje in:

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:


    Een paar voorbeelden zodat je een beetje een ideetje hebt van hoe de trailers er uit komen te zien:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4

    Dus zend hier je aanvraag in en ik maak zo snel mogelijk een trailer voor je!
    xx Lizor

    Topic 2

    Wachtlijst:
    KarmaHatesMe
    NiallxMe
    LovesDemiL
    Caleo
    MELISSAx1D
    Jannn1D
    xMaraudersx +
    Itami
    Nyan
    queenofloki +
    Roww
    Ziamcrew
    JustMyselfx
    Coockies +

    Trailers:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:40 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb er net een nodig, ik zal filmpjes zoeken (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Ik heb er net een nodig, ik zal filmpjes zoeken (:

    Je hoeft niet perse alle filmpjes te zoeken (: je mag ook gewoon wat ideeën geven, maar dat mag je zelf kiezen natuurlijk


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel verhaal: Moonshine
    Korte samenvatting:

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer: Magie.
    Liedje: True Colors.
    Tekst: Ik heb een paar teksten die ik er in wil hebben. Ik heb het hier in het nederlands, maar je mag ze als je wil vertalen naar het engels.
    1. Ze waren uitgekozen.
    2. Hoe kan ik van mezelf houden als iedereen me haat?
    3. Wie zegt dat ik je haat.
    Filmpjes / Ideeen.
    1.
    De beelden en geluiden die ik er het liefst in wil hebben;
    Het geluid; 0.00 tot 0.06.
    Beeld; 0.19 tot 0.25. En daarna tekst; Ze waren uitgekozen.
    2.
    Beeld(en);
    - 1.19 tot 1.22.
    - 1.32 tot 1.34.
    - 2.41 tot 2.44. En ongeveer er tussen tekst 2 en 3
    3.
    - 0.26 tot 0.44.

    De stukken hoeven niet perse in deze volgorde te hoeven gezet, maar als de tekst het liefst wel gelijk blijft met de beelden, voor de rest leef je uit (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    Titel verhaal: Moonshine
    Korte samenvatting:
    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer: Magie.
    Liedje: True Colors.
    Tekst: Ik heb een paar teksten die ik er in wil hebben. Ik heb het hier in het nederlands, maar je mag ze als je wil vertalen naar het engels.
    1. Ze waren uitgekozen.
    2. Hoe kan ik van mezelf houden als iedereen me haat?
    3. Wie zegt dat ik je haat.
    Filmpjes / Ideeen.
    1.
    De beelden en geluiden die ik er het liefst in wil hebben;
    Het geluid; 0.00 tot 0.06.
    Beeld; 0.19 tot 0.25. En daarna tekst; Ze waren uitgekozen.
    2.
    Beeld(en);
    - 1.19 tot 1.22.
    - 1.32 tot 1.34.
    - 2.41 tot 2.44. En ongeveer er tussen tekst 2 en 3
    3.
    - 0.26 tot 0.44.

    De stukken hoeven niet perse in deze volgorde te hoeven gezet, maar als de tekst het liefst wel gelijk blijft met de beelden, voor de rest leef je uit (:

    Ik zal zo snel mogelijk beginnen! Bedankt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thanks, ik hoop dat het niet al te moeilijk is, anders mag je er altijd nog zelf filmpjes bij plakken (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    @Clonmel Alsjeblieft! Je trailer! Ik hoop dat je het goed vind, als je nog wat aanmerkingen hebt zeg het maar dan pas ik het aan (: Dat heb ik namelijk zo gedaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Titel verhaal: My Diaries||Niall Horan(Cinderella Story)
    Korte samenvatting: Jennifer Myra Jones is allebei haar ouders kwijt. Haar stiefmoeder maakt haar het leven zuur en haar zussen ook. Ze verhuisd naar Manchester en gaat studeren aan de Cambridge University. Daar kntmeot ze Niall en word verliefd. Enzo door
    Sfeer: Dramatisch, alleen staant en verdrietig
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Fireflies van Owl City
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): vertaalt naar nederlands ff: 1. (Jennifer op de achtergrond) Ik ben alleen, thuis ben ik een slaaf. Op school een ander, iemand die er niet bij hoort. 2. Ik heb alleen mijn dagboeken 3. (Niall op de achtergrond)Ik wil je helpen. 4. (Jennifer)Dat kan je niet. En waarom zou ik je vertrouwen? 5. (Niall) Omdat ik van je hou.
     Evt. al een paar youtube filmpjes: 3:
    klik 2:11 tot 2:16
    klik 0:00 tot 0:21
    klik 0:32 tot 0:35
     Evt. ideeën voor de trailer: Eerst komt Jennifer (Victoria Justice) in beeld en komt de tekst: Ik ben alleen, thuis ben ik een slaaf. Op school ben ik een ander, iemand die er niet bij hoort(zwarte achtergrond). De school verschijnt in beeld. De zon komt dan op. Dan komt er een scené waarbij ze in haar dagboek schrijft. En verschijnt de tekst ik heb alleen mijn dagboeken(ook weer zwarte achtergrond overal). Niall komt dan inbeeld met een wanhopige blik. Dan komt er een stulje van twee mensen (jongen en een meisje) die samen komen maar het meisje loopt weer weg. Dan kkmt de tekst: Ik wil je helpen. Dan komt Jennifer in beeld met de tekst: Dat kan je niet en waarom zou ik je vertrouwen? En dan kijken ze elkaar aan en verschijnt er als tekst: omdat ik van je hou. En dan schijnt de zon helemaal.
    Xox Suc6 en dit zij drie filmpjes maar er moet er teminste nog een van Niall.

    NiallxMe schreef:
    Titel verhaal: My Diaries||Niall Horan(Cinderella Story)
    Korte samenvatting: Jennifer Myra Jones is allebei haar ouders kwijt. Haar stiefmoeder maakt haar het leven zuur en haar zussen ook. Ze verhuisd naar Manchester en gaat studeren aan de Cambridge University. Daar kntmeot ze Niall en word verliefd. Enzo door
    Sfeer: Dramatisch, alleen staant en verdrietig
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Fireflies van Owl City
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): vertaalt naar nederlands ff: 1. (Jennifer op de achtergrond) Ik ben alleen, thuis ben ik een slaaf. Op school een ander, iemand die er niet bij hoort. 2. Ik heb alleen mijn dagboeken 3. (Niall op de achtergrond)Ik wil je helpen. 4. (Jennifer)Dat kan je niet. En waarom zou ik je vertrouwen? 5. (Niall) Omdat ik van je hou.
     Evt. al een paar youtube filmpjes: 3:
    klik 2:11 tot 2:16
    klik 0:00 tot 0:21
    klik 0:32 tot 0:35
     Evt. ideeën voor de trailer: Eerst komt Jennifer (Victoria Justice) in beeld en komt de tekst: Ik ben alleen, thuis ben ik een slaaf. Op school ben ik een ander, iemand die er niet bij hoort(zwarte achtergrond). De school verschijnt in beeld. De zon komt dan op. Dan komt er een scené waarbij ze in haar dagboek schrijft. En verschijnt de tekst ik heb alleen mijn dagboeken(ook weer zwarte achtergrond overal). Niall komt dan inbeeld met een wanhopige blik. Dan komt er een stulje van twee mensen (jongen en een meisje) die samen komen maar het meisje loopt weer weg. Dan kkmt de tekst: Ik wil je helpen. Dan komt Jennifer in beeld met de tekst: Dat kan je niet en waarom zou ik je vertrouwen? En dan kijken ze elkaar aan en verschijnt er als tekst: omdat ik van je hou. En dan schijnt de zon helemaal.
    Xox Suc6 en dit zij drie filmpjes maar er moet er teminste nog een van Niall.

    Ik ga gelijk beginnen :'D
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je maakt mooie trailers! Zou je mij misschien kunnen helpen aan een trailer voor mijn nieuwe Twilight verhaal? (:

    Titel verhaal:
    Misunderstood Madness [Twilight]

    Korte samenvatting:
    Emily Rogers lijkt op het eerste gezicht een gewoon Amerikaans meisje. Ze heeft een zachte, volwassen uitdrukking en een uitgesproken mening. Net als elke andere tiener heeft ze last van onzekerheden, enkel weet ze niet hoe ze hiermee om moet gaan.
    Toch is ze niet bang om voor zichzelf op te komen wanneer mensen haar verkeerd behandelen en laat duidelijk van zich horen. Maar wat als er niemand luistert?
    Mensen behandelen haar alsof ze last heeft van een stoornis, of zelfs gek is.
    Zijzelf, daarentegen, is er van overtuigd dat ze dat niet is en probeert de rest daar ook van te overtuigen. Ze weet zeker dat ze haar medicijnen en de behandelingen niet nodig heeft, maar wat als zelfs je psychiater daar anders over denkt?
    Steeds geloven ze haar niet, en dat frustreert haar nog meer. Juist dat maakt haar ongelukkig. Maar hoe gaan ze haar ooit geloven? Gaat er ooit iemand zijn die voor haar opkomt? En wat als je dan ook nog eens halsoverkop verliefd wordt

    op een jongen uit La Push
    ?


    Sfeer:
    Zowel een beetje als wat in de beschrijving staat (kan niet echt een naam voor de sfeer vinden), als ook liefdevol (ze wordt namelijk verliefd op een jongen uit het wolfpack).

    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Suggestie


    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    ‘You’re on medication, Emily! Heavy medication!’
    ‘But I don’t need them! Are you even listening to me?’
    ‘We’re done.’


    Evt. al een paar youtube filmpjes: Ik heb de verhaallijn trouwens hierop geïnspireerd. Misschien dat je daar wat aan hebt?
    Gezien de medicijnen, psychiater, etc. Die karakters lijken niet op de personages die ik gebruik, maar de verhaallijn is er wel op geïnspireerd.


    Evt. ideeën voor de trailer:
    Beelden van het bos, een kamer van een psychiater, La Push, schreeuwende mensen en eventueel een verliefd koppel?
    En deze gif vind ik erg sterk. Die komt dan ook uit 'Silver linings playbook'.
    Ik weet alleen nog niet precies welk 'gezicht' ik zeg maar bij het personage wil hebben tijdens het verhaal. Waarschijnlijk Gemma Arterton of Jennifer Lawrence. Misschien dat je daar wat aan hebt? ;o
    Dit is wat zo in me op komt.. (:

    Ik hoop dat ik het je niet te moeilijk maak en dat het lukt! (:

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:21 ]


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Titel verhaal: Love Hell // Liam James Payne
    Korte samenvatting:
    Ik denk op het begin zeg maar dat Liam en Rose heel gelukkig zijn bij elkaar, ook de rest is gelukkig en er ontstaat een bromance. Maar Rose heeft nachtmerries, en wat als die nachtmerries de werkelijkheid worden? Haar oom krijgt haar te pakken en verkracht haar, daarna zet hij het hotel in de fik en Liam redt haar. Maar hij weet niet dat haar oom daar was. Rose houd het geheim, voor iedereen, haar oom brengt haar vaker een bezoekje, maar telkens verschijnt hij weer terug in zijn cel in de gevangenis zodat iedereen denkt dat hij daar braaf zit. (Hij heeft allemaal truukjes) Pas als hij op een dag helemaal ontsnapt en niet meer terugkomt slaat de gevangenis alarm en moeten Rose en Liam onderduiken. Daar gaan ze gelukkig door, Rose haar oom krijgt haar niet meer. Maar op een dag als Liam even weg is is Rose er ineens ook niet meer. Die zelfde dag trouwt Rose nog met G. Hij neemt haar mee naar G. zijn oude huis. Waar de politie al komt, maar het is te laat. G. heeft hem en Rose vast gemaakt. Liam gaat het huis in, er zijn twee bommen. Rose en Liam zeggen dat ze van elkaar houden, en huilen (vooral Liam, Rose wist dat het ging gebeuren) G. lacht gemeen. De jongens trekken Liam het huis uit. De bom ontploft. Waarna Liam flipt...

    Voor Rose kun je nog steeds Leona Lewis (met krullen en niet te veel make-up en rare dingetjes) gebruiken. Maar ze heeft geen gezicht in het verhaal zeg maar (tja, geen foto bedoel ik. Wel iets in je hoofd. Maar ik kan niks echts vinden alleen Leona Lewis komt aardig in de buurt :$) Dus je hoeft niet de hele tijd Leona Lewis te gebruiken, het is maar een idee ;) Ik hoop dat je wat aan deze samenvatting hebt.
    Sfeer: Dramatisch, romantisch, beetje eng.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Een beetje iets als de Trailer van Part One.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Zie samenvatting.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Sorry heb ik niet.
    Evt. ideeën voor de trailer: Sorry again; heb ik niet.

    Trailer Part One ofhoewel:
    Killing Love // Liam James Payne.

    Maar euh, ik bedoel dus dat het een beetje in de zelfde sfeer trailer is als die van Part One ;)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:25 ]


    Reality's overrated.

    Te mijn topics, vul het waarschijnlijk later vanavond in


    Remember to be ridiculous.

    @Courtesy en @Caleo Ik ga vanavond beginnen! Hopelijk krijg ik ze dan ook af xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Even mijn topics. :3


    help

    Ik wil graag een trailer (: Ik stuur zo wel de gegevens! (:


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Ik wil graag een trailer voor mijn short story, als je dat wilt maken :D
    Titel verhaal: You're more important than you're money – Harry Styles
    Korte samenvatting: Geinspireerd op a Cinderella story - Ann haar ouders zijn overleden op haar twaalfde. Nu, zes jaar later, woont ze bij haar oom, tante en nicht in Engeland. Ze mag er alleen wonen op voorwaarde dat ze de taak huishoudster op zich neemt. Haar ontzettend rijke en arrogante nicht Ellis is een fan van One Direction. Het is dan ook niet gek dat haar ouders haar zomaar even een prive-concertje boeken voor hun dochters verjaardag. En natuurlijk mag Ann dat regelen. Als je meer info wil, mail me even want ik liever niet heel mijn verhaallijn al online zetten :p
    Sfeer: Rustig, blij
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Wanted – Hunter Hayes, gecoverd door Megan and Liz
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Iets over het feest, wat erna gebeurd?
    Evt. al een paar youtube filmpjes: http://www.youtube.com/watch?v=LogUJ3jTaqg
    Evt. ideeën voor de trailer: Begin met muziek en titel, beelden, tekst, beelden, tekst enz.
    Graag wat beelden van iemand die poetst, een feest, harry enz, als dat kan, vul het maar helemaal zelf in :D


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler